- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Het gaat door met 10 deelnemers, en inschrijven is verlengd tot 8 juniGoed bezig! Nog even afwachten helaas, maar wedstrijd mood is goed 👏
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat door met 10 deelnemers, en inschrijven is verlengd tot 8 juniGoed bezig! Nog even afwachten helaas, maar wedstrijd mood is goed 👏
Of we zijn het samen want zie er ook 10 😁 ga vast tshirts laten drukken 😁
Het startlimiet is verlaagd van 15 naar 10, om het ‘toch’ door te laten gaan.
Ook 3-4-5 😋
Ja, maar toen was er nog tijd zat haha 😜
Gewoon de draad weer oppakken waar je gebleven bent. Niet te lang niks doen anders komt @wovano met de zweep😆En daar zijn we weer. Off topic. Lieve leuke berichtjes gehad van mensen hier gezien mijn radiostilte dus blijkbaar wordt mijn bijdrage gewaardeerd. Heel tof om te lezen 🥰
Emotioneel gezien een wrak de laatste dagen dus 2 dagen niks gedaan qua training en voeding en vooral geluisterd naar waar mijn innerlijke stem behoefte aan had. En dat was vooral rondrijden zonder enige vorm van moeten. Vanmorgen de sportschoenen weer aangetrokken en LB3 doorgelopen. Qua kracht zat ik lekker qua energie meer dood dan levend but we made it 💪
Seat leg curl
2X12 36kg
Squat van 60 naar 65kg
2X11
Leg press van 130 naar 140
1x13
1x12
Leg extension 45kg
1x14
1x13
Hip adduction van 45 naar 50kg
1x11
1x10
Hip abduction van 55 naar 60
2x11
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!En daar zijn we weer. Off topic. Lieve leuke berichtjes gehad van mensen hier gezien mijn radiostilte dus blijkbaar wordt mijn bijdrage gewaardeerd. Heel tof om te lezen 🥰
Emotioneel gezien een wrak de laatste dagen dus 2 dagen niks gedaan qua training en voeding en vooral geluisterd naar waar mijn innerlijke stem behoefte aan had. En dat was vooral rondrijden zonder enige vorm van moeten. Vanmorgen de sportschoenen weer aangetrokken en LB3 doorgelopen. Qua kracht zat ik lekker qua energie meer dood dan levend but we made it 💪
Seat leg curl
2X12 36kg
Squat van 60 naar 65kg
2X11
1x13
1x12
Leg extension 45kg
1x14
1x13
1x11
1x10
2x11
)Elke dag schijnt de zon meisje, ook voor jou. alles komt goed, gewoon doorzetten !En daar zijn we weer. Off topic. Lieve leuke berichtjes gehad van mensen hier gezien mijn radiostilte dus blijkbaar wordt mijn bijdrage gewaardeerd. Heel tof om te lezen 🥰
Seat leg curl
2X12 36kg
Squat van 60 naar 65kg
2X11
1x13
1x12
Leg extension 45kg
1x14
1x13
1x11
1x10
2x11
Ik ben eerlijk gezegd wel ff klaar met die zon.Elke dag schijnt de zon meisje, ook voor jou. alles komt goed, gewoon doorzetten !
Ik ook heb echt niks met de zomer, mensen verklaren me altijd voor gekIk ben eerlijk gezegd wel ff klaar met die zon.
Kan ik weer een hoodie op tijdens het trainen en een lekker potje onnodig mysterieus gaan doen...
Jij bent gek 😜Ik ook heb echt niks met de zomer, mensen verklaren me altijd voor gek
Opa boos?Gaat niet om zomer sukkels. Is een bericht aan Buttie om haar wat ' op te beuren' !!
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh ZoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooGaat niet om zomer sukkels. Is een bericht aan Buttie om haar wat ' op te beuren' !!

Same here, liefste 20gr constant. Met werk en trainen meest ideaal. Iets koeler mag ook nog🤗Ik ook heb echt niks met de zomer, mensen verklaren me altijd voor gek