Fitness Seller

Tour de France 2008

Menchov heeft beloofd Dinsdag en Woensdag aan te vallen!

Wordt een schitterende Tour.

Lance is in 2005 gestopt, en word over een maand 38 jaar oud, dus dat is totaal niet relevant meer. Rasmussen is wel nog relevant. Verder heeft hij niet geprobeerd de dopingcontroles te ontwijken, hij heeft dat daadwerkelijk gedaan. Maar goed. Evans is vandaag op een relatief korte berg van de 1e categorie door zon beetje de hele top 10 deraf gereden. Lijkt me sterk dat die komende dinsdag en woensdag de schade beperkt gaat houden. Verder is de tijdrit van Menchov niet veel minder dan die van Evans.

Evans wou gewoon van het geel af, op Alpe d'huez vermorzelt ie gewoon iedereen en als het dan niet is gewoon de tijdrit.

Evans zakt de volgende dagen door het ijs. Ik geef Menchov het meeste kans.;)

Kan niet wachten op vandaag, ga er een cardio dag van maken op de hometrainer kijken (ben nu tijdelijk bij mn ouders, omdat mn zomerwerk hier mooi dichtbij is :D en hier is homegym)...

helaas kan ik niet naar de sportschool deze 2-3 maanden :( homegym niet helemaal perfect :D

maarjah on topic, kijk sinds mn 16e ongeveer (ben nu 21) de tour, sindsdien maar iets van 10 etappes totaal gemist, heerlijke sport om met vrienden chill te kijken en hoe meer je kijkt hoe meer je ziet.

Bergetappes zoals vandaag en morgen (morgen in het bijzonder natuurlijk) geil ik op en daarom liep ik vanochtend op mn werk ook al met een stijve rond :D

nouja veel teveel informatie... kan neit wachten!

Hoop dan Menchov vandaag seconde of 40 tot 1 minuut pakt op Evans en Vandevelde... voor Schleck en Kohl ben ik niet bang!

edit:

hoe meer je kijkt hoe meer je ziet

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cruijffiaans

:D

Als CSC en Rabo nou een mannetje meesturen in de ontsnapping die zich op het eind terug laten zakken om in de afdaling te knallen....
Ik hoop dat Evans dan niet bij het favorieten groepje zit...

En vandaag kan ie ook tijd goedmaken als ie wil, hij is de betere daler.

EN jaja wat zien we nu, mensjov 35 seconden aan zijn broek in de afdaling.

Als morgen alles goed gaat, wint evans deze tour.

Waar heeft Menchov het laten liggen, hij zat er gewoon tussen aan het begin van de afdaling. Misschien ergens een klein foutje gemaakt en toen achter de feiten aan gefietst...

Hoogtepunt was die Zuid-Afrikaan :roflol:

Morgen zal een mooie etappe worden, ik gun het Schleck of Menchov..

Ik heb het zo vaak gezegd... Rabo moet meer op afdalingen trainen...

Gesink verliest in een afdaling Parijs-Nice
Menchov verloor eerder al de Vuelta in een afdaling (door die shittruuk van heras) en verliest nu misschien ook de Tour in de afdaling....

Menchov verloor eerder al de Vuelta in een afdaling (door die shittruuk van heras) en verliest nu misschien ook de Tour in de afdaling....

Jammer dat Breukink en Dekker hier geen members zijn:(

Hierin heb je gelijk, maar heb Evans deed ook echt moeite op bepaalde momenten om menchov achter zich te houden, en het ging niet over 1 foutje in de afdaling hij daalde echt wel trager want eerst zat hij op 10 seconden en komt uiteindelijk 35 seconden later binnen.

Je kunt gewoon zien dat ze bij rabo alleen bergop trainen....

Terug
Naar boven