Fitness Seller

Tour de France topic

Nog even doorgaan en dan is het eigenlijk de schuld van veelers
Bewuste kwak - gewoon schorsen die fietsende hooligan

• Topic Starter Topic Starter
Abdoesjaparov, die kerel dook in ieder gaatje dat er niet was. Cavendish is een koorknaapje vergeleken met hem.

Zijn ook vaak haantjes. Kijk naar Chipo en Blijlevens schroomde er ook nooit voor om iemand een hoek te verkopen.

Zijn ook vaak haantjes. Kijk naar Chipo en Blijlevens schroomde er ook nooit voor om iemand een hoek te verkopen.

Mooie gasten, wandelende testosteronbommen.

Kwakken uitdelen hoort er in ieder geval bij, helaas gaat dat wel eens mis. Een Brown van Belkin is overigens nog vele malen erger, die rijdt of trekt iedere sprint aan alsof er niemand anders op dezelfde weg rijdt.

Zag laatst foto's van chipolini. Die hangt tegenwoordig aan de ijzers.

zondag ga ik ervoor zitten hoor met een lekker biertje

MontVentoux.jpg

Boeckmans moet 160 euro betalen. "Wellicht heeft Sagan een klacht ingediend. Belachelijk", zegt de sprinter. "Ik hoorde achter mij iemand roepen, dus week ik wat verder uit naar rechts. Ik dacht dat hij langs links wilde passeren. Bleek dat Sagan toch via de rechterkant wilde komen."

Veelers & Cavendish was niks aan het handje en Boeckmans mag dokken voor zoiets onbenulligs ?

Vandaag vlak met kleine helling op 10 km, morgen heuveletappe en Zondag het echte werk.

Boeckmans moet 160 euro betalen. "Wellicht heeft Sagan een klacht ingediend. Belachelijk", zegt de sprinter. "Ik hoorde achter mij iemand roepen, dus week ik wat verder uit naar rechts. Ik dacht dat hij langs links wilde passeren. Bleek dat Sagan toch via de rechterkant wilde komen."

Veelers & Cavendish was niks aan het handje en Boeckmans mag dokken voor zoiets onbenulligs ?

beelden:

http://www.wielerflits.nl/nieuws/23187/boeckmans-krijgt-boete-na-akkefietje-met-sagan.html

Wat een etappe :D

Ben benieuwd lol ninja edit........

Waaiers, gotta love it!

Die Nederlanders doen het toch goed :)

Legendarische etappe, dit was top vermaak.

Prachtig van quick step, belkin en saxo, cav oververdiend gewonnen!

Heerlijk, een van de mooiste vlakke etappes ooit.

Vind het altijd sneu als mensen door materiaalpech veel tijd verliezen. Hoort erbij, maar toch sneu en in dit geval ook erg jammer voor de rest van de koers.

Reactie van Mollema na afloop: "Valverde is zelf in het verleden met sommige dingen ook onsportief geweest, dus hij moet niet zeuren". Gatverdamme, totaal onnodige moralistische k*topmerking.

Vind het altijd sneu als mensen door materiaalpech veel tijd verliezen. Hoort erbij, maar toch sneu en in dit geval ook erg jammer voor de rest van de koers.

Reactie van Mollema na afloop: "Valverde is zelf in het verleden met sommige dingen ook onsportief geweest, dus hij moet niet zeuren". Gatverdamme, totaal onnodige moralistische k*topmerking.

Fanboy van Valverde ofzo?

Terug
Naar boven