MuscleMeat

Trainen op vakantie..(wat doe jij?)..

Vorig jaar heb ik ongeveer 80% van de dagen opo vakantie getrained. Ik zie geen reden om tijdens de vakantie te stoppen.

Waarom zou je in de vakantie niet trainen , stop da gewoon als je het niet leuk vind.

Ik stop als ik op vakantie ga, lekker 2/3 weken niets doen en volvreten, heerlijk!

niks, op af en toe wat zwemmen na. op vakanties wandel ik vaak ook meer dan ik normaal zou doen.

ligt eraan. Ben op een gegeven moment een maand in amerika geweest. En ja daar heb ik mijn schema gewoon door gezet omdat daar bij elk hotel onderhand een grotere gym aanwezig was dan menig gym in nederland. Ook bij golds ed geweest natuurlijk.

Ben ook wel eens een keer 3 weken in marmaris (turkije) geweest. Daar samen met 3 maten gewoon een maand abbo genomen.

Ook een paar campings/ hotels gehad waar je gewoon lekker kon trainen.

Ik zoek mijn vakantie verblijf er iig echt niet op uit, maar is de mogelijkheid daar dan zal ik zeker gaan.

Laatste jaren ga ik vooral naar de alpen om te klimmen/ wandelen (dit jaar ook weer 3 weken, kijken of ik weer de 4600m haal) en dan zal er echt niets aan krachttraining gedaan worden omdat dat al genoeg energie opslurpt.

Laatst bewerkt:
Ik train zeker, wel wat minder frequent en minder zwaar.

Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooo benieuwd hoe mensen die wél trainen op vakantie, hun vakantie dan indelen en wat ze verder doen op vakantie.

Hetzelfde als jullie maar dan 2 uur minder winkelen :rolleyes:
Ik ga ongeveer om het jaar op vakantie, niet jaarlijks want dat red ik niet door mijn werk. Mijn laatste vakantie was 3 weken door Jamaica heen trekken. Vakantie daarvoor was door de Rocky Mountains in Canada, steeds verder richting Alaska. Daar is geen winkel of gym te vinden hoor :o

Ik eet en train het hele jaar netjes en strikt, en gebruik niet (waarom zou je dat ook doen, als vrouwelijke recreatieve sporter?). Dus als ik een weekje niet train, heb ik de eerste week alleen maar vooruitgang door het niet trainen. Lichaam komt tot rust. En wat ik daarna verlies is nooit veel, omdat ik normaal kan blijven eten.

Ik kan me wel voorstellen dat als je de hele vakantie met je luie aars op het strand ligt (ook lekker, daar niet van. En niets mis mee), en savonds gaat stappen, je wél gaat trainen. Maarja, dat zijn gewoon dingen waarvoor ik niet op vakantie ga

Hetzelfde als jullie maar dan 2 uur minder winkelen :rolleyes:
Heb zelf een pesthekel aan winkelen.. mijn man ook gelukkig :D

Gewoonlijk is een vakantie vooral veel zien. Onderweg zijn en veel bekijken. dus vroeg mijn nest uit. vaak 6:00-7:00 en dan de hele dag weg met veel wandelen en bekijken en laat terug.. lekker uit eten en wijntje in de avond. Gewoon veel zien vooral! winkels.. zien we alleen om even lunch te halen... en een flesje wijn met wat lekkers te scoren :D

wat ik doe deze vakantie.. gletsjers klimmen, varen op ijsmeren, walvissen tocht maken, vulkanen, watervallen en geisers zien... dat soort dingen. En misschien nog even in zo een geiser opwarmen. :o
Ga je mee?? of is dit misschien wel wat anders dan je verwacht had??:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Twee jaar terug met een maat 1x gesport op vakantie 45min in een gym terwijl de rest in het zwembad lag. (10 dagen vakantie)
Vorige jaar 2x gesport 30min met een maat ook toen de rest in het zwembad lag zat een gym in het hotel, wss nog wel vaker gegaan als ik geen voedselvergiftiging had opgelopen. Vind het heerlijk om even wat te doen, ook al is het maar een half uurtje. Trainen zelfs slaat vaak nergens op energie is laag maar gewoon dat gevoel even hebben dat je het gesport. (12 dagen vakantie)

Zijn trouwens zuip/stap vakanties

Ik ga ongeveer om het jaar op vakantie, niet jaarlijks want dat red ik niet door mijn werk. Mijn laatste vakantie was 3 weken door Jamaica heen trekken. Vakantie daarvoor was door de Rocky Mountains in Canada, steeds verder richting Alaska. Daar is geen winkel of gym te vinden hoor :o

Ik eet en train het hele jaar netjes en strikt, en gebruik niet (waarom zou je dat ook doen, als vrouwelijke recreatieve sporter?). Dus als ik een weekje niet train, heb ik de eerste week alleen maar vooruitgang door het niet trainen. Lichaam komt tot rust. En wat ik daarna verlies is nooit veel, omdat ik normaal kan blijven eten.

Ik kan me wel voorstellen dat als je de hele vakantie met je luie aars op het strand ligt (ook lekker, daar niet van. En niets mis mee), en savonds gaat stappen, je wél gaat trainen. Maarja, dat zijn gewoon dingen waarvoor ik niet op vakantie ga

Heb zelf een pesthekel aan winkelen.. mijn man ook gelukkig :D

Gewoonlijk is een vakantie vooral veel zien. Onderweg zijn en veel bekijken. dus vroeg mijn nest uit. vaak 6:00-7:00 en dan de hele dag weg met veel wandelen en bekijken en laat terug.. lekker uit eten en wijntje in de avond. Gewoon veel zien vooral! winkels.. zien we alleen om even lunch te halen... en een flesje wijn met wat lekkers te scoren :D

wat ik doe deze vakantie.. gletsjers klimmen, varen op ijsmeren, walvissen tocht maken, vulkanen, watervallen en geisers zien... dat soort dingen. En misschien nog even in zo een geiser opwarmen. :o
Ga je mee?? of is dit misschien wel wat anders dan je verwacht had??:rolleyes:

Haha super mooi dat jullie beiden op dezelfde manier reageren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
Haha super mooi dat jullie beiden op dezelfde manier reageren

[Link niet meer beschikbaar]
Wat dacht je ervan om eens normaal te reageren? Er is niets raars aan dat ik me afvraag wat mensen die wél trainen op vakantie, de rest van hun vakantie dan doen.

Naast trainen op vakantie volg ik de bevelen van Žydrūnas Savickas op:

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven