- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****ing Evans, donder gewoon in een ravijn of zo. Die Evans zat vorig jaar dus Boogerd in gezicht uit te lachen toen Rasmussen de Tour moest verlaten. Zo van 'ha ha nu heb je al dat werk voor niks gedaan'. In diezelfde rit kwamen Contador en Kloden langs om Boogerd een hart onder de riem te steken.
Evans, hoerige wieltjeszuiger.
****ing Evans, donder gewoon in een ravijn of zo. Die Evans zat vorig jaar dus Boogerd in gezicht uit te lachen toen Rasmussen de Tour moest verlaten. Zo van 'ha ha nu heb je al dat werk voor niks gedaan'. In diezelfde rit kwamen Contador en Kloden langs om Boogerd een hart onder de riem te steken.
last van roid rage ?
Het is inderdaad een onplezierige man.
evans is ok als renner als mens geen flauw idee
maar het trekt op de kloten wanneer evans zou winnen wetende dat die gast geen 1keer aanviel en 3weken niets anders deed dan volgen
Tja Rasmussen zijn eigen schuld, wel klote voor Boogerd, maar toch zou ik eerder Rasmussen haten als Evans.
Ja net 2 gram test gezet. Na gisteren een kopstoot aan de camera van Evans en vandaag dat verhaal van Boogerd heb ik al mijn sympathie voor Evans gelijk verloren. Het is een sluwe renner maar verder dus gewoon een lul.
Kortzichtige man, op een criterium ooit eens was hij wel de eerste om een handtekening te geven en tijd te maken voor zijn fans, de rest niet hoor hop douchen en naar huis.
Misschien voor zijn fans wel maar daar heb je bij genoeg andere renners ook niet over te klagen.
Dat geneuzel met 'Free Tibet' van hem is ook een vorm om sympathie te kweken. Laat Tibet maar lekker Chinees, onder de Lama's werden ze nog harder onderdrukt.
Sastre heeft in ieder geval nu twee keer laten zien dat hij de zege verdient en ik hoop dat hij zaterdag superbenen heeft.
Evans zonder wieltjesgezuig had niet eens een carriere gehad. Sastre is tenminste een echte aanvaller.
als iedereen zo zou rijden zou het leuk volgen zijn.... ik vind het maar stom zo hoor!