AndroidHealthClinic

trainingshandschoenen

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb op aanraden van Axe en 3XL Ocelot handschoenen aangeschafd en ik ben er zeer tevreden over. Je kunt ze bestellen bij Bardolino.nl

BTW Ronnie heeft ze ook aan in the unbelievable

ben ook bijna aan nieuwe handschoentjes toe en ik ga voor de"crazee wear black amra gloves" want deze zijn wasbaar dus bij geurtjes hoeven ze niet in de vuilbak ze staan ook op www.muscletotaal.nl bij accessoires voor 15 euro

Gewoon vingerkracht kweken en wat eelt en trainen met die hap!

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb gewoon enorm last van eelt, doet gewoon zeer tijdens een setje, dan liever eenhandschoen aan en geen last

SOwieso dat eelt ziet er ook hartstikkegoor uit als je iemand een hand wilt geven ofzo

De wrist wraps zorgen voor extra versteviging van de polsen.

Setje handschoenen inclusief wrist wraps. Geef mij maar magnesium maar das persoonlijk.
Doch als je echt pijn in je handen krijgt kunnen handschoenen waarschijnlijk een goede oplossing zijn.

Ja magnesium, ahaa dat gaan ze niet toestaan in de gym hier mate....

Maar ja wrist wraps lijkt me wel handig, polsen kunnen wel extra versteviging gebruiken

Zit je bij zo'n typische "fitness" gym? :)
Ik gebruik het praktisch nooit want ik heb niks extra's nodig maar de keer dat ik het gebruikte heb ik niemand erover gehoord. Agh , zolang ik er geen zooitje van maak en het netjes opruim zal het wel goed zijn.

Wat is er mis met fietshandschoentjes? Die gebruik ik zelf altijd voor meer grip en om eeltgroei te voorkomen.
Makkelijker aan te komen en goedkoper ook nog.. bovendien wat leuker om te zien.

Espi

dream warrior zei:
ben ook bijna aan nieuwe handschoentjes toe en ik ga voor de"crazee wear black amra gloves" want deze zijn wasbaar dus bij geurtjes hoeven ze niet in de vuilbak ze staan ook op www.muscletotaal.nl bij accessoires voor 15 euro

Wasbaar, geldt ook voor de gloves van Ocelot.

TongPo zei:
Ik heb op aanraden van Axe en 3XL Ocelot handschoenen aangeschafd en ik ben er zeer tevreden over. Je kunt ze bestellen bij Bardolino.nl

BTW Ronnie heeft ze ook aan in the unbelievable

Welke maat heb je en welk model

Maat valt groot of klein uit?

Ik heb de GLOS Ocelot Gloves Black maat M (ik heb niet zo grote handen). Ik had bij nader inzien best een L mogen hebben, maar de M zit nu ook als gegoten. Ze vallen niet groot uit, maar ze rekken nog een beetje uit waardoor ze lekker gaan zitten.

Ik dacht dat Axe maat XL had genomen.

HMM, hoelang duurt het verzenden?

Verslijten ze snel?

Kun ej indien de maat niet juist is, ruilen?

Esperantisto zei:
Wat is er mis met fietshandschoentjes? Die gebruik ik zelf altijd voor meer grip en om eeltgroei te voorkomen.
Makkelijker aan te komen en goedkoper ook nog.. bovendien wat leuker om te zien.

Espi

Bij ons verkopen ze ze bij de gym gewoon :cool:
Helaas kwam ik daar te laat achter, heb ze nu bij een sportzaak gehaald en geven vreselijk af.

Esperantisto zei:

Espi

Die fietshandschoentjes hebben allemaal van die kussentjes aan de binnenkant... is niet goed voor de grip (althans ik vond het nooit prettig bij het surfen)

Gewoon zonder handschoenen je bent toch een man,eelt onder je poten hoord bij een man.

Heb zelf van die leren trainingshandschoentjes maar vind het een nadeel dat er van de kussentjes inzitten. Dit zorgt ervoor dat je meer kracht moet zetten om de gewichten vast te houden. Train daarom liever zonder. Maar ga waarschijnlijk toch maar een paar kopen waarbij dit niet het geval is.

Ik vind handschoenen wel goed werken voor je polsen voor bijvoorbeeld bankdrukken,
maar eelt kreeg ik nog steeds met die dingen. :P

Terug
Naar boven