XXL Nutrition

Trainen op vakantie

Invincible

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
Haaaaai,

Ik ga met een groep vrienden op vakantie naar Spanje (aanstaande weekend voor 2 weken).

Onze hotel heeft wel een kleine trainingsruimte, maar ik weet niet wat voor spullen ze allemaal hebben. Ik verwacht een paar cardio apparatuur en een paar lichte dumbells. Nu mijn vraag: Hebben jullie voor mij een schema dat ik voor 2 weken kan volgen wat ik met lichte gewichten en met lichaamsgewicht kan doen? Graag een fullbody workout of ub/lb workout.

Kun je niet zelf iets bedenken? :o
Improviseer gewoon daar ;) Even niet trainen is niet zo erg, maar probeer te werken met wat je hebt, dat weten wij niet en jij ook nog niet.
Aangezien je ook een topic hebt over voeding, ga ik er vanuit dat je je niet helemaal lam gaat eten aan kcal rijke voeding. Daarom zou ik geen cardio doen.

Veel mensen vallen af op vakantie in plaats van aankomen, dus goed blijven eten en geen cardio doen, tenzij je je echt vol gaat eten, dan kan je het eventueel overwegen (maar then again, het is vakantie he ;) )

• Topic Starter Topic Starter
Nee echt niet haha, ik pieker er al dagen over. :(
Ik wil mijn doelen zsm behalen, dus trainen zal ik zeker doen. :P
Ik was ook niet van plan om cardio te doen...

Je kan toch een gym in de buurt opzoeken?

Ik heb ook ieder jaar de grootste plannen om door te blijven trainen op vakantie. Als is het maar 1x per week..
Veel verder dan de "gevulde koffers shrugs" en de "gevulde koffers curls" + wat opdruk werk en pull ups ben ik niet gekomen. Ondanks dat er vaak wel een gym in de buurt zat.

Eigenlijk ben ik gewoon te druk met zuipen en chillen op vakantie :rolleyes:

wijven ballen

Google inderdaad op plaats en fitness voor een school in de buurt

Altijd leuk om ergens anders te trainen

Borstel stok met aan beide kanten tonnetjes water?
Lekker old skool :D

ghehe je kan zelf niet eens wat bedenken.

Kijk gewoon wat ze er hebben en doe er dan wat mee.
Je hoeft voor die 2 weken echt geen optimaal schema te hebben. (betwijfel trouwen zwaar of je die nu wel hebt)

Terug
Naar boven