- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe deed Quintana het eigelijk in de tijdritten?
Heb daar niet zoveel van meegekregen maar dat ventje weegt 54 kg ofzo dus lijkt me sterk dat ie dat goed voor elkaar gebokst heeft.
Etappe 11 | Wo 10 juli | Avranches - Mont-Saint-Michel (33 km)
54 Nairo Quintana 128 MOV, COL COL +3:28
Etappe 17 | Wo 17 juli | Embrun - Chorges (32 km)
6 Nairo Quintana 128 MOV, COL COL +1:11
zo dus:
Code:Etappe 11 | Wo 10 juli | Avranches - Mont-Saint-Michel (33 km) 54 Nairo Quintana 128 MOV, COL COL +3:28 Etappe 17 | Wo 17 juli | Embrun - Chorges (32 km) 6 Nairo Quintana 128 MOV, COL COL +1:11
Zou logisch zijn, maar dat is sport vaak niet. Laatste winnaar van de witte trui die ook (echt) de Tour gewonnen heeft was Contador en daarvoor Ullrich.Quintana, toekomstig winnaar? Echt genoten weer van een mooie tour!
Die sprint hadden ze mooi in beeld genomen. Moeten ze eigenlijk altijd zo doen.

Focussen op nummer 2 en 3 en nummer 1 buiten beeld houden ... sure.
Meestal is er geen ruimte voor een camera-motor langszij, maar misschien kunnen ze iets met een kabel-systeem doen net als bij de atletiek.
Wordt moeilijk, waar moet je het volk dan zetten? Iedere sport is gericht op de inkomsten... Jammer genoeg.. Plaatsen ze zo'n kabel systeem zoals bij atletiek dan kunnen ze die welbeheerde spotjes aan de vip's niet meer verkopen..
Heerlijke tour. Maar ook blij dat het afgelopen is. Dan zit ik tenminste buiten met het mooie weer![]()
). Hoef ik me ook een stuk minder te irriteren aan die debielen langs de kant 
.Jammer dat Kelderman de Tour niet rijdt. Goeie new kid on the block.