Buffalo Billy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien als er op loopafstand een gym is dat ik even binnen wip als de kater meevalt. Anders misschien wat bodyweight oefeningen, maar voornamelijk genieten en zuipen.

Yes. Zit daar ergens in gym niet te ver van starbeach dan?![]()

Main street (de straat richting centrum Hersonissos) zit Flex Gym.. Ergens op de tweede verdieping van een gebouw, ben er zelf niet geweest omdat hij op maandag dicht was dacht ik.. daarna niet meer teruggeweest.
Op Starbeach had je blijkbaar ook een gym, die hadden we gezocht maar niet gevonden
Geen enkele werknemer wist iets van een gym hehe.
Gewoon fullbodyworkout en dan naar Starbeach tijdens lovestar oid, bitches be mirin xD
Thx anywaysLol oke als ik niet te brak ben kan ik altijd eens gaan kijken. Ik herinner me nu wel ineens een aflevering van oh oh cherso waar die boys in een gym met gele apparaten gingen trainenThx anyways

Heb daar ook last van.. maar op een rondreis gaat het lastig.. vroeg op en laat in hotels.. Ga wel veel zien maar ook veel reizen met de bus... en wat zou je zittend in een bus kunnen doen?Kan geen uren luieren.. dus als mogelijkheid er is zal ik wel elke dag even trainen.. werkt voor mij ook ontspannend
Heb daar ook last van.. maar op een rondreis gaat het lastig.. vroeg op en laat in hotels.. Ga wel veel zien maar ook veel reizen met de bus... en wat zou je zittend in een bus kunnen doen?

ik voel me altijd lui op zo een vakantie... ik word overal heengereden.