AndroidHealthClinic

Tour de France 2008

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga ook elke etappe volgen, van begin tot eind!

Heb gisteren mijn eerste training in de sportschool gehad. Ik train 's ochtends...

Ik bedoel dat zodra het op TV is ik het volg.

Soler zal wel weer voor de bolletjestrui gaan. Zoals gezegd, zet ik mijn geld op Menchov, die heeft vandaag trouwens zijn contract voor 2 jaar verlengd bij de Rabo's. Verder verwacht ik vuurwerk van Ricco.

Eerste week is vlak? Dan kijk ik laatste half uurtje misschien.. Stap liever zelf ff op de racefiets voor een cardiosessie.

Eerste week is vlak? Dan kijk ik laatste half uurtje misschien.. Stap liever zelf ff op de racefiets voor een cardiosessie.

Ideale combi bij ons op trainen. Op de spinbike voor een plasmascherpje, beetje fietsen, beetje naar herbert en maarten luisteren, beetje lopen linkeballen......

Ideale combi bij ons op trainen. Op de spinbike voor een plasmascherpje, beetje fietsen, beetje naar herbert en maarten luisteren, beetje lopen linkeballen......

Not bad.. Maar liever 'the real thing'; het zonnetje, de buitenlucht en lekker met 40 per uur over smalle fietspaden knallen. ;)

Eerste etape is een vlakke etappe maar de aankomst is bergop, laatste 1400 met een stijginspercentage van 8%.

Dus schrijf McEwen, Cavendish maar af voor deze etappe...

Ideale aankomst voor Claudio Chiappucci!

Mooie sprint van Valverde, goede timing en lekker explosief. Dacht dat Kirchen em al binnen had..

Freire kansloos!

Vandaag zien we Cavendish zijn kunsten eens als alles goed is.
Jammer dat McEwen geen ploeg achter zich heeft, maar misschien vindt hij zelf wel een gaatje.
Ook opletten voor Steegmans.

Slechte dag van Rabo....

Dit had nooit mogen gebeuren, ronduit slecht!

Weinig cols dit jaar, of beeld ik me dat nu in:scratch:

De cols komen nog...

Kan Menchov vandaag tijd terug pakken?

Heeft wel veel moeten doen gisteren in de achtervolging...

Menchov pakt niet veel terug vandaag, als hij al wat terug pakt. Tijdrit is kort en dan zijn de verschillen hooguit 10 a 20 seconden tussen de toppers. Misschien iets meer als 1 van de favorieten zijn dag heeft. Maar Evans, Valverde, Menchov etc zijn geen uitgesproken tijdrijders als Cancellara.

Terug
Naar boven