XXL Nutrition

Tour de France topic

• Topic Starter Topic Starter
Boonen heeft er dan ook niks te zoeken, ook al zal de kasseienrit hem wel op het lijf zijn geschreven. Maar Quick-Step zal verder inderdaad vooral voor Cavendish rijden en meedoen voor 1 rit is ook weinig zinnig.

Cavendish er op zien gelegd worden door Kittel zal weer mooi zijn, Giant-Shimano neemt een volledige sprintersploeg mee en gelet op de vorm van Kittel dit jaar zal hij wel weer enkele ritten kunnen pakken.

Heb je het niet op Cavendish? Vind het wel een sympathieke gozer en ook een mooi verhaal zit er achter hem.

Smerig van Belkin als sponsor. Vrij duidelijk dat ze als merk snel bekendheid wouden maken. Hopelijk komt er snel een nieuwe sponsor. Barst van talent binnen het Belkin team.

Misschien kan Tijl ze gaan sponsoren.

Bizar. Dat is toch de ploeg met misschien wel het meeste jong talent.

Moet toch snel een nieuwe sponsor vinden. Hoop ik trouwens ook.

Good ol' Jens Voigt weer van de partij?

Ik hoop dat Voeckler weer gaat vlammen in de bergen.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Nu op 2 een doc over argos shimano.

Voeckler is nu toch wel over, zal vast mee zitten in diverse ontsnappingen maar zijn niveau van een paar jaar terug haalt hij niet meer.

Voigt is er weer bij, de bijna bejaarde Chris Horner ook overigens.

Ziet er verder weer naar uit dat er geen Nederlandse ritzege komt. Terpstra heeft nog wel een kansje in de kasseienrit maar verder zijn er niet veel ritten waar de Nederlanders kunnen toeslaan.

Heb je het niet op Cavendish? Vind het wel een sympathieke gozer en ook een mooi verhaal zit er achter hem.

Dan moet ik misschien dat verhaal 's horen, want vind het geen sympathieke gozer.

Kittel :heart:

Lijstjes weer ingevuld, derde week (bergetappes) zelfs vrijgenomen, ik ben er helemaal klaar voor!

Dan moet ik misschien dat verhaal 's horen, want vind het geen sympathieke gozer.
Dat hij fietsend met de ferry vanaf zijn eiland Man naar het vasteland ging om wedstrijdjes te koersen en hij moest winnen anders kon hij niet zijn kaartje betalen voor de terugtocht met de boot.

Jij vindt hem vast niet sympathiek omdat hij meteen na een etappe wordt geinterviewd. Misschien verloor hij wel door hinder ofzo en vloog de adrenaline nog door zijn lijf.

Podium Parijs:

1. Froome
  2. Contador
  3. Valverde

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:35 ----------

Tour is popi in UK

Lijkt wel een Pyreneeën col, met als verschil dat die Engelsen nog wel aan de kant gaan als die renners eraan komen

Doei Cavendish, behoorlijke fout in de sprint en nu waarschijnlijk er uit.

Laatste week van de tour wordt het zwaarst.
Hier gaan veel beslissingen vallen. Normaal gesproken zakt je hematocriet waarde per week 1 a 2 waardes. Vorig jaar was goed te zien, dat dan een aantal renners een stuk minder werden. Zoals Mollema bijvoorbeeld. Met de zware berg etapes in de laatste week, gaat het erg spannend worden.

Dat hij fietsend met de ferry vanaf zijn eiland Man naar het vasteland ging om wedstrijdjes te koersen en hij moest winnen anders kon hij niet zijn kaartje betalen voor de terugtocht met de boot.

Jij vindt hem vast niet sympathiek omdat hij meteen na een etappe wordt geinterviewd. Misschien verloor hij wel door hinder ofzo en vloog de adrenaline nog door zijn lijf.

Gisteren is wel weer duidelijk geworden dat het gewoon een eikel is.

Ahh heerlijke etappe. Echt genoten van het laatste half uur.

Geweldig!

Ten Dam ook knap meegekomen hoor.

Terug
Naar boven