Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.186
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja altijd als ik moet werken. En nee was lekker alleen. Meestal komt de eerste 6.30 en dan ben ik dus klaarJij was er vroeg bij vanmorgen, was je alleen in de gym of waren er meer die al zo vroeg gingen trainen ?
Wat heerlijk om de gym voor jezelf te hebben (zou een uitkomst zijn voor deze Einzelgänger 😊)Ja altijd als ik moet werken. En nee was lekker alleen. Meestal komt de eerste 6.30 en dan ben ik dus klaar
Ik zal hem later even opzoeken. Moet erbij zeggen dat het er 1 was van zo'n 50 euro om uit te proberen en mijn technische skiles nogal te wenden over laatWelke gebruik je ?
Ik heb een tijd een garmin gebruikt, vondt deze wel fijn. Trackte het redelijk goed en het rondje werd opgeslagen op je telefoon.
dus vooral simpel in gebruik. Heb standaard shealth van Samsung op mijn telefoon staan en zet nu maar gewoon de stopwatch als ik begin met rennen. Ren altijd hetzelfde rondje van zo'n 5km. Soms registreert hij 4.79 en soms 5.21. Dus niet heel stipt.Dankjewel! Ga hem onthouden.Ik gebruik deze al een tijdje en ik ben zeer tevreden.
Kost wel wat maar dan heb je ook wat.
![]()
Ik gebruik nu mijn Apple Watch, maar ik heb hiervoor een tijd een Fitbit gebruikt en dat vond ik ook een fijn ding met een gebruiksvriendelijke app en ook prima om buiten het sporten om te dragen. Ik ben altijd een beetje van het oog wil ook wat 💁🏻♀️5km hardlopen. Nog altijd op zoek naar een fijn horloge voor hardlopen. Tijdje terug 1 aangeschaft en nadat hij de eerste x maar een halve training registreerde is hij in de kast beland. Let dus niet op hartslag etc.![]()
Dankjewel! Benieuwd wat voor mooie resultaten ik kan bereiken met mijn eigen schematjes

Ik ben dus een Samsung mens haha dus zover als mijn technische kennis reikt hoort apple bij de iPhone? Dankjewel voor het meedenkenIk gebruik nu mijn Apple Watch, maar ik heb hiervoor een tijd een Fitbit gebruikt en dat vond ik ook een fijn ding met een gebruiksvriendelijke app en ook prima om buiten het sporten om te dragen. Ik ben altijd een beetje van het oog wil ook wat 💁🏻♀️
Ja dat klopt en helaas zijn de twee niet compatibel, maar Fitbit en Garmin wél. Anders eens langs de winkel om te kijken? Daar loopt vast een behulpzame tech nerd rond😜Ik ben dus een Samsung mens haha dus zover als mijn technische kennis reikt hoort apple bij de iPhone? Dankjewel voor het meedenken