Em87
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 326
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 11%
ik heb week OV, dus weekenden reis ik sws met 40% kortingAiigghttt mensen proberen die 40% korting te fixen jwz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb week OV, dus weekenden reis ik sws met 40% kortingAiigghttt mensen proberen die 40% korting te fixen jwz
Zet ik erbij!heb een auto geregeld kunnen nog 2man erbij, zijn dus met 3 man al. Dus of je 3 man kan noteren ts vanuit Rotterdam dus als je mee wilt pmen
21) xMichelle (waarschijnlijk alleen eten)
34) MoMass (Waarschijnlijk alleen trainen)

Haha, prachtig dit. Is dus 15 feb geworden? Jemig wat is dit topic uit de klauwen gegroeid![]()

Maar t is 'train & vreet' dus groot gelijk heb je ^^kan ik met iemand meerijden? woon in omgeving rotterdam

Ik vind het gewoon mooi dat je niet komt trainen en wel eten op een trainingsmeetMaar t is 'train & vreet' dus groot gelijk heb je ^^
Ik zet je erbijIk kom denk ik ook wel even buurten dan. Alleen bij het trainen.

Mc...loop jij Michelle is niet te demotiveren niet te komenIk vind het gewoon mooi dat je niet komt trainen en wel eten op een trainingsmeetMaar t is 'train & vreet' dus groot gelijk heb je ^^

Ergens wel jammer, maar gezellig dat je wel komt wokken!Ik moet werken overdag, anders was ik wel komen trainen..

Wat een hoop posts, ben het overzicht kwijt..gaat dit nu over 15 feb of over a.s zaterdag in eindhoven?
18 jan zou ik ook wel willen komen met mijn aanhang, uit Rotterdam
Is er nog plek?
Voor sommige mensen is het een soort promotie toer Pleister![]()
Het gaat over 15 februari in Eindhoven.
Marv:
Ik dacht dat deze meet voor alleen dbb leden was? Vind het vreemd wanneer iedereen mensen gaat meenemen die er niks mee te maken hebben
Marv:
Ik dacht dat deze meet voor alleen dbb leden was? Vind het vreemd wanneer iedereen mensen gaat meenemen die er niks mee te maken hebben

Jammer offcourse..
Hmm, dat is een lastig verhaal. Ergens denk ik dat het niet heel veel uitmaakt of er aanhang meekomt. Zolang het maar geen groepen van 10 zijn. (iets met hoe meer zielen, hoe meer vreugd..)Marv: