MuscleMeat

Trainen op vakantie..(wat doe jij?)..

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
2.745
Naar aanleiding van een thread van een mede dbb gebruiker,
vraag ik me nu wel af wat jullie op vakantie doen (in verband met training BB),

nu ben ik persoonlijk totaal geen vakantie mens , :o
maar als ik op vakantie zou gaan ..zou ik er gewoon van genieten :cool:

ik zou hoogstens lekker gaan joggen (hardlopen) of als die mogelijk er is (sport gelegenheid), een dagje gaan tillen :)

Jullie ?

Groetjes, Ray...

Ik doe waar ik goed in ben: lui zijn.

Ik train in dat geval alleen mijn buik.............................van binnen :p

Mijn laatste reis is al van de zomer 2011, 10 dagen op reis

Heb toen 2x weest joggen, 1x gefietst, vooral veel gezwommen en 's avonds op de kamer paar keer buikspieroefeningen gedaan

En af en toe pompen + jezelf optrekken

Meer moet dat zijn niet op vakantie

je gaat toch op vakantie jonge ga je toch niet trainen wat de ****

ik train sowieso al niet

en al helemaal niet op vakantie

In principe niets, maar 2 jaar geleden kwam ik in Griekenland een oude hardcore gym tegen..:).
Dat kon ik niet weerstaan natuurlijk!

Ik trein nooit op vakantie. Ik pak meestal een taxi of een huurwagen als ik een uitstap maak, dan moet je geen rekening houden met die irritante uurregelingen.

ik doe op vakantie ook zo min mogelijk, als het geen vakantie is ook trouwens.

Ik train alleen op vakantie. Normaal gesproken heb ik het daar veel te druk voor.

Vakantie = ontspanning.
Ik maak het niet te gek, maar ik heb dan wel zin in andere dingen dan krachttraining en dieet.
Als we op hotel zitten ga ik wel zwemmen of wat dan ook, als citytrip ben je toch de hele dag bezig met bezienswaardigheden af te gaan.

In de vakantie zwem ik meer en loop (wandelen) ik meer... dat is dan mijn sportieve actie
Vorig jaar (dit jaar weer) had ik een camping met een kleine fitnesszaal, dat is leuk om 1 of 2 keer in de week te doen om het bij te houden maar meestal is het te warm.
Verder probeer ik lekker te genieten en niet te veel op te letten wat ik naar binnen krijg (vooral aan wijn :) )
Was het maar weer vakantie :)

Als er een sportschool in de buurt is ga ik wel trainen. Je kunt natuurlijk gewoon die +/- 14 dagen rust houden maar ik train nu eenmaal graag.

Afgelopen vakantie was ong 14 dagen en het weer was soms klote, werd er chagerijnig van en ik ben toen 4x gaan trainen en voelde me daarna een stuk beter. Eerst trainen als een gek en daarna biefstukken eten en dan naar t strand :D

Ps; ik deed in de gym meteen sociale contacten op want ik kende toen bij toeval de uitsmijter en barpersoneel van onze fav kroeg/club

Laatst bewerkt:
Laatste vakantie was een all-in resort op de Dominicaanse Republiek. Je dagen bestaan daar uit op het strand liggen en eten in 1 van de 7 restaurants. Dan is trainen heerlijk. Ik heb 6 dagen per week getraind. Er was een smith machine en max 120 kilo aan schijven. Heb lekker licht hoge herhalingen lekker kunnen squatten, deadliften en benchen.

Ik loop heel veel hard op vakantie (camping). Laatste keer 20 km/dag. Heerlijk om de omgeving 's ochtends hardlopend te ontdekken. Dan terug voor de lunch (aka ontbijt) en dan verder rustig aan doen.

Ik loop heel veel op vakantie. Van hotel naar strand, van ligbed naar bar... Tussendoor rust ik daarvan goed uit.

Over het algemeen train ik niet op vakantie, tenzij we ergens een gym voorbij komen en de verleiding te groot wordt :o

Ik ben nog maar een jaar bezig en ben in die tijd niet op vakantie geweest, maar ik zou denk ik wel gaan trainen. Niet zo serieus als nu, maar gewoon omdat het kan en ik het leuk vind.

Terug
Naar boven