- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op het filmpje van de helikopter van boven (hier met interview http://nos.nl/video/527785-veelers-goed-vanaf-gekomen.html) zie je heel duidelijk dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is. Hij stuurt zelfs nog naar buiten om daarna naar binnen te sturen en een kwak aan veelers te geven (die zich duidelijk laat afzakken/uitbollen) zodat cavendish zelf achter kittel kan komen. (veelers zit er dus tussen). Is gewoon een belachelijke actie, ook al was het misschien niet de bedoeling om veelers onderuit te kegelen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is geen kamikaze-actie. Veelers komt naar binnen, Cavendish zet bijna tegelijk zijn move in. Split second werk waar je amper tijd krijgt om na te denken.
Afgeven van de lead-out moet ook in rechte lijn gebeuren anders hinder je de sprinters.
Dat is geen kamikaze-actie. Veelers komt naar binnen, Cavendish zet bijna tegelijk zijn move in. Split second werk waar je amper tijd krijgt om na te denken.
Afgeven van de lead-out moet ook in rechte lijn gebeuren anders hinder je de sprinters.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130711_00655246
Cavendish niet welkom. Ook zij vinden het "op zijn minst niet netjes".
Misschien zijn ze wel bang voor wat het publiek gaat doen als Cavendish komt.
Ja, dat kan. Maar het kan ook dat Cavendish niet werd gestraft in de Tour omdat het een grote naam is.
Maar ik weet onvoldoende van wielrennen. Wat zeggen internationale sportcommentatoren over dit incident?
En omdat Tom Veelers een Nederlander is.
Meningen lopen uiteen geloof ik.
Dat meningen uiteen lopen is eigenlijk normaal, maat ook toch merkwaardig. We kijken allen naar dezelfde beelden, doch zou de ene hem willen straffen, de andere niet. De mens is toch wel een opmerkelijk wezen.
(met 2 haakse bochten in de laatste kilometer)[Afbeelding niet meer beschikbaar]
heb je stront in de ogen. dit is duidelijk een frustratie beuk omdat hij daar alleen zat en nooit meer deze sprint ging winnen. uiteraard zal die niet de intensie hebben gehad om het stuur weg te knallen en veelers keihard onderuit te schoffelen, maar deze flinke beuk was echt niet per ongeluk.
Net nog gekeken in de spiegel en nee ik zag geen stront in mijn ogen, agressief baasje. Familie van Cavendish?
Dit zijn meer kamikaze acties, acties waar je heel even de tijd krijgt om over na te denken.
Kan me herinneren dat die Oezbeek met die moeilijke naam altijd als een beest tekeer ging tijdens de sprint.