- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Du kannst es nicht allen Recht machen.......ik bedoel,Worte schneiden schärfer als Schwerter....misschien heb je hem beledigd, ik begrijp het wel als je dat aan de tel. zegt.
Jammer rene lol
...spreek altijd met twee woorden jegens derden...en sprak dr. Hermann Korte heel beschaafd met Herr Doktor aan en altijd met Sie (nooit met Du)...normaal kicken duitsers daar wel op...ach ja...maakt verder ook niets uit. Ik heb vandaag een telefoontje van UPS gekregen dat ze morgen de spullen van Inzer komen leveren...die had ik met kerst besteld...en dan van de USA uit binnen 2 weken thuis...dat noem ik pas service! Ruud is nou al diverse weken aan het wachten op iets van Herr Doktor (al betaald) en nog altijd niets ontvangen...huggybear 1968 / dr strong en aan alle anderen sterke mannen wat een interessant onderwerp is dit.
P.S jammer huggybear dat ik dit niet eerder gelezen had dan was ik zeker met alex maandag meegekomen Trouwens heb geen last van spierpijn in je kuiten na zondag.
gr Frans
). Als hij daarop zou trainen, zou hij zeker een 250 shirted kunnen drukken.
. Ik denk dat Alex en Ruud, beiden beresterk, intelligent en welbespraakt de krachtsport in Limburg in positieve zin zouden kunnen promoten.
).
ok ben benieuwd huggybear wat er verder uit zal komen tussen deze heren.
p.s. Zondag dus weer 507 treden per keer en dan gaan we 2.5 x naar boven
gr fr

Frans, 2.5x doen we niet aan...we gaan dan voor de tripple![]()
Training Ma 04 Jan
Bij Leon gaan trainen. Alex en Rene waren er ook. Leuk om met Alex kennis te maken!
Helaas nog geen nieuw shirt gekregen, dus besloten om in maatje 60 te drukken.
Met overbelaste schouders begon ik aan de training, lachuh!
Benchpress:
25x 70kg
10x 120kg
7x 170kg (raw en paused)
5x 190kg (raw en paused)
3x 200kg (raw en paused, 3de rep lukt, maar niet naar mijn zin!!!)
Shirt aan:
3x 225kg, maar kom niet beneden
1x 235kg, nog steeds niet beneden
1x 245kg, ben er bijna!
1x 250kg, sheelt mm's, maar mijn armen en schouders doen teveel pijn!
Push down:
10x 70kg
10x 80kg
8x 90kg
6x 100kg
Pfffff het is inmiddels laat geworden, armen doen flink pijn (overbelast)! En Alex, Leon, Rene en ik raken bijna niet uitgepraat.
Woensdag weer een dag, donderdag wellicht in Haefland als Rene dat goed vind?
Ohja, ik ben weer begonnen met werk en studie, dus ik zal alleen nog 's avonds in de gelegenheid zijn om te schrijven en te lezen!
Gr.
Ruud
Training Ma 04 Jan
Bij Leon gaan trainen. Alex en Rene waren er ook. Leuk om met Alex kennis te maken!
Helaas nog geen nieuw shirt gekregen, dus besloten om in maatje 60 te drukken.
Met overbelaste schouders begon ik aan de training, lachuh!
Benchpress:
25x 70kg
10x 120kg
7x 170kg (raw en paused)
5x 190kg (raw en paused)
3x 200kg (raw en paused, 3de rep lukt, maar niet naar mijn zin!!!)
Shirt aan:
3x 225kg, maar kom niet beneden
1x 235kg, nog steeds niet beneden
1x 245kg, ben er bijna!
1x 250kg, sheelt mm's, maar mijn armen en schouders doen teveel pijn!
Push down:
10x 70kg
10x 80kg
8x 90kg
6x 100kg
Pfffff het is inmiddels laat geworden, armen doen flink pijn (overbelast)! En Alex, Leon, Rene en ik raken bijna niet uitgepraat.
Woensdag weer een dag, donderdag wellicht in Haefland als Rene dat goed vind?
Ohja, ik ben weer begonnen met werk en studie, dus ik zal alleen nog 's avonds in de gelegenheid zijn om te schrijven en te lezen!
Gr.
Ruud
...want ook al lijkt het daar niet op, tis maar een mens van vlees en bloed
.Ik pas me sowieso als "zwakste schakel" wel aanBen normaal gesproken iedere dag! Rond de klok van vijf, donderdags moet ik later werken. Dan wordt het meestal 6 uur!
...ik weet niet hoe laat Ruud klaar is met werk/studie...maar dat zal hij nog wel laten weten. Is leuk als jullie een definitieve afspraak kunnen maken, omdat meerdere jongens dan wellicht ook effies langs willen komen
.
Hey mannen,
Kom net thuis,
Wil morgen best komen trainen, maar ik ga dan zowiezo geen loglift doen ivm mijn schouders en de komende wedstrijd. Die loglift bewaren we zoals afgesproken voor na de wedstrijd. Des al niette min wil ik graag eens zien hoe het eruit ziet bij Haefland, mijn sportschool is namelijk iets beperkter
Ik ben morgen pas weer tegen 18:00u thuis en dan nog naar Brunssum. Zullen we tegen 19:00u afspreken?
Gr.
Ruud
PS:Moet ik een losse les betalen of hoe werkt dat bij jullie?
Hey mannen,
Kom net thuis,
Wil morgen best komen trainen, maar ik ga dan zowiezo geen loglift doen ivm mijn schouders en de komende wedstrijd. Die loglift bewaren we zoals afgesproken voor na de wedstrijd. Des al niette min wil ik graag eens zien hoe het eruit ziet bij Haefland, mijn sportschool is namelijk iets beperkter
Ik ben morgen pas weer tegen 18:00u thuis en dan nog naar Brunssum. Zullen we tegen 19:00u afspreken?
Gr.
Ruud
PS:Moet ik een losse les betalen of hoe werkt dat bij jullie?

). Hey Rene,
Geen idee waar het is. Zullen we ergens afspreken?
Zeg het maar.