- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130711_00655246
Cavendish niet welkom. Ook zij vinden het "op zijn minst niet netjes".
Abdoesjaparov, die kerel dook in ieder gaatje dat er niet was. Cavendish is een koorknaapje vergeleken met hem.
Zijn ook vaak haantjes. Kijk naar Chipo en Blijlevens schroomde er ook nooit voor om iemand een hoek te verkopen.
Boeckmans moet 160 euro betalen. "Wellicht heeft Sagan een klacht ingediend. Belachelijk", zegt de sprinter. "Ik hoorde achter mij iemand roepen, dus week ik wat verder uit naar rechts. Ik dacht dat hij langs links wilde passeren. Bleek dat Sagan toch via de rechterkant wilde komen."
Veelers & Cavendish was niks aan het handje en Boeckmans mag dokken voor zoiets onbenulligs ?
Vind het altijd sneu als mensen door materiaalpech veel tijd verliezen. Hoort erbij, maar toch sneu en in dit geval ook erg jammer voor de rest van de koers.
Reactie van Mollema na afloop: "Valverde is zelf in het verleden met sommige dingen ook onsportief geweest, dus hij moet niet zeuren". Gatverdamme, totaal onnodige moralistische k*topmerking.