Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1ik ben zooooooooooooooooooooooooooooo benieuwd hoe mensen die wél trainen op vakantie, hun vakantie dan indelen en wat ze verder doen op vakantie.
Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooo benieuwd hoe mensen die wél trainen op vakantie, hun vakantie dan indelen en wat ze verder doen op vakantie.

Ik ga ongeveer om het jaar op vakantie, niet jaarlijks want dat red ik niet door mijn werk. Mijn laatste vakantie was 3 weken door Jamaica heen trekken. Vakantie daarvoor was door de Rocky Mountains in Canada, steeds verder richting Alaska. Daar is geen winkel of gym te vinden hoorHetzelfde als jullie maar dan 2 uur minder winkelen![]()

Heb zelf een pesthekel aan winkelen.. mijn man ook gelukkigHetzelfde als jullie maar dan 2 uur minder winkelen![]()

Ik ga ongeveer om het jaar op vakantie, niet jaarlijks want dat red ik niet door mijn werk. Mijn laatste vakantie was 3 weken door Jamaica heen trekken. Vakantie daarvoor was door de Rocky Mountains in Canada, steeds verder richting Alaska. Daar is geen winkel of gym te vinden hoor
Ik eet en train het hele jaar netjes en strikt, en gebruik niet (waarom zou je dat ook doen, als vrouwelijke recreatieve sporter?). Dus als ik een weekje niet train, heb ik de eerste week alleen maar vooruitgang door het niet trainen. Lichaam komt tot rust. En wat ik daarna verlies is nooit veel, omdat ik normaal kan blijven eten.
Ik kan me wel voorstellen dat als je de hele vakantie met je luie aars op het strand ligt (ook lekker, daar niet van. En niets mis mee), en savonds gaat stappen, je wél gaat trainen. Maarja, dat zijn gewoon dingen waarvoor ik niet op vakantie ga
Heb zelf een pesthekel aan winkelen.. mijn man ook gelukkig
Gewoonlijk is een vakantie vooral veel zien. Onderweg zijn en veel bekijken. dus vroeg mijn nest uit. vaak 6:00-7:00 en dan de hele dag weg met veel wandelen en bekijken en laat terug.. lekker uit eten en wijntje in de avond. Gewoon veel zien vooral! winkels.. zien we alleen om even lunch te halen... en een flesje wijn met wat lekkers te scoren
wat ik doe deze vakantie.. gletsjers klimmen, varen op ijsmeren, walvissen tocht maken, vulkanen, watervallen en geisers zien... dat soort dingen. En misschien nog even in zo een geiser opwarmen.![]()
Ga je mee?? of is dit misschien wel wat anders dan je verwacht had??![]()
Wat dacht je ervan om eens normaal te reageren? Er is niets raars aan dat ik me afvraag wat mensen die wél trainen op vakantie, de rest van hun vakantie dan doen.Haha super mooi dat jullie beiden op dezelfde manier reageren
[Link niet meer beschikbaar]