AndroidHealthClinic

Trainingslog 2009/2010 Dr STRONG

ruim!!!!! ik kwam er bijna niet in!!!! en het deed pijn??? ik moest bijna huilen)))

Onvoorstelbaar...ik ken jongens van jouw BDW die maatje 44 hebben...Wim Wamsteeker die ruim 130 weegt heeft een Inzer Rage X van maat 50...kan het zijn dat je wellicht vrij klein, maar wel stevig bent?
By the way....wie ben je?
Je mag me ook een PM sturen als je anoniem wilt blijven :)

mijn vorige shirt was 46, ongeveer 2 jaar oud, dus een nieuwe 46 bestel, ik kwam er niet in......48 is te doen, wel erg strak en gevaarlijk
als het goed zit kan ik mooi drukken, maar een verkeerde beweging ben ik hem helemaal kwijt

Ik had een vermoeden wie Dr Bench is...en had het bij het juiste eind...ik heb er begrip voor dat hij anoniem wil blijven...maar ik heb hem al gezien op een wedstrijd van de NPB...hij is niet zo groot, maar inderdaad wel vrij stevig! En geen grammetje vet te veel (hetgeen ik helaas niet kan beweren :o).

ik ga julie verlaten, morgen een dienst van 32 uur((((((

Mis ;)
Pjotr heeft overigens op het WK in India 225kg gedrukt en tild in de -90kg klasse :)

Ja ik wist dat ie zwaarder was maar ook zwaarder drukte maar ik dacht: mss is hij een gewichtsklasse omlaag gegaan ;)

You never know

Ontopic: Interessant topic, beter post ruud een foto van hem zelf om twijfels weg te nemen. MOet eerlijk zeggen dat ik tips eerder aan neem van een flink gespierde gast met een aanvaardbaar bf dan van een ecto of van een superendo :)

Don't **** with the endo's Dude! :D

Ik weet niet of Ruud vandaag nog zelf zal loggen, maar hij was vandaag bij haeflandsport van Jules Bremers en heeft daar een tripple met 210kg close grip bench press gedrukt :eek: (raw) Na de training dronk hij maar liefst 3 wei-eiwitshakes wat minstens voor net zo veel hilariteit zorgde ;)

Laatst bewerkt:

Jahoor...we stonden er met 3 spotters bij (en nog diverse toeschouwers, want dat zulke gewichten gedrukt worden zie je ook niet elke dag). Daarbij heeft hij zich nog wat gespaard voor a.s. maandag (laatste zware training voor de wedstrijd van 17/1). Ik ken verder niemand die raw in NL zulke gewichten aankan...jij wel? :)

ik was meer dan onder de indruk :o i want it 2 :( van de ene kant werkte het super motiverend om zoiets te zien... en van de andere kant voel jeje dan weer zoooo ongelooflijk p*ssy

:eek: Volgens mij is Ruud gewoon een gestrande alien die, na de laatste mislukte buitenaardse invasie, in zuid-limburg is blijven plakken, omdat het daar zo oeeeergezellig is! :)

Ben benieuwd hoever hij gaat komen met PL geschiedenis schrijven.

Hah! Maar DAT lukt mij ook...;)

:roflol:...volgens mij van de planeet Krypton (waar die ene superman ook van is)...en dat met die 3 shakes lukt me inderdaad ook nog wel ;)

• Topic Starter Topic Starter
Training Do 7 Jan

Rene vertelde et al, ben gaan trainen bij haefland in Brunssum.

Was er erg leuk, veel mogelijkheden, lekkere Hammer Strength apparatuur, goede sfeer, kortom een geslaagde avond.

Er stond een niet al te zware training op het programma ivm de laatste benchtraining maandag voor de wedstrijd.

Samen met Rene begonnen met bankdrukken, hij normal grip, ik close grip.

Close grip bench press: Raw en paused

20x 70kg
12x 120kg
7x 150kg
5x 170kg
5x 190kg
3x 210kg (3de rep vond ik moeizaam gaan)

Toe verder met...

Push Down:

12x 70kg
10x 80kg
8x 90kg
6x 95kg
5x 105kg
15x 60kg (ff lekker pompen!):D

Nose presses (Skull crusher sT):

8x 90kg
6x 90kg
6x 90kg

Pfff wat is dit toch een zware oefening, HEERLIJK!!!

Reverse cable extensions:

10x 40kg
10x 40kg
8x 50kg
6x 50kg

Zo nu zijn de armpjes wel vol!:D

Nog even lekker gepraat met Rene, Maurice Hellebrand (schrijf ik dat welgoed???) en Jules de eigenaar.

Ff wat koolhydraten en eiwitten gedronken en weer terug naar Maastricht...

Al met al een mooie avond, voor herhalig vatbaar! En ik houdt Maurice aan zijn uitnodiging om in het voorjaar buiten mee te komen doen met de Strongman trainingen!;)

Gr.

Ruud

skull crusher met 90kg wtf!:eek:

Yep en hij verwacht dan van mij dat ik hem die halter effies aangeef :eek:
Altijd dus toch maar een mannetje hulp erbij :o

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Training Do 7 Jan

Alleen maakte jij een tripple met een gewicht dat "slechts" 50kg meer was dan die tripple van mij :o...dit maak ik echt niet vaak mee...mja...er is een troost: shirted druk ik ongeveer dat wat jij momenteel raw drukt ;)

Training Do 7 Jan

Rene vertelde et al, ben gaan trainen bij haefland in Brunssum.

Was er erg leuk, veel mogelijkheden, lekkere Hammer Strength apparatuur, goede sfeer, kortom een geslaagde avond.

Er stond een niet al te zware training op het programma ivm de laatste benchtraining maandag voor de wedstrijd.

Close grip bench press: Raw en paused

20x 70kg
12x 120kg
7x 150kg
5x 170kg
5x 190kg
3x 210kg (3de rep vond ik moeizaam gaan)

Toe verder met...

Push Down:

12x 70kg
10x 80kg
8x 90kg
6x 95kg
5x 105kg
15x 60kg (ff lekker pompen!):D

Nose presses (Skull crusher sT):

8x 90kg
6x 90kg
6x 90kg

Pfff wat is dit toch een zware oefening, HEERLIJK!!!

Reverse cable extensions:

10x 40kg
10x 40kg
8x 50kg
6x 50kg

Zo nu zijn de armpjes wel vol!:D

Nog even lekker gepraat met Rene, Maurice Hellebrand (schrijf ik dat welgoed???) en Jules de eigenaar.

Ff wat koolhydraten en eiwitten gedronken en weer terug naar Maastricht...

Al met al een mooie avond, voor herhalig vatbaar! En ik houdt Maurice aan zijn uitnodiging om in het voorjaar buiten mee te komen doen met de Strongman trainingen!;)

Gr.

Ruud

Ben benieuwd wat je van de strongman trainingen zult gaan vinden misschien een nieuwe discipline en/of uitdaging voor jou.

PS Het is immers een heeeel ander spelletje.

gr fr

Damm wat een gewichten. Ik kan me zeer zeker voorstellen dat iemand zich heel klein kan voelen als iemand 3x210kg raw drukt xD

Terug
Naar boven