AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Pleister is al zo buff dat hij zijn shirt amper zelf uit kan doen. Big lats you know

seri daar heb ik wel af en toe moeite mee. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me shirtjes altijd een maatje te klein koop, komen me biceps enz beter uit jwz:cool:

seri daar heb ik wel af en toe moeite mee. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me shirtjes altijd een maatje te klein koop, komen me biceps enz beter uit jwz:cool:

Ik heb ook al een hoop t shirts kapot gescheurt , Na een training je shirt niet uitkrijgen = roid rage met gevolg dat je begint te brullen en de boel kapot scheurt

maar ze zijn zo klein dat je ook je sexy abs bloot hebt :cool: lekker!

Mwoa me abs zijn weg aant trekken dus binnenkort niet meer:(

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Ik heb ook al een hoop t shirts kapot gescheurt , Na een training je shirt niet uitkrijgen = roid rage met gevolg dat je begint te brullen en de boel kapot scheurt

:roflol:. ging je ook gooien met stoelen enz of dat niet

Moet ik nu echt speciaal voor jou 'no homo' aan het einde van mijn post toevoegen terwijl dat duidelijk is? Dit is gewoon wat bodybuild vrienden graag met elkaar doen. Daar moet je niks achter zoeken.

Kom jij ook, en ben je buff ;)?

Ja liefst wel, ik denk veel in plaatjes, en nu zag ik Pleister en GPRO mekaars shirt uitdoen, mekaar insmeren met die olie, Pleister die zijn net geschoren benen ook laat insmeren.....no homo had veel geholpen idd.
En ook dat erachter zoeken.....nu zie ik weer dat 1 gast achter de ander staat en zo.

Ik buff......ik ben wel in de bulk nu, 1.85 en 86 kilo op 12% :cool:

Moeten we dat zelf doen of doen we juist elkaars shirt uit? Want als dat laatste het geval is dan kom ik ook wel mee

We kunnen elkaars shirt wel uitdoen, wil jou daar best mee helpen.
Maar kan best nog wel eens gezellig worden als we gewoon met zijn alle naar een hardcore feest gaan. En dan onze lichamen showen en beuken op de muziek. :cool:

Ja liefst wel, ik denk veel in plaatjes, en nu zag ik Pleister en GPRO mekaars shirt uitdoen, mekaar insmeren met die olie, Pleister die zijn net geschoren benen ook laat insmeren.....no homo had veel geholpen idd.
En ook dat erachter zoeken.....nu zie ik weer dat 1 gast achter de ander staat en zo.

Kom je ook? En het lijkt me heerlijk om dan na afloop even met z'n allen in een cirkel te komen zitten en elkaars fysieken te bewonderen. Zowel qua zicht als aanraking (no homo, maar bijv. middels circlejerking). Misschien dat we dan de volgende dag met wat pleisters rondlopen tussen de glutes ;) NO HOMO.

Uuuuuu

Haha jij hebt een goeie verbeelding kennelijk:roflol:

Wow 86kg bij 185cm, flink buff! Tot hoeveel kg wil je nog gaan?

We kunnen elkaars shirt wel uitdoen, wil jou daar best mee helpen.
Maar kan best nog wel eens gezellig worden als we gewoon met zijn alle naar een hardcore feest gaan. En dan onze lichamen showen en beuken op de muziek. :cool:
Ja klinkt goed maar hardcore is me net teveel van t goeie, liever hardstyle dan

Kom je ook? En het lijkt me heerlijk om dan na afloop even met z'n allen in een cirkel te komen zitten en elkaars fysieken te bewonderen. Zowel qua zicht als aanraking (no homo, maar bijv. middels circlejerking). Misschien dat we dan de volgende dag met wat pleisters rondlopen tussen de glutes ;) NO HOMO.

:roflol:

Mwoa me abs zijn weg aant trekken dus binnenkort niet meer:(

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

:roflol:. ging je ook gooien met stoelen enz of dat niet

Nee dat doe ik niet :roflol: als ik zoiets onderneem doe ik me zelf toch altijd pijn :o Kleine teen ergens tegen stampen en van die irritante dingen.

Pleister tussen me billen?Nee dank u :)

Gaan we cracker trekken? :)

Ik ben nog niet zeker of ik kom! Heb geen auto, dus wordt met OV dan..
Even kijken of er meer uit Noorden gaan, wel zo leuk om dan samen te reizen.

Ok, geldt ook voor mij. Kan eventueel wel de auto van mijn ouders regelen als we een groepje van 3/4 hebben bijv. Dan zijn de kosten prima te doen lijkt me. Anders OV, gratiss. :D

• Topic Starter Topic Starter
heb je weekend ov

Terug
Naar boven