huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Menchov heeft beloofd Dinsdag en Woensdag aan te vallen!
Wordt een schitterende Tour.

Lance is in 2005 gestopt, en word over een maand 38 jaar oud, dus dat is totaal niet relevant meer. Rasmussen is wel nog relevant. Verder heeft hij niet geprobeerd de dopingcontroles te ontwijken, hij heeft dat daadwerkelijk gedaan. Maar goed. Evans is vandaag op een relatief korte berg van de 1e categorie door zon beetje de hele top 10 deraf gereden. Lijkt me sterk dat die komende dinsdag en woensdag de schade beperkt gaat houden. Verder is de tijdrit van Menchov niet veel minder dan die van Evans.
Evans wou gewoon van het geel af, op Alpe d'huez vermorzelt ie gewoon iedereen en als het dan niet is gewoon de tijdrit.

yups........en ik werd vanochtend wakker naast Charlize Theron...keep dreaming mate.![]()

Ik zie Menchov nog wel in de top 3 belanden. Evans wint de tour na een geweldige tijdritMenchov heeft beloofd Dinsdag en Woensdag aan te vallen!
Wordt een schitterende Tour.

en hier is homegym)...
homegym niet helemaal perfect 

yups........en ik werd vanochtend wakker naast Charlize Theron...keep dreaming mate.![]()

EN jaja wat zien we nu, mensjov 35 seconden aan zijn broek in de afdaling.
Als morgen alles goed gaat, wint evans deze tour.

Ik heb het zo vaak gezegd... Rabo moet meer op afdalingen trainen...
Gesink verliest in een afdaling Parijs-Nice
Menchov verloor eerder al de Vuelta in een afdaling (door die shittruuk van heras) en verliest nu misschien ook de Tour in de afdaling....

Ik heb het zo vaak gezegd... Rabo moet meer op afdalingen trainen...
Gesink verliest in een afdaling Parijs-Nice
Menchov verloor eerder al de Vuelta in een afdaling (door die shittruuk van heras) en verliest nu misschien ook de Tour in de afdaling....