AndroidHealthClinic

Trainingslog 2009/2010 Dr STRONG

mensen van hier die 16 jan meedoen in Nijmegen?

Correctie het is zondag 17 januari en Ruud en ik doen o.a. mee.

Voor de liefhebbers...dan is dus een bankdrukwedstrijd van de NPB.
Het betreft in principe teamwedstrijden (gym tegen gym) en het resultaat wat men samen behaalt teld. Maar ikzelf beschouw het eerlijk gezegd als een soort generale repetitie richting het NK BD op 14 maart.

P.S. (ook voor de liefhebbers ;)) ik heb met Ruud afgesproken dat we ons morgen tegen de klok van 18.30 treffen bij Haefland.

• Topic Starter Topic Starter
Correctie,

Ik doe out of competition mee, maar ben er wel. Eerste wedstrijd, al is het officieus...

ik heb dus 2 keer een mail gestuurd naar Piet zonder succes, nu doe ik niet mee!!!!!
17 jan zou een goede voorbereiding zijn voor ER-wedstrijd in Denemarken)))))

Correctie,

Ik doe out of competition mee, maar ben er wel. Eerste wedstrijd, al is het officieus...

Hoop dat je dan meteen een verpletterende indruk zult maken...het hoogste wat dit seizoen gedrukt is werd door Ad van de Ven gedrukt: 245kg (bij een BDW van -110kg). Maar laten we de verwachtingen niet te hoog stellen...de training in shirt loopt helaas niet optimaal (doordat het shirt te klein is, en je nieuwe shirt helaas nog niet binnen is) en het is je eerste wedstrijd.
Ik zou al dik tevreden zijn als je één mooie wedstrijdbeurt liet zien.
Maar als ik zo sterk als jou was...deed ik gewoon raw mee :p ;).

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

ik heb dus 2 keer een mail gestuurd naar Piet zonder succes, nu doe ik niet mee!!!!!
17 jan zou een goede voorbereiding zijn voor ER-wedstrijd in Denemarken)))))

Je kunt toch out of competition meedoen (net als Ruud).
Je hoeft alleen maar lid van de NPB te zijn.

ik ben wel lid, maar voor de inschrijving moest ik bij Piet zijn, helaas
14 maart is the D-day

Wat druk je nu ongeveer? En wat zijn je verwachtingen rond de ER wedstrijd te Denemarken?

200kg LG 82,5kg
natuurlijk niet zo veel als jij)))))))

Je bedoelt toch deze wedstrijd?

Official Invitation<O:p

The 9th annual ER Equipment Open Benchpress Competition 2010<O:p

Roedovre Parkvej 425, 2610 Roedovre, Denmark<O:p

January 29-30, 2010

By the way...kennen wij ons?

dit is hem, is een grote wedstrijd, de sfeer is elk jaar uitstekend

---------- Toegevoegd om 01:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:58 ----------

mijn PR is 210kg met shirt,
ik heb 2 jaar lang niet kunnen trainen ivm ontsteking van de pees van supraspinatus.
sinds 1,5jaar gaat het veel beter, maar nu heb ik een ander probleem: lange werkdagen))))))

Ik neem aan dat dat 200kg shirted is? Waar zit je raw? Vidn het echt netjes hoor met maar (bedoel ik respectvol) 82,5kg.

180kg zonder shirt, touch and go
ik heb nu een nieuw shirt, heb het maar 1 keer aangehad......

Ik wil net zeggen:eek: wow!!!! 82,5kg en dan 180kg RAW, dan moet je shirted echt HEEL ver kunnen komen.

inzer X rage,
180 was wel met kont van de bank

inzer X rage,
180 was wel met kont van de bank
Ik wist het een Rage X van Inzer...Inzer rules! :p
Heb ik ook...waarschijnlijk wel een andere maat dan die van jou (maatje 54, zit wel erg strak)...Ruud heeft binnenkort 3 shirts...allemaal van Titan...56-58-60.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

By the way...zou leuk zijn als je op het forum ook weer regelmatig zou gaan loggen...kunnen we allemaal wat van opsteken!:)

ik heb maat 48,
advies voor Ruud, begin safe!!!!! neem geen riscios, de eerste beurt moet goed zijn.
luister naar je coach!!!!

ruim!!!!! ik kwam er bijna niet in!!!! en het deed pijn??? ik moest bijna huilen)))

Terug
Naar boven