MuscleMeat

Trainen op vakantie..(wat doe jij?)..

Op vakantie train ik 5x in de week, op tijd naar bed etc. Me bakkies kwark in een koelbox mee, ook neem ik huiswerk mee voor het jaar daarop. Want tjah, ik ga maar 1x in het jaar op vakantie he.

Nog nooit getraind op vakantie.. nooit behoefte aan gehad. Vorig jaar wilde ik wel een keer gaan trainen samen met een maat, alleen toen was de gym net dicht -.-'

Ook niet meer terug geweest hehe

Misschien als er op loopafstand een gym is dat ik even binnen wip als de kater meevalt. Anders misschien wat bodyweight oefeningen, maar voornamelijk genieten en zuipen.

Yes. Zit daar ergens in gym niet te ver van starbeach dan? :rolleyes:

Main street (de straat richting centrum Hersonissos) zit Flex Gym.. Ergens op de tweede verdieping van een gebouw, ben er zelf niet geweest omdat hij op maandag dicht was dacht ik.. daarna niet meer teruggeweest.

Op Starbeach had je blijkbaar ook een gym, die hadden we gezocht maar niet gevonden :rolleyes:
Geen enkele werknemer wist iets van een gym hehe.

Gewoon fullbodyworkout en dan naar Starbeach tijdens lovestar oid, bitches be mirin xD

alleen wat pompen voordat ik naar het strand ga. Denk aan gallon water curls, crunches, pull ups benchpressen met me ecto maat:trollface::trollface:

Main street (de straat richting centrum Hersonissos) zit Flex Gym.. Ergens op de tweede verdieping van een gebouw, ben er zelf niet geweest omdat hij op maandag dicht was dacht ik.. daarna niet meer teruggeweest.

Op Starbeach had je blijkbaar ook een gym, die hadden we gezocht maar niet gevonden :rolleyes:
Geen enkele werknemer wist iets van een gym hehe.

Gewoon fullbodyworkout en dan naar Starbeach tijdens lovestar oid, bitches be mirin xD

Lol oke als ik niet te brak ben kan ik altijd eens gaan kijken. Ik herinner me nu wel ineens een aflevering van oh oh cherso waar die boys in een gym met gele apparaten gingen trainen :o Thx anyways

Lol oke als ik niet te brak ben kan ik altijd eens gaan kijken. Ik herinner me nu wel ineens een aflevering van oh oh cherso waar die boys in een gym met gele apparaten gingen trainen :o Thx anyways

Ja precies, deed ik ook.. Had een keer zin om te trainen, dus ben toen gegaan samen met een maat. Maar niks gevonden dat open was :rolleyes:

Veel zien! lekker eten! maar uitrusten is er niet bij dit keer.
wordt een rondreis.. dus alles geregeld en ook het eten! :)
maar als er een keer een jacuzzi is! :D

vorig jaar wel gedaan, was eerst met mn gezin naar Barcelona en bij het hotel zat inbegrepen dat je gratis naar een zieke hardcore gym kon op ongeveer 200 meter afstand. verder toen ik met vrienden was ben ik 2 keer los gegaan in een sportschool daar in 8 dagen. Ik vind het juist heerlijk om ook met vakantie te trainen, dat uurtje op de hele dag is echt niet zoveel.

De enige lifts die ik doe op vakantie is het verplaatsen van mijn strandstoel voor optimale tan-gains.

Ben wel van plan om wat onderhoud aan mijn corpus te plegen straks op vakantie.

Kan geen uren luieren.. dus als mogelijkheid er is zal ik wel elke dag even trainen.. werkt voor mij ook ontspannend

Kan geen uren luieren.. dus als mogelijkheid er is zal ik wel elke dag even trainen.. werkt voor mij ook ontspannend
Heb daar ook last van.. maar op een rondreis gaat het lastig.. vroeg op en laat in hotels.. Ga wel veel zien maar ook veel reizen met de bus... en wat zou je zittend in een bus kunnen doen?

Als er een gym is in het hotel maak ik er zeker gebruik, ik train graag en het is ook een vorm van ontspanning voor mij :)
Ook altijd leuk om eens met ander materiaal te zeulen.

Terug
Naar boven