- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Thnx dat je "rekening" met me houdt.
Nu is alles duidelijk
(Wellicht toch maar vaker een dummy-proof voorbeeld erbij doen
)
Ik zie je maandag! Hoop dat je dan inmiddels je nieuw shirt zult hebben
.
---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------
Daarnaast is er ook nog de pinn press in een power rack.
Je ziet ook combinaties....pin press met b.v. chains.
Ik heb er niet of nauwelijks ervaring mee, de één zweert bij boards/pinn press de ander bij bands/chains...het zal ook wel een persoonlijke kwestie zijn en wellicht dat afwisseling hierin de sleutel tot suc6 is...maar ik hoop dat Ruud (of anderen die daar ervaring mee hebben) er nog effies dieper op in wil gaan
.
Nu is alles duidelijk

(Wellicht toch maar vaker een dummy-proof voorbeeld erbij doen
)Ik zie je maandag! Hoop dat je dan inmiddels je nieuw shirt zult hebben
.---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------
Inweze is de functie van bands en chains dus hetzelfde als het gebruik van boards, maar ipv. dan dus meer gewicht er aan te hangen bank je dan in weze volle ROM met minder gewicht en bands, wat gelijk staat aan een sterkere lockout, ipv. alleen je lockout versterken zoals bij boards wat uiteraard tot hetzelfde leidt, dwz. een sterkere lockout. Wat zijn dan de voors en tegens van boards en bands / chains?
Daarnaast is er ook nog de pinn press in een power rack.
Je ziet ook combinaties....pin press met b.v. chains.
Ik heb er niet of nauwelijks ervaring mee, de één zweert bij boards/pinn press de ander bij bands/chains...het zal ook wel een persoonlijke kwestie zijn en wellicht dat afwisseling hierin de sleutel tot suc6 is...maar ik hoop dat Ruud (of anderen die daar ervaring mee hebben) er nog effies dieper op in wil gaan
.

...Tis vervelend dat je shirt nog niet binnen is
...maar waar maak je je zorgen om...desnoods doe je raw mee 
) Een 5de set zit er helaas niet meer in!
)

Ik dacht net werkelijk is dat alles?
...denk dat ik het kader van: "je moet goed eten om je met Ruud te kunnen meten" ook nog effies wat ga bikkelen