- Waardering
- 27.779
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja eerlijk heb ik er ook geen haast mee hoor. Eerst weer sparen na 2 weken Indonesië te zijn geweest en wil altijd heel veel. Vind hardlopen gewoon leuk en zou het liefst iedere dag gaan maar met 6 x kracht kom ik dan dagen tekort naast 32 uur werken haha. Zolang ik binnen 30 minuten 5km ren zit/sta/loop ik nog wel goedJa dat klopt en helaas zijn de twee niet compatibel, maar Fitbit en Garmin wél. Anders eens langs de winkel om te kijken? Daar loopt vast een behulpzame tech nerd rond😜
Komt mij totaal niet bekend voor.. 🤪
en ik kon die kleine ronde bruine ellendelingen niet weerstaan. Dus 2 van die ronde dikkerds gegeten. 4 dagen onder of net op mijn calorieën gezeten dus het moet kunnen. Nu weer over op zero tolerance beleid. Man wat baal ik altijd na die tijd!Maar het was wel lekker, toch ?Ging zo lekker! En toen gingen we chocolade koekjes bakken op het werken ik kon die kleine ronde bruine ellendelingen niet weerstaan. Dus 2 van die ronde dikkerds gegegeven. 4 dagen onder of net op mijn calorieën gezeten dus het moet kunnen. Nu weer over op zero tolerance beleid. Man wat baal ik altijd na die tijd!
Haha ja op dat moment was het verrukkelijk. Net uit de oven. Chocolade smolt op mijn tong. Achteraf altijd balen. Morgen maar sterk zijn tijdens patat dag op het werk. Thuis heb ik die drugs gewoon niet liggen 🤣
Goed bezig, ziet er goed uit!Pfff dag 5 4.30 opstaan! Morgen gelukkig weekend en kan ik wat later trainen. Vandaag rug biceps gedaan en wat buikspieren tussendoor. Post later mijn oefeningen. Voor nu gewapend met healthy stuff naar het werk. 250ml kwark. 2 rijstwafels. 50gr huttenkase. 2 volkoren boterhammen met 6 plakjes runderrookvlees en een banaan.![]()
Dankjewel! Ook allemaal erg smakelijk.
Wat lekker om een x geen wekker te zetten. 6 uur rustig opgestaan en 7 uur in de sportschool......
Goed weekend!👍Wat lekker om een x geen wekker te zetten. 6 uur rustig opgestaan en 7 uur in de sportschool. Eerste 45 minuten was het weer me myself and i. Vandaag Borst schouder triceps
Bankdrukken 3x12 30kg
Machine fly 3x12 20kg
Incline dumbell press 3x12 2dumbells van 6 kg
Cable side lateral raise 3x12 10kg
Bar upright row 3x12 15kg
Arnold press 3x10 2dumbells 6kg
Cable front raise 3x12 10kg
En mijn favoriet
Overhead dumbell extension 3x12 10kg
Cable pulldown lange brede staaf 3x12 20kg
Cable pulldown driehoekje 3x12 20 kg
Cable pulldown touw 3x12 15 kilo 2x 12 10 kilo
Buikspieren dumbell side bend 5x20 10kg
Nu lekker genieten van de zon en het weekend
Haha ik ben een echt ochtendmens en soms net een alien. Vanaf 8 uur komen de mensen in de sportschool in het weekend. Dan ben ik net een mol die in het licht kijkt als ik ze zie 🤣🤣. Dat motiveert mij altijd uit bed te gaan 😁Damn, als ik geen wekker hoef te zetten draai ik me om 6 uur nog een paar keer om 😜
Dankjewel you2!
Thanks!😀
zal ik mijn doelen bereiken als ik 1x in de week voor dinner een bende spareribs met gefrituurde aardappelschijfjes? Gevolgd door veel zelfliefde. Dat buikje is best wel schattig nu die bruin is. Een dagje later je doel bereiken is ook geen ramp. Aangevuld met valse redenen. Ach je leeft maar 1x en moet jezelf wat gunnen haha. Herkenbaar? Ga volhouden vandaag gezien ik woensdag uit eten ga moet ik die maar als beloning voor ogen houden.
Hahahaha en opeens was daar de waarheid. Mijn hoofd wist zulke gegevens automatisch 🤣. Maar idd die chocolade koekjes, die kipkarbonade van de poelier haha. We gaan zalm met rijst maken. Thnx dit helpt 😁
En ineens is het zaterdag. Zit je heerlijk in de zon terug te kijken op een goede week op gebied van voeding sport werk en eigenlijk alles. En daar is ineens de duivel. Zullen we spareribs bestellenzal ik mijn doelen bereiken als ik 1x in de week voor dinner een bende spareribs met gefrituurde aardappelschijfjes? Gevolgd door veel zelfliefde. Dat buikje is best wel schattig nu die bruin is. Een dagje later je doel bereiken is ook geen ramp. Aangevuld met valse redenen. Ach je leeft maar 1x en moet jezelf wat gunnen haha. Herkenbaar? Ga volhouden vandaag gezien ik woensdag uit eten ga moet ik die maar als beloning voor ogen houden.
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!