XXL Nutrition

Training 7x per week moet weer terug 9% BF

Blablabla1521

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Ik ben vandaag weer begonnen met trainen na 2-3maanden niet getraint te hebben en mijn doel is voornamelijk om weer op 9-10% BF te komen zit nu op 14-15(zat voorheen op 10 zucht).

Voeding:
In de ochtend Havermout +whey shake.
Op school 4-6boterhammen met rosbief(parmazaanse kaas erover gestrooid en soort carpacio saus voor de smaak(niet veel).

Avondeten=wat de pot schaft vrijwel altijd vlees groente aardappelen nooit eigenlijk iets vet.

Naast dit ben ik van plan alleen water te drinken of groene thee??
Na training een whey shake en in de avond nog magere kwark op aanraden van sportschoolinstructeur.

Training:
Ma: Cardio 45min op hartslag 144 Hierna doe ik nog een aantal kracht oefeningen bankdrukken borstspieren paar buikspieroefeningen etc.

Di: Voetbaltraining of cardio 45min sportschool.

Wo: 45min cardio dan weer gewichten en buikspieren.

Do: Voetbaltraining:

Vr: 45min cardio weer gewichten

Za: cardio 45min

Zo: voetbalwedstrijd.

Dit is wat ik vanaf vandaag van plan ben en ik heb het al vaker gedaan dus ik heb geen moeite met volhouden.

Mijn vraag is wat zou ik kunnen verbeteren hieraan voor optimaal resultaat en is het eigenlijk wel haalbaar om van 14-15% BF naar 9% te gaan in 1maand of iets langer. In de 2-3maanden dat ik gestopt was heb ik namelijk alleen maar chips en andere zooi lopen eten in grote hoeveelheden.

P.S ik gebruik creatine 30min voor elke training.

Alvast hartelijk dank voor reacties!

Waarom geen creatine voor een voetbaltraining dan?
Creatine wordt heel veel door voetballers en wielrennen gebruikt om de spierconditie te verbeteren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem het eigenlijk meer in zodat ik het elke dag inneem wat op het potje staat dus waarom niet 30min voor voetbal. Ik heb afgelopen trainingen met creatine (maanden terug toen ik het ook gebruikte dat mijn conditie een stuk sneller op pijl kwam maar misschien zit dat tussen mn oren). Dus ik doe dit nu weer. Ook dacht ik dat creatine vetverbranding stimuleerde maar dit is onzin volgens mij.

Btw als reactie op je onzinnige Fail plaatje
double-facepalm.jpg

Post eens wat je precies in die training doet, hier valt niet veel van te zeggen zo.

Je voeding kan nog een heel stuk beter. Bereken maar eens hoeveel kcals je binnen krijgt, en wat voor kev verhouding daar bij hoort. Ik ben bang dat je erg veel spiermassa gaat verliezen met deze voeding.

Ik zal vrijdag is mijn 3 trainingsschemas laten uitprinten dan kan ik alles hier zetten wat ik doe. Maar zoals vandaag deed ik cardio dan Bankdrukken 50kg 12x3 ben helaas aardig wat kracht en massa kwijtgeraakt afgelopen 2-3maanden. Dan borstspieren allerlei varianten maar ik zou niet 1 2 3 de naam op kunnen noemen.
Vrijdag zal ik dus even precies het trainingsschema posten.

Verder wat zou ik dan verder aan voeding moeten nemen? Voorheen deed ik in de middag een kipsalade maar die dingen komen je na een tijdje de neus uit en kost ook nog aardig wat geld steeds dat gerookte kipfilet.

Maar kom ik op deze manier wel naar 9% in mis maand tijd?

Laatst bewerkt:
Skip de buikspieren en doe rug en benen in die tijd.

Trouwens, hard op dieet gaan midden in het seizoen... vind je voetbalcoach dat we goed ?

Skip de buikspieren en doe rug en benen in die tijd.

Trouwens, hard op dieet gaan midden in het seizoen... vind je voetbalcoach dat we goed ?
Benen train ik eigenlijk al met voetbal en was niet van plan om mijn benen nog gespierder te maken want dan verlies ik snelheid:D.

Tja ik zie het zelf niet echt als een super zwaar dieet omdat ik er veel bij sport. Ik denk ook niet dat het mijn prestaties naar beneden zal halen om van 14bf naar 9-10 te gaan is nou ook weer niet super veel in een geleidelijke tijd?

Corrigeer mij als dit niet klopt a.u.b:cool:

Benen train ik eigenlijk al met voetbal en was niet van plan om mijn benen nog gespierder te maken want dan verlies ik snelheid:D.

Ik hoop dat dat een grapje is, want van krachttraining kun je wel degelijk sneller worden. Veel profs doen aan krachttraining (en wat dacht je van sprinters), tenzij je wellicht bij Feijenoord speelt, maar dat heeft überhaupt weinig met voetbal te maken. ;)

Tja ik zie het zelf niet echt als een super zwaar dieet omdat ik er veel bij sport. Ik denk ook niet dat het mijn prestaties naar beneden zal halen om van 14bf naar 9-10 te gaan is nou ook weer niet super veel in een geleidelijke tijd?

Corrigeer mij als dit niet klopt a.u.b:cool:

Afhankelijk van wat je geleidelijk noemt uiteraard. Je suggereert dat je het in 1 maand wil doen ... 5% in 1 maand is niet geleidelijk. Beter is het om dit aan het begin van het seizoen te doen, of met de winterstop en dan het hele jaar door fit te blijven.

Ik hoop dat dat een grapje is, want van krachttraining kun je wel degelijk sneller worden. Veel profs doen aan krachttraining (en wat dacht je van sprinters), tenzij je wellicht bij Feijenoord speelt, maar dat heeft überhaupt weinig met voetbal te maken. ;)

Afhankelijk van wat je geleidelijk noemt uiteraard. Je suggereert dat je het in 1 maand wil doen ... 5% in 1 maand is niet geleidelijk. Beter is het om dit aan het begin van het seizoen te doen, of met de winterstop en dan het hele jaar door fit te blijven.

Shut up! ;):D

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Avondeten=wat de pot schaft vrijwel altijd vlees groente aardappelen nooit eigenlijk iets vet.

How you know?

Shut up! ;):D

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

How you know?
Mn moeder kookt eigenlijk nooit vette dingen tenzij we iets bestellen en dit komt eigenlijk vrijwel nooit voor tenzij mn ma er niet is:p.

En bedankt voor je reactie wazzup, maar ik vroeg mij af of het zo haalbaar was om die 5% eraf te krijgen rond 1 maand. Ik denk dat mn kansen beter liggen op 1.5-2maanden maar goed. Ik weet dat je het beste aan het begin van het seizoen kan knallen maar het probleem is dat ik aan het begin van het seizoen mijn enkelbanden had afgescheurd door voetbal en toen zat ik op 7% BF.... Daarom wil ik nu gewoon weer terug naar 9% zo snel mogelijk(op natuurlijke manier) :cool:

Vlees kan zoveel zijn.. kipfilet of saucijzen? Leg bij dit laatste eens een servetje erom heen nadat ie uit de jus komt.
Als je naar de 9% wilt zou ik er toch opletten. Natuurlijk blijft het lastig als je eet wat de pot schaft.

Vlees kan zoveel zijn.. kipfilet of saucijzen? Leg bij dit laatste eens een servetje erom heen nadat ie uit de jus komt.
Als je naar de 9% wilt zou ik er toch opletten. Natuurlijk blijft het lastig als je eet wat de pot schaft.

Kipfilet, varkenshaasje eh biefstuk dat soort dingen maar ik eet dit nu zonder sauzen, geld ook voor aardappels en groenten.

Terug
Naar boven