AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Weet niet ik snapte jullie verhaal niet echt dus ik zei ma wat eigenlijk:o

Tijdens de tweede meet vroegen er mensen aan mij om het meer in het zuiden te organiseren, datum enz werd geregeld, zegt die paljas af omdat hij was vergeten dat het kermis was in zijn dorp :roflol::o

Tijdens de tweede meet vroegen er mensen aan mij om het meer in het zuiden te organiseren, datum enz werd geregeld, zegt die paljas af omdat hij was vergeten dat het kermis was in zijn dorp :roflol::o

Wie gaat er tegenwoordig nog na de kermis lol:D

Bij die epic meets werd het aantal steeds kleiner omdat ze zo kort op elkaar liepen. Beter in April/Mei als het mooi weer is, kan je nog lekker terrasje pakken :cool: En dan ben ik weer beachboy zomer-ready jwz

Mooie datum idd, al ben ik altijd zomer-ready.

Liefste gelijk door naar een feestje, hoppa!Effe trainen, daarna volgooien met 4,5 liter Ben en Jerry ijs, daar doe ik het wel op een hele dag :cool:

Wel een goed idee eigenlijk. Trainingz, eten en dan een festival :cool:

Wat is een pua meet?

Ja toch, klinkt vet :D

Edit: gewoon flink met zijn alle stampen op het einde, op zo'n feestje kunnen we ook ons shirt uitdoen enzo

Moeten we dat zelf doen of doen we juist elkaars shirt uit? Want als dat laatste het geval is dan kom ik ook wel mee

Moeten we dat zelf doen of doen we juist elkaars shirt uit? Want als dat laatste het geval is dan kom ik ook wel mee
Inderdaad, en dan elkaar lekker inbruinen met wat spraytan en inoliën. Dan elkaars ondergoed ruilen en wat poses gooien die we van elkaar beoordelen (alsof het een contest is) en dan na afloop wie weet nog meer.

wtf??? ?????????

mijn idee van feesten is altijd anders, maar mannen die mekaars shirt helpen uitdoen? :(

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Inderdaad, en dan elkaar lekker inbruinen met wat spraytan en inoliën. Dan elkaars ondergoed ruilen en wat poses gooien die we van elkaar beoordelen (alsof het een contest is) en dan na afloop wie weet nog meer.

???????????????

Pleister is al zo buff dat hij zijn shirt amper zelf uit kan doen. Big lats you know

wtf??? ?????????

mijn idee van feesten is altijd anders, maar mannen die mekaars shirt helpen uitdoen? :(

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

???????????????
Moet ik nu echt speciaal voor jou 'no homo' aan het einde van mijn post toevoegen terwijl dat duidelijk is? Dit is gewoon wat bodybuild vrienden graag met elkaar doen. Daar moet je niks achter zoeken.

Kom jij ook, en ben je buff ;)?

Terug
Naar boven