Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mbt CREATINE het volgende:
Creatine heeft een oplaadfase nodig. Dit komt omdat creatine een bepaalde excretie (uitscheiding) ratio heeft per uur als gewone lichaamseiegen stof.
Deze al in het lichaam aanwezige pool, moet worden vergroot, zodat je na het opladen met de normale uitscheiding, toch een significant grotere pool in je lichaam hebt. Als je dit goed doet, 7dagen 5 gr per dag, dan kan het max 42dgn effect hebben. Dit varieert sterk per persoon tussen de 6 en 42dgn.
Ook de 5gr pr dag in de onderhoudsfase is eigenlijk onzin, omdat je per dag 2-3gr uitscheidt.
Gr.
Ruud
)?
Ik neem juist niet aan dat alleen suikers na de training meer eiwitsynthese bewerkstelligen. Dit is absoluut NIET zo!! En 100% bewezen.
Wat ik niet vreemd vond, is dat men met zo'n enorme hoeveelheid aan suiker + eiwit meer vet aanzet. Als beide groepen evenveel suiker nemen (356gr) wat overignes belachelijk zou zijn, dan zou ik het artikel eens goed moeten doorspitten, want dan zou je mogen verwachten dat iedereen bijkomt.
Mbt cortisol: koolhydraten hebben juist de sterkste cortisolinhiberende werking. Ook caseïnaten en ei-eiwitten remmen cortisolafgifte. Wei-eiwit doet dit iets minder. Een combi van wei-eiwit en caseïne lijkt dan ook het beste.
De eiwitten n de training zijn je daadwerkelijk bouwstoffen. Je koolhydraten, maar ook bepaalde aminozuren (eiwitten worden afgebroken tot aminozuren) stimuleren ook de eiwitsynthese e daarmee het spierbouwproces.
DUS: de combi van koolhydraten met een sterke insulinogene werking en eiwitten (caseïnaten + wei-eiwit) + anabole aminozuren zoals mn leucine (BCAA's) is de beste combi.
Met suikers alleen, maar ook met eiwit alleen kom j gewoonweg tekort op de lange termijn! Sterker nog als je geen eiwit tot je neemt (lees mijn verhaal over de eiwitsynthese), dan raakt je lichaam in een negatieve stikstofbalans, dit gaat het dan uit lichaamseigen eiwit halen, en waarempel dat komt uit je eigen SPIERWEEFSEL!
---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------
Hoi Ruben en Hummer,
Normaliter adviseer ik tussen de 2,0 en 2,2 gr per kg
Voor hypertrofische training tot wel 3,0-3,3gr per kg.
En idd ik bedoelde per 2-3 uur.
Gr.
Ruud
PS: Ik heb er een prachtig boek over geschreven voor voedingswetenschappers. Als ik je tref in Haefland, zal ik het je eens meenemen. Staat alles volledig in uitgeschreven! Mooi leerboek!

Hoi Rene,
Creatine gebruik je 6 weken lang. Dus een week opladen met 10-20gr per dag (sorry maakt net een foutje, zij 5gr geloof ik). En je onderhoudsfase; 2-3gr/dag, ik deed altijd 5gr omdat het lepetje precies 5gr was, je plast het toch weer uit.

Nee, heb het shirt nog steeds niet binnen. Maar ze hadden me er al voor gewaarschuwd bij Goodlift. Zij waren trouwens de enigen die deze maat hadden liggen.
Ik baal echt als een stekker! Nu heb ik nog maar 1 training in dat nieuwe shirt voor de wedstrijd.
Maar goed, Leon wilde morgen de mouwen proberen hoger op te trekken, dan krijg ik iets meer speling.

Nee, heb het shirt nog steeds niet binnen. Maar ze hadden me er al voor gewaarschuwd bij Goodlift. Zij waren trouwens de enigen die deze maat hadden liggen.
Ik baal echt als een stekker! Nu heb ik nog maar 1 training in dat nieuwe shirt voor de wedstrijd.
Maar goed, Leon wilde morgen de mouwen proberen hoger op te trekken, dan krijg ik iets meer speling.
Hey Ruud,
[Link niet meer beschikbaar]
zou je ook kunnen proberen, aardige gasten. Je zou zelfs ff kunnen passen ( duitsland, afstand is te doen ).
Suc6

Der gute alte Dr. Hermann Korte van Choice of Champions in Germany
Voordat ik mijn titanshirt bij Goodlift besteld heb, had ik al contact opgenomen met die "aardige gast". Wat een zeveraar...hij moest precies weten welke maat je nodig had, want er was geen mogelijkheid om diverse maten te passen...we hadden de intentie om met een groepje (waaronder Ruud en Leon) naar hem toe te gaan...maar dat moest dan op een zaterdag voor 10.00. Hij deed zo moeilijk dat we besloten er vanaf te zien. Ik vermoed dat hij een tussenpersoon is die zijn spullen ook bij Goodlift besteld en dan vervolgens door verkoopt...en maat 58 heeft hij sowieso niet voorradig. Ruud heeft ook chains bij hem gekocht, waren echter geen bevestigingsstukken bij, die moet je dan nog eens apart kopen...mja...ik heb niet zo'n heel geweldige indruk van Dr. Korte.