MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
heb een auto geregeld kunnen nog 2man erbij, zijn dus met 3 man al. Dus of je 3 man kan noteren ts vanuit Rotterdam dus als je mee wilt pmen

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom denk ik ook wel even buurten dan. Alleen bij het trainen.

kan ik met iemand meerijden? woon in omgeving rotterdam

Ik kom denk ik ook wel even buurten dan. Alleen bij het trainen.
Ik zet je erbij:D
Ik vind het gewoon mooi dat je niet komt trainen en wel eten op een trainingsmeet :D Maar t is 'train & vreet' dus groot gelijk heb je ^^
Mc...loop jij Michelle is niet te demotiveren niet te komen:mad:

Ik moet werken overdag, anders was ik wel komen trainen..
Ergens wel jammer, maar gezellig dat je wel komt wokken!:D

Wat een hoop posts, ben het overzicht kwijt..gaat dit nu over 15 feb of over a.s zaterdag in eindhoven?
18 jan zou ik ook wel willen komen met mijn aanhang, uit Rotterdam
Is er nog plek?

Wat een hoop posts, ben het overzicht kwijt..gaat dit nu over 15 feb of over a.s zaterdag in eindhoven?
18 jan zou ik ook wel willen komen met mijn aanhang, uit Rotterdam
Is er nog plek?

Het gaat over 15 februari in Eindhoven.

Marv:
Ik dacht dat deze meet voor alleen dbb leden was? Vind het vreemd wanneer iedereen mensen gaat meenemen die er niks mee te maken hebben

Voor sommige mensen is het een soort promotie toer Pleister ;)

Marv:
Ik dacht dat deze meet voor alleen dbb leden was? Vind het vreemd wanneer iedereen mensen gaat meenemen die er niks mee te maken hebben[/QUOTE]

mijn aanhang is ook lid van dbb:)
is alleen niet erg actief qua posten, meer lezen

Het gaat over 15 februari in Eindhoven.

Marv:
Ik dacht dat deze meet voor alleen dbb leden was? Vind het vreemd wanneer iedereen mensen gaat meenemen die er niks mee te maken hebben

Lekker boeiend, laat dr lekker iemand meenemen. De enige connectie tussen mensen hier is dat ze op een forum zitten, 9/10 hebben elkaar nog nooit gezien.

Ik ben definitief out btw.

Jammer offcourse..

Marv:
Hmm, dat is een lastig verhaal. Ergens denk ik dat het niet heel veel uitmaakt of er aanhang meekomt. Zolang het maar geen groepen van 10 zijn. (iets met hoe meer zielen, hoe meer vreugd..)

Wie weet kunnen we de aanhang motiveren om ook lid te worden van DBB. ;)

Terug
Naar boven