XXL Nutrition

trainingshandschoenen

als ik geen handschoentjes gebruik krijg ik wel degelijk eelt , net onder je vingers ..

voelt stuk fijner met die dingen!!

grtz

Heb altijd Ocelot gehad maar ga nu eens Harbinger proberen, zien er erg goed uit. zijn wel 40 dollar maja, wie wat wil..... ;)

• Topic Starter Topic Starter
He vandaag de handschoenen binnen van ocelot, de uitvoering met wrist wraps..

Helaas vannacht maar 4,5 uur geslapen en daardoor was mijn kracht veel minder

De handschoenen bevallen goed,het trekt mij niet meer zo aan mijn handen, ook de wrist wraps zijn oke, alleen zit het een beetje strak, kan ook wennen zijn....

Nee hoor, zeiden ze in de gym ook, maar ja ik heb gewoon last ervan anders, brand als een gek enz, dan liever handschoen en en intensieverkunnen trainen

geef mij maar huid en magnesium... dat leer daartussen hoef ik niet

In de zomer trainingshandschoenen van NIKE met polsondersteuning gekocht. 35€.
Zagen er best stevig uit, nou moe, maar 9 maand later beginnen de draden die het leer moeten samenhouden verschrikkelijk door te slijten. Nog 3 maand en ze vallen uit elkaar... Spijtig, ze zijn best cool.

TongPo zei:
Ik heb de GLOS Ocelot Gloves Black maat M (ik heb niet zo grote handen). Ik had bij nader inzien best een L mogen hebben, maar de M zit nu ook als gegoten. Ze vallen niet groot uit, maar ze rekken nog een beetje uit waardoor ze lekker gaan zitten.

Ik dacht dat Axe maat XL had genomen.

Yep. :cool:

Duur zijn ze ook niet.

nou ik vind ze wel redelijk duur ik had 30 euro...

Maar ja ik had hiervoor goedkope handschoentjes van 4 euro

maar dat was geen kwaliteit zoals dit..

Zorg er gewoon voor dat ze aan de binnenkant in leer zijn zou ik zeggen.
Dat gaat veel langer mee. Als je ze te groot koopt verslijten ze ook rapper omdat ze een kreuk vormen bij grip en op deze plaats doorslijten.
Persoonlijk gebruik ik nooit handschoenen, enkel straps.
Kwestie dat ik me beter kan concentreren als ik rechtstreeks kontakt heb.

ja oke , maar ja ik heb een beetje eeltgevoelige handen, heb er echt last van met trainen.

ik hed de Harbinger classics gekocht via bodybuilding.com
met een stevige pols ondersteuning

pff

handschoenen zijn voor wijven

SQUAT zei:
Zorg er gewoon voor dat ze aan de binnenkant in leer zijn zou ik zeggen.
Dat gaat veel langer mee. Als je ze te groot koopt verslijten ze ook rapper omdat ze een kreuk vormen bij grip en op deze plaats doorslijten.
Persoonlijk gebruik ik nooit handschoenen, enkel straps.
Kwestie dat ik me beter kan concentreren als ik rechtstreeks kontakt heb.

Ik vind de directe feeling met het ijzer ook veel aangenamer als met handschoenen

Ik zit nog te twijvelen wel/niet :P
Heb wel nu eelt onder de klauwen :P

en ik dacht dat die bump van 5 jaar verschrikkelijk was ... maar deze overtreft het toch weer :roflol:

Ik zit nog te twijvelen wel/niet :P
Heb wel nu eelt onder de klauwen :P

Je bent fan van iemand die messen uit zn handen krijgt en je gaat al moelijk doen bij een beetje eelt.

eelt> geen eelt.

En een reden om je superieur te voelen. Plus als je je vervelt kan je het eraf pulken

macht aan de pulkers :cool:

Terug
Naar boven