Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://tour2008.nos.nl/live/wmv/Damn, ik zou zo graag willen kijken
Ik denk dat het een sprint met 2 wordt tussen Kirchen en Riccow. Dit is mijn definitieve keuze![]()

Kirchen is in vorm, vraag me alleen af of hij zo vroeg in de Tour al in de aanval gaat. Kirchen is in deze vorm een kandidaat voor het podium. Hij was vorig jaar 7de en lang niet zo goed in vorm als hij nu is.

knipoog...
Menchov (en ook Devolder) verliest heel sneu weer 6 seconden...
Hoop dat ze hem dezelfde tijd gaan geven als Evans en Valverde...

Ericrrrrrrrrrrrrrrrrr kom op kerel, sarcasme??
vooruit, wou jou eigenlijk ook beetje sarren omdat ik weet dat jij hem opgeschreven had als een van jou favorieten.![]()
Mijn favorieten gaan meestal op de grond liggen in de eerste week of worden opeens zwaar ziek.
Alleen Armstrong ontrok zich daar aan.
Lemond is geen vriend van Armstrong, zal wel weer vuilspuiterij worden dus.
lol, het is weer zover :
Tien renners met abnormale bloedwaarden in de Tour :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het dopingspook lijkt alweer de kop op te steken in de Ronde van Frankrijk. De Franse krant Le Monde heeft weet van verdachte bloedcontroles.
Volgens Le Monde zijn er na controles net voor de Tour de France tien abnormale resultaten teruggevonden. Dat schrijft Le Monde vrijdag op zijn website. De controles werden uitgevoerd op 3 en 4 juli. De Tour ging op 5 juli in Brest van start.
De testen werden uitgevoerd door het Franse Antidopingagentschap (AFLP). Volgens Le Monde vertoonden de testen ongerustmakende hematocriet -of hemoglobinewaarden. De hematocrietwaarde is het volume van het bloed dat door de rode bloedlichaampjes wordt ingenomen. Een verhoogde waarde zou kunnen wijzen op het gebruik van EPO of een bloedtransfusie. Hemoglobine is een ijzerhoudend eiwit dat in de rode bloedcellen aanwezig is en ervoor zorgt dat zuurstof uit de longen gebonden en vervoerd kan worden.
Er werd niet bekendgemaakt over welke renners het gaat, maar het AFLP heeft hen donderdagavond de resultaten wel per brief bezorgd. De resultaten werden ook aan de UCI overgemaakt.
Omwille van een twist tussen de Tourorganisatoren (ASO) en de Internationale Wielerunie (UCI) staat het Franse Antidopingagentschap voor de eerste keer volledig in voor de dopingcontroles tijdens de Tour.
Renners waarvan de parameters (hematocriet, hemoglobine, ...) abnormale waarden vertonen, worden gerichter gecontroleerd om het gebruik van doping op te sporen.
loa (belga)