XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

Bezoekers in dit topic

20240409_053144.jpg

Vanmorgen getraind. Borst schouder triceps. Schema volgt later nu opschieten voor werk. Altijd een goed teken nadat je triceps hebt getraind is het wenkbrauwpotlood trillend vasthouden @ spierpijn benen rug biceps :flexgrin:
. Dankjewel voor de support iedereen

Jij was er vroeg bij vanmorgen, was je alleen in de gym of waren er meer die al zo vroeg gingen trainen ?

Jij was er vroeg bij vanmorgen, was je alleen in de gym of waren er meer die al zo vroeg gingen trainen ?
Ja altijd als ik moet werken. En nee was lekker alleen. Meestal komt de eerste 6.30 en dan ben ik dus klaar

Ja altijd als ik moet werken. En nee was lekker alleen. Meestal komt de eerste 6.30 en dan ben ik dus klaar
Wat heerlijk om de gym voor jezelf te hebben (zou een uitkomst zijn voor deze Einzelgänger 😊)

• Like
Waarderingen: K82
Ja 4.45 wekker en 20.30 naar bed moet je er dan wel voor over hebben :D

Laatst bewerkt:
Vandaag
Borst
Bankdrukken 3x12 30 kilo
Apparaat met armen gespreid 3x12 20kg
Incline dumbell press 3x12 2 dumbells 6 kg ps
3x5 push up

Shouder press 3x12 6 kg dumbels
Upright row 3x12 lange stang 15 kg
Front dumbell raise 3x12 6kg dumbels
Kabel rechte lange staaf 3x12 10kg

Triceps
Overhead dumbell extension 1 dumbel 10kg 3x12
Kabel met lange rechte staaf 20kg 3x12
Kabel met touw 15kg 3x12
Zittend op stoel triceps push down 35kg 3x12

Laatst bewerkt:
Voeding
5.00 eiwitshake xxlnutrition
7.30 havermoutpap
11.00 2 volkoren rijstwafels met 50 gram huttenkase
13.00 boterham met 3 plakjes rookvlees
15.00 boterham met 3 plakjes rookvlees
16.30 1 rijstwafel met 25 gram huttenkase
17.30 50 gram gekookte rijst, 200 gram kipfilet, 200 gram sperziebonen.
Toetje 250 ml kwark + 1 banaan

Totaal 1477 calorieën
143 gram Eiwitten
176 gr koolhydraten
20 gr vetten

Screenshot_20240410-062244_Gallery.jpg
5km hardlopen. Nog altijd op zoek naar een fijn horloge voor hardlopen. Tijdje terug 1 aangeschaft en nadat hij de eerste x maar een halve training registreerde is hij in de kast beland. Let dus niet op hartslag etc.

Welke gebruik je ?

Ik heb een tijd een garmin gebruikt, vondt deze wel fijn. Trackte het redelijk goed en het rondje werd opgeslagen op je telefoon.

Welke gebruik je ?

Ik heb een tijd een garmin gebruikt, vondt deze wel fijn. Trackte het redelijk goed en het rondje werd opgeslagen op je telefoon.
Ik zal hem later even opzoeken. Moet erbij zeggen dat het er 1 was van zo'n 50 euro om uit te proberen en mijn technische skiles nogal te wenden over laat :D dus vooral simpel in gebruik. Heb standaard shealth van Samsung op mijn telefoon staan en zet nu maar gewoon de stopwatch als ik begin met rennen. Ren altijd hetzelfde rondje van zo'n 5km. Soms registreert hij 4.79 en soms 5.21. Dus niet heel stipt.

Buikspieren. Krijg echt snel kramp. Zal wel gevalletje vaker trainen zijn
3x 30 sec plank
3x 30 sec 'fietsen' been om de beurt strekken en de ander naar elleboog knie
3x30 sec benen in boogjes over elkaar heen ding
3x20 sec enkels aantikken (liggen)

Ik gebruik deze al een tijdje en ik ben zeer tevreden.
Kost wel wat maar dan heb je ook wat.
Screenshot_20240410-072432.png

Screenshot_20240411-080457_Gallery.jpg

Vandaag weer 64 kilo. Dus toch meer vocht vanwege vakantie dan ik dacht. Vanmorgen weer benen getraind ondanks spierpijn haha. Post later wat ik heb gedaan. Toch wel tevreden als ik in de spiegel kijk @ gemotiveerd :cheer:

Vandaag benen getraind

Squat losse stang 3x12 50 kg
Bulgarian split squat 3x12 per been 16 kilo 8kg dumbells
Cable kickback 3x20 per been 10 kilo
Abductor machine (naar binnen) 3x15 35kg
Abductor machine (naar buiten) 3x15 35kg

Enkels aantikken buikspieren 3x50x

En toen was het alweer 6.40 dus moest ik door naar huis. Had niet mega veel zin maar van niks doen krijg je niks dus met een voldaan gevoel richting huis!

Succes!! Gaat goed komen 🦾

Bekijk bijlage 621611 5km hardlopen. Nog altijd op zoek naar een fijn horloge voor hardlopen. Tijdje terug 1 aangeschaft en nadat hij de eerste x maar een halve training registreerde is hij in de kast beland. Let dus niet op hartslag etc.
Ik gebruik nu mijn Apple Watch, maar ik heb hiervoor een tijd een Fitbit gebruikt en dat vond ik ook een fijn ding met een gebruiksvriendelijke app en ook prima om buiten het sporten om te dragen. Ik ben altijd een beetje van het oog wil ook wat 💁🏻‍♀️

Ik gebruik nu mijn Apple Watch, maar ik heb hiervoor een tijd een Fitbit gebruikt en dat vond ik ook een fijn ding met een gebruiksvriendelijke app en ook prima om buiten het sporten om te dragen. Ik ben altijd een beetje van het oog wil ook wat 💁🏻‍♀️
Ik ben dus een Samsung mens haha dus zover als mijn technische kennis reikt hoort apple bij de iPhone? Dankjewel voor het meedenken

Ik ben dus een Samsung mens haha dus zover als mijn technische kennis reikt hoort apple bij de iPhone? Dankjewel voor het meedenken
Ja dat klopt en helaas zijn de twee niet compatibel, maar Fitbit en Garmin wél. Anders eens langs de winkel om te kijken? Daar loopt vast een behulpzame tech nerd rond😜

Back
Naar boven