Blablabla1521
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik ben vandaag weer begonnen met trainen na 2-3maanden niet getraint te hebben en mijn doel is voornamelijk om weer op 9-10% BF te komen zit nu op 14-15(zat voorheen op 10 zucht).
Voeding:
In de ochtend Havermout +whey shake.
Op school 4-6boterhammen met rosbief(parmazaanse kaas erover gestrooid en soort carpacio saus voor de smaak(niet veel).
Avondeten=wat de pot schaft vrijwel altijd vlees groente aardappelen nooit eigenlijk iets vet.
Naast dit ben ik van plan alleen water te drinken of groene thee??
Na training een whey shake en in de avond nog magere kwark op aanraden van sportschoolinstructeur.
Training:
Ma: Cardio 45min op hartslag 144 Hierna doe ik nog een aantal kracht oefeningen bankdrukken borstspieren paar buikspieroefeningen etc.
Di: Voetbaltraining of cardio 45min sportschool.
Wo: 45min cardio dan weer gewichten en buikspieren.
Do: Voetbaltraining:
Vr: 45min cardio weer gewichten
Za: cardio 45min
Zo: voetbalwedstrijd.
Dit is wat ik vanaf vandaag van plan ben en ik heb het al vaker gedaan dus ik heb geen moeite met volhouden.
Mijn vraag is wat zou ik kunnen verbeteren hieraan voor optimaal resultaat en is het eigenlijk wel haalbaar om van 14-15% BF naar 9% te gaan in 1maand of iets langer. In de 2-3maanden dat ik gestopt was heb ik namelijk alleen maar chips en andere zooi lopen eten in grote hoeveelheden.
P.S ik gebruik creatine 30min voor elke training.
Alvast hartelijk dank voor reacties!
Voeding:
In de ochtend Havermout +whey shake.
Op school 4-6boterhammen met rosbief(parmazaanse kaas erover gestrooid en soort carpacio saus voor de smaak(niet veel).
Avondeten=wat de pot schaft vrijwel altijd vlees groente aardappelen nooit eigenlijk iets vet.
Naast dit ben ik van plan alleen water te drinken of groene thee??
Na training een whey shake en in de avond nog magere kwark op aanraden van sportschoolinstructeur.
Training:
Ma: Cardio 45min op hartslag 144 Hierna doe ik nog een aantal kracht oefeningen bankdrukken borstspieren paar buikspieroefeningen etc.
Di: Voetbaltraining of cardio 45min sportschool.
Wo: 45min cardio dan weer gewichten en buikspieren.
Do: Voetbaltraining:
Vr: 45min cardio weer gewichten
Za: cardio 45min
Zo: voetbalwedstrijd.
Dit is wat ik vanaf vandaag van plan ben en ik heb het al vaker gedaan dus ik heb geen moeite met volhouden.
Mijn vraag is wat zou ik kunnen verbeteren hieraan voor optimaal resultaat en is het eigenlijk wel haalbaar om van 14-15% BF naar 9% te gaan in 1maand of iets langer. In de 2-3maanden dat ik gestopt was heb ik namelijk alleen maar chips en andere zooi lopen eten in grote hoeveelheden.
P.S ik gebruik creatine 30min voor elke training.
Alvast hartelijk dank voor reacties!

.