XXL Nutrition

Trainen en erna alcohol drinken

Lief Tonijntje

Cool Novice
Waardering
17
Hey,

Stel je gaat 's ochtends/ 's middags trainen en je drinkt in de avond/nacht de nodige alcoholische versnaperingen heeft de training dan absoluut geen zin gehad? Vraag me dit af omdat ik soms zaterdag wel eens zin heb om een extra training te doen maar dan weet ik al dat ik die avond ga drinken en het trainen dus geen zin heeft, vraag me daarom af of dat waar is. En los van wat voor voeding ik die dag consumeer.

Thankss

Heeft wel zin gehad, vermijd gewoon liever Alcohol.

Ligt eraan hoeveel alcohol. Maar je training is niet voor niks. Herstel zal wss langer duren, dus een extra dagje rust kan dan nuttig zijn.

drinken is kansloos...ghb is ok.
Maak je ook meer g.h. Aan!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga op zaterdag meestal uit dus redelijk wat, 10 biertjes en een paar baco"'s ofzo. @ Jack THE ripper drinken doe ik sowieso wel, die training is meer als extraatje..

Ik ga op zaterdag meestal uit dus redelijk wat, 10 biertjes en een paar baco"'s ofzo. @ Jack THE ripper drinken doe ik sowieso wel, die training is meer als extraatje..

Dat is een heleboel vriend. Ik weet niet hoe het zit met je voeding en rust?
Maar elke dag alcohol is slecht als je aan BB doet.

Haha nee ik drink niet elke dag, heb het gewoon over een random zaterdag avond als ik uitga. Kijk doordeweeks eet en train en rust ik gewoon redelijk, zaterdag is normaal sowieso geen trainingsdag snapje alleen soms heb ik best zin om er nog een extra dag te plakken op zaterdag.. Nou is dat best leuk, maar als het helemaal geen zin heeft omdat ik die avond ga drinken kan ik beter wat anders met m'n tijd doen. Dus dat is het enige heeft wel zin of niet?

Lijkt me niet dat het zoveel uitmaakt. Trainde vroeger vaak de zaterdag borst en dronk dan 's avonds een fles martini en nog een heleboel pinten en de week erop was ik telkens vooruit kwa kracht. Maar Ghb is idd beter.

Oké dat is mooi, ja een g'tje gaat er ook altijd wel in

Je moet ook genieten. 10 bier vind ik nog meevallen. Als je verder maar goed blijft eten en veel water tijdens/na het drinken zal de schade minimaal zijn. Zijn er zat die hier vaker drinken en ook een goed fysiek hebben.

Ik drink ook wel gewoon eens een pilsje mee op zaterdag. Alcohol is overrated.

Maakt niks uit. Dus trek die fles Bacardi maar open.

trek die vat 69 maar open die in de aanbieding is nu

Drinken blijf ik sowieso doen, wat moet ik anders met m'n leven? Maar of ik dan op zaterdag ook zou gaan trainen was het dubio

Terug
Naar boven