AndroidHealthClinic

Trainingslog 2009/2010 Dr STRONG

Grüss Got verdämd'n arschloch, ich bin der Huggy Bär aus Holland, ünd ich wohl gern mein shirt ausziehen und loss gehn. :D

Du kannst es nicht allen Recht machen.......ik bedoel,Worte schneiden schärfer als Schwerter....misschien heb je hem beledigd, ik begrijp het wel als je dat aan de tel. zegt.
Jammer rene lol

huggybear 1968 / dr strong en aan alle anderen sterke mannen wat een interessant onderwerp is dit.

P.S jammer huggybear dat ik dit niet eerder gelezen had dan was ik zeker met alex maandag meegekomen Trouwens heb geen last van spierpijn in je kuiten na zondag.

gr Frans

Training?

Du kannst es nicht allen Recht machen.......ik bedoel,Worte schneiden schärfer als Schwerter....misschien heb je hem beledigd, ik begrijp het wel als je dat aan de tel. zegt.
Jammer rene lol

Hummy en Wim...jullie kennen me inmiddels toch goed genoeg om te weten dat ik de hoffelijkheid in persoon ben :)...spreek altijd met twee woorden jegens derden...en sprak dr. Hermann Korte heel beschaafd met Herr Doktor aan en altijd met Sie (nooit met Du)...normaal kicken duitsers daar wel op...ach ja...maakt verder ook niets uit. Ik heb vandaag een telefoontje van UPS gekregen dat ze morgen de spullen van Inzer komen leveren...die had ik met kerst besteld...en dan van de USA uit binnen 2 weken thuis...dat noem ik pas service! Ruud is nou al diverse weken aan het wachten op iets van Herr Doktor (al betaald) en nog altijd niets ontvangen...
Maar goed...het zullen wel incidenten zijn en verder zal der Herr Doktor wel klant/servicegericht zijn neem ik aan.

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

huggybear 1968 / dr strong en aan alle anderen sterke mannen wat een interessant onderwerp is dit.

P.S jammer huggybear dat ik dit niet eerder gelezen had dan was ik zeker met alex maandag meegekomen Trouwens heb geen last van spierpijn in je kuiten na zondag.

gr Frans

Hoi Frans, ga je toch gewoon een volgende keer mee!
Was gisteren best wel leuk...we hadden Alex zover gekregen dat hij ook een benchshirt aantrok en duwde in zijn tweede beurt vrij easy 220kg (en dat voor de eerste keer dat hij in shirt drukt :eek:). Als hij daarop zou trainen, zou hij zeker een 250 shirted kunnen drukken.
Verder heeft hij natuurlijk met Ruud en ook met Leon interessante gespreksstof gehad :). Ik denk dat Alex en Ruud, beiden beresterk, intelligent en welbespraakt de krachtsport in Limburg in positieve zin zouden kunnen promoten.

En ik had verder geen spierpijn van zondag...ga vaker de trappen bij Snowworld lopen (ben het dus inmiddels al gewend :)).

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Ik heb gisteren overigens van Ruud begrepen dat hij sinds maandag (5 januari) weer gewoon aan het werken en studeren is, en hij wat minder tijd heeft om alle vragen in zijn log vrij snel te beantwoorden...maar dat zal hij zelf nog wel kenbaar maken...aan alle liefhebbers bij deze geduld gevraagd ;)

Het vervelende is ik ben nu nog steeds aan het wachten op een pakketje van BB.com vandaag is het precies 2 weken geleden. Weet iemand waar je kan informeren of het uberhaupt aankomt ?

ok ben benieuwd huggybear wat er verder uit zal komen tussen deze heren.

p.s. Zondag dus weer 507 treden per keer en dan gaan we 2.5 x naar boven

gr fr

• Topic Starter Topic Starter
Training Ma 04 Jan

Bij Leon gaan trainen. Alex en Rene waren er ook. Leuk om met Alex kennis te maken!

Helaas nog geen nieuw shirt gekregen, dus besloten om in maatje 60 te drukken.

Met overbelaste schouders begon ik aan de training, lachuh!:D

Benchpress:

25x 70kg
10x 120kg
7x 170kg (raw en paused)
5x 190kg (raw en paused)
3x 200kg (raw en paused, 3de rep lukt, maar niet naar mijn zin!!!)

Shirt aan:

3x 225kg, maar kom niet beneden
1x 235kg, nog steeds niet beneden
1x 245kg, ben er bijna!
1x 250kg, sheelt mm's, maar mijn armen en schouders doen teveel pijn!:(

Push down:

10x 70kg
10x 80kg
8x 90kg
6x 100kg

Pfffff het is inmiddels laat geworden, armen doen flink pijn (overbelast)! En Alex, Leon, Rene en ik raken bijna niet uitgepraat.:)

Woensdag weer een dag, donderdag wellicht in Haefland als Rene dat goed vind?:D

Ohja, ik ben weer begonnen met werk en studie, dus ik zal alleen nog 's avonds in de gelegenheid zijn om te schrijven en te lezen!

Gr.

Ruud

Frans, 2.5x doen we niet aan...we gaan dan voor de tripple ;)

jij voorop ik erachter maurice met michelle op de poekel en alex in het midden

groet fr zie je bij jules deze week

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Training Ma 04 Jan

Bij Leon gaan trainen. Alex en Rene waren er ook. Leuk om met Alex kennis te maken!

Benchpress:

25x 70kg
10x 120kg
7x 170kg (raw en paused)
5x 190kg (raw en paused)

Shirt aan:

1x 245kg, ben er bijna!

Push down:

10x 70kg
10x 80kg
8x 90kg
6x 100kg

Pfffff het is inmiddels laat geworden, armen doen flink pijn (overbelast)! En Alex, Leon, Rene en ik raken bijna niet uitgepraat.:)

Ohja, ik ben weer begonnen met werk en studie, dus ik zal alleen nog 's avonds in de gelegenheid zijn om te schrijven en te lezen!

Gr.

Ruud

indrukwekkend dit schema en ik zie erna uit om je eens persoonlijk te ontmoeten of bij jules of bij leon.

groet frans

Training Ma 04 Jan

Benchpress:

25x 70kg
10x 120kg
7x 170kg (raw en paused)
5x 190kg (raw en paused)

Shirt aan:

1x 245kg, ben er bijna!

Push down:

10x 70kg
10x 80kg
8x 90kg
6x 100kg

Gr.

Ruud

Ik hoop wel dat je er rekening mee houdt dat je de 17e wedstrijd hebt, en een schouderblessure oplopen (je schouders zijn al wat overbelast!) doordat je eens "effies" loglift uitprobeerd kan ook jouw gebeuren. Jou kennende zul je je niet willen inhouden! Ja mensen, Ruud is beresterk en heeft veel kennis, maar je moet hem soms om zijn bestwil ietsiepietsie afremmen :p...want ook al lijkt het daar niet op, tis maar een mens van vlees en bloed ;).
Volgens mij traind Alex op ma-wo-vrij...mij maakt het niets uit of we do of vrij gaan...maar ik zou effies met Alex kortsluiten...lijkt me leuker als hij er ook is...en effies duidelijk maken welke tijd...en dan hoor ik het wel, O.K?

Afgeremd moeten worden door anderen...is dat niet iets wat eigenlijk bij ons allemaal gedaan moet worden? Wie wil er nu niet knallen ook al weet je dat het beter is niet te doen ;)

Ben normaal gesproken iedere dag! Rond de klok van vijf, donderdags moet ik later werken. Dan wordt het meestal 6 uur!

Ben normaal gesproken iedere dag! Rond de klok van vijf, donderdags moet ik later werken. Dan wordt het meestal 6 uur!
Ik pas me sowieso als "zwakste schakel" wel aan :o...ik weet niet hoe laat Ruud klaar is met werk/studie...maar dat zal hij nog wel laten weten. Is leuk als jullie een definitieve afspraak kunnen maken, omdat meerdere jongens dan wellicht ook effies langs willen komen :).

Hey mannen,

Kom net thuis,

Wil morgen best komen trainen, maar ik ga dan zowiezo geen loglift doen ivm mijn schouders en de komende wedstrijd. Die loglift bewaren we zoals afgesproken voor na de wedstrijd. Des al niette min wil ik graag eens zien hoe het eruit ziet bij Haefland, mijn sportschool is namelijk iets beperkter:(

Ik ben morgen pas weer tegen 18:00u thuis en dan nog naar Brunssum. Zullen we tegen 19:00u afspreken?

Gr.

Ruud

PS:Moet ik een losse les betalen of hoe werkt dat bij jullie?

Hey mannen,

Kom net thuis,

Wil morgen best komen trainen, maar ik ga dan zowiezo geen loglift doen ivm mijn schouders en de komende wedstrijd. Die loglift bewaren we zoals afgesproken voor na de wedstrijd. Des al niette min wil ik graag eens zien hoe het eruit ziet bij Haefland, mijn sportschool is namelijk iets beperkter:(

Ik ben morgen pas weer tegen 18:00u thuis en dan nog naar Brunssum. Zullen we tegen 19:00u afspreken?

Gr.

Ruud

dacht eerste losse les is gratis daarna € 5,00 per losse les echter bel effe voor de zekerheid dit is het nummer van jules 06 16 54 74 52

Hey mannen,

Kom net thuis,

Gr.

Ruud

Zover ik weet is een "proefles" gratis bij Haeflandsport :)
Ik zal er in elk geval tegen 19.00 zijn.
Heel verstandig dat je rekening houdt met de 17e (ben benieuwd of je je inderdaad niet laat verleiden ;)).
We zien je dan morgen...weet je er te komen of wil je ergens op een centraal punt afspreken en dan eventueel achter me aanrijden?

Hey Rene,

Geen idee waar het is. Zullen we ergens afspreken?

Zeg het maar.

mensen van hier die 16 jan meedoen in Nijmegen?

Terug
Naar boven