XXL Nutrition

Tour de France 2008

Naar het schijnt gaat het om Manuel Beltran. De inmiddels 37-jarige oud-luitenant van Lance Armstrong. Vrij logische ontwikkeling lijkt me, de goede man stamt sowieso nog uit het epo-tijdperk, en is veel te oud om zich te gaan aanpassen aan het zogenaamde nieuwe-wielrennen. Tenminste, zo zie ik het.

Ach ja... Was te verwachten.

Enkel idioot om je te laten pakken, maar ja, niet elke ploeg heeft genoeg geld om nieuwe dopingmiddelen te laten ontwikkelen :D

Ik smacht naar een coupe van RICCCCCCCOOOOOOOO!!!!!!!

Nummer 2: Duenas
Nummer 3: Ricco
en volgens mij is Piepolie nummer 4 alweer.

toedeloe bye bye :wave:

Ik smacht naar een coupe van RICCCCCCCOOOOOOOO!!!!!!!

Nja, de t*ring, kan beter ophouden met fan worden van een renner, steeds als ik een nieuw idool vind, word de goede man binnen afzienbare tijd betrapt op het gebruik van doping. Wat een k*tzooi weer. Mischien moet ik maar fan worden van Bram Tankink. Lijkt me sterk dat zo'n man zich dopeert, alhoewel, ik kijk nergens meer van op.

Vind wel dat die Ricco echt een lefgozer is, op je 24e vol op de epo bergetappes winnen in de Giro en de Tour, hoe geniaal ben je dan?:D

Zo geniaal dat hij nu grote kans maakt op 2 jaar brommen in een Franse cel. Carriere naar de klote en nog meer gehaat dan hij al was. Yep echt een genie.

Zo geniaal dat hij nu grote kans maakt op 2 jaar brommen in een Franse cel. Carriere naar de klote en nog meer gehaat dan hij al was. Yep echt een genie.

haha, ja, ik vind het wel wat hebben, op zo'n jonge leeftijd iedereen tegen het zere been schoppen, mega arrogant doen(maar het wel waarmaken;)), en dan als klap op de vuurpijl ook nog betrapt worden op gebruik van epo. Vind het echt jammer, meen dat er dalijk in de alpen ook nog een finish bergop is die net over de Italiaanse grens is. Kon jeje dat voorstellen? Piepoli en Ricco samen ten strijde en dan zegevieren op een Italiaanse berg bomvol met tifosi? Zucht......het had zo mooi kunnen zijn.

Zijn carriere is echt niet voorbij hoor, hij is pas 24. Ben er ook zeker van dat hij niet in de gevangenis beland. Over 2 jaar is zijn schorsing voorbij, is de goede man 26jaar, dan begint het normaal gesproken pas. Ik ga hem sterker vertellen, denk dat Ricco over een aantal jaar gewoon de Giro gaat winnen en weer zal meestrijden om het geel in de Tour. Kijk naar Vino, die fiets volgend jaar gewoon weer vrolijk rond in het peleton. Dus waarom zou dat bij Ricco, over 2 jaar als zijn schorsing voorbij is, anders zijn? Anders is het voor de oude krijger Piepoli, weet niet precies hoe zijn situatie in elkaar steekt, is die nou wel of niet betrapt op doping? Hoe dan ook, denk dat het doek voor piepoli wel gevallen is.

Leuk hoor, van die sukkeltjes op een fiets. Overal doping. Afschaffen heel die tour de frans... :mad:

Vandaag wordt een etappe voor aanvallers zoals Voigt, Chavanel (van COF), Cancellara, Voeckler, Quinziato, Pineau

Eerste Rabo-etappe zege.

Leuk hoor, van die sukkeltjes op een fiets. Overal doping. Afschaffen heel die tour de frans... :mad:

Ze kunnen ook 2 classe's maken 1tje naturell en 1 waar doping is toegestaan.
ben je van al het gezeik af.

Kunnen we gelijk zien tot wat voor "bovenmenselijke" prestaties het menselijk lichaam in staat is:rolleyes:,

We vinden cutler, en ronnie toch ook 'allemaal geweldig'. Dat word toch ook bij wijze van spreken goed gekeurd.

Lag net te denken, stel dat Rasmussen niet uit koers genomen was vorig jaar, en hij de editie van 2007 dus gewonnen had. Wie had deze man dit jaar kunnen stoppen? Ik zie hem niet hoor, ben er vrij zeker van dat Rasmussen de Evans en de Menchovs en de Schlecks helemaal de vernieling ingereden had deze tour, en de man dus zijn 2e opeenvolgende Tour zou hebben gewonnen.

Wat een etappe zeg, althans die laatste klim, who the **** is die Kohl??? Profileert zich nu toch als sterkste man berg op....Menchov die vol op zijn bek gaat, terug komt, weer aanvalt....ik blijf erbij dat Menchov een van de grootste kanshebbers is voor de eindzege. Schleck nu in het geel, in zijn rug gesteund door het machtige CSC-blok. Enfin, morgen rustdag.

Evans gaat een goede tijdrit rijden en dan heeft hij de tour in zijn zak.

Lag net te denken, stel dat Rasmussen niet uit koers genomen was vorig jaar.....

ja,wel, dan had hij maar niet moeten liegen en de dopingcontrole moeten proberen te ontwijken.Wat als Lance nog gereden zou hebben, wat als... wat als telt niet.

Ik geef Evans hoe kansen mits hij het verlies in de komende bergritten weet te beperken. Vandaagreed hij nog inhet geel, maar die extra stimulans is hij woensdag wel kwijt als ze weer bergop moeten.

Wel een mooie rit vandaag en dat is alles wat telt :)

ja,wel, dan had hij maar niet moeten liegen en de dopingcontrole moeten proberen te ontwijken.Wat als Lance nog gereden zou hebben, wat als... wat als telt niet.

Ik geef Evans hoe kansen mits hij het verlies in de komende bergritten weet te beperken. Vandaagreed hij nog inhet geel, maar die extra stimulans is hij woensdag wel kwijt als ze weer bergop moeten.

Wel een mooie rit vandaag en dat is alles wat telt :)

Lance is in 2005 gestopt, en word over een maand 38 jaar oud, dus dat is totaal niet relevant meer. Rasmussen is wel nog relevant. Verder heeft hij niet geprobeerd de dopingcontroles te ontwijken, hij heeft dat daadwerkelijk gedaan. Maar goed. Evans is vandaag op een relatief korte berg van de 1e categorie door zon beetje de hele top 10 deraf gereden. Lijkt me sterk dat die komende dinsdag en woensdag de schade beperkt gaat houden. Verder is de tijdrit van Menchov niet veel minder dan die van Evans.

Terug
Naar boven