XXL Nutrition

Trainingslog 2009/2010 Dr STRONG

• Topic Starter Topic Starter
Hey Spencer,

Bedankt voor het posten van het filmpje. Erg leuk om jezelf zo eens te zien.

Was vandaag behoorlijk ziek. Vannacht erg slechts geslapen, met koorts. Vanochtend was de temp lager, maar veel overgeven, haha lekker.

Toch maar naar wedstrijd gegaan. Helaas was het shirt wat erg groot (maatje 60), waardoor ik onderin wat weinig spanning had. Maar goed, heb 2 goede beurten neergezet. De laatste beurt was 240kg en die ging klote. Bij het laten zakken komt mijn hoofd los van de bank (haha beginnersfout!), waardoor ik meteen doorhad dat de beurt al afgekeurd werd. Het uitdrukken ging daardoor erg rommelig en ongecoordineerd.

Nu verder trainen met een nieuw shirt, deze zit aanzienlijk beter.

Maar allereerst ga ik even onder de wol onder het genot van wat paracetamol!

Gr.

Ruud

PS: Willy en Rene, bedankt voor jullie geweldige steun en hulp vandaag! Ik heb er heel veel aan gehad!!!

Goede eerste wedstrijd Ruud. Gefeliciteerd. Hoop dat je zelf ook tevreden bent want ik weet dat je de lat voor jezelf altijd veel hoger legt....Kan altijd nog ...op het NK!;)

Groet,

Danny

Ruud, je hebt vandaag een geweldige wedstrijd gedraaid :thumbs:.

Ik ken niemand die op zijn 1e wedstrijd meteen 230 drukt.
Verstandig dat je op safe hebt gespeeld en je niet hebt laten "verleiden" door je ego om grote risico's te nemen.

Je hebt laten zien dat er meer inzit...de beurten waren doordat het shirt zo ruim zat "semi-raw"...dat schept verwachtingen voor het NK als je een "passend" shirt aan hebt.

Daarnaast was je verre van fit, want ik heb de hele tijd je gesnotter, geproest, gehoest en niesbuien moeten aanhoren ;)

Jammer dat je hoofd van de bank kwam, want dat is natuurlijk nergens voor nodig haha :D maar dat zal je in het vervolg zeker niet meer doen ;)

Jezus klasse man ben benieuwd wat je duwt met een passend shirt en een goede gezondheid.

Gefeliciteerd Ruud, echt top

Precies wel best grote ROM bij je bench, niet? Is je arch bewust zo klein gehouden of werk je daar nog aan?

Ruud,

mooie eerste wedstrijd gedraaid! Mooie beurten!

Jammer van die 240. Zie wel dat er nog veel meer inzit! Over een tijdje ga jij gewoon voor de 300kg shirted bench!

Hey Ruud vond dat de stang ook niet zo goed werd aangegeven bij jou(en meerdere atleten die zwaar tilden).Toch netjes gezien de omstandigheden,heb bij Leon een beetje gezien wat je kan dus je concurrenten zullen nog met de oren klapperen op het NK!!

gr en tot volgende maand

Goed gedaan , tis niet niks je eerste wedstrijd

Fantastisch resultaat man! :thumbs:
Ware het niet dat ik gehoopt had op veel hogere gewichten eigenlijk...
Damn rot van je ziekte man.
Volgende keer beter. :thumb:

gefeliciteerd ruud net resultaat

Hey Ruud vond dat de stang ook niet zo goed werd aangegeven bij jou(en meerdere atleten die zwaar tilden).Toch netjes gezien de omstandigheden,heb bij Leon een beetje gezien wat je kan dus je concurrenten zullen nog met de oren klapperen op het NK!!

gr en tot volgende maand

De "aangever" heeft Ruud (en ook mij) uitgedaagd op het NK in maart...hij wil dan eens voor altijd duidelijk maken wie momenteel de sterkste BD in de 125+ klasse is...ik denk dat ik het antwoord ook nu alreeds weet en dat we wat dat betreft niet tot het NK hoeven te wachten ;)

De "aangever" heeft Ruud (en ook mij) uitgedaagd op het NK in maart...hij wil dan eens voor altijd duidelijk maken wie momenteel de sterkste BD in de 125+ klasse is...ik denk dat ik het antwoord ook nu alreeds weet en dat we wat dat betreft niet tot het NK hoeven te wachten ;)

als het een beetje voor hem tegen zit, dan wordt hij gewoon 4e :eek:

als het een beetje voor hem tegen zit, dan wordt hij gewoon 4e :eek:
Het zal deze keer (hoop ik) een spannende strijd worden in de 125+kg klasse met eens wat meer deelnemers (dan slechts 2 of 3 man) die allen in staat zouden moeten zijn om dan 225+ te drukken.

Als realist zeg ik dat als Ruud gewoon een lekkere wedstrijd draait zoals gisteren en in zijn maatje 58 goed overweg kan, hem niets van de zege zal afhouden. Ruud heb ik al met gewichten van ruim 250+ zien stoeien, waarbij het slechts een haartje scheelde voordat hij met de halter op de borst kwam.

Ik vroeg me al af wie dat was, die aangever.
Ik zag hem bij WimWam ook al op veel filmpjes.
Het is wel een behulpzame jongen in ieder geval! ;)

Ik vroeg me al af wie dat was, die aangever.
Ik zag hem bij WimWam ook al op veel filmpjes.
Het is wel een behulpzame jongen in ieder geval! ;)

Badal Djindra...is een vriendelijke reus hoor :)
Hij is best wel sterk hoor, maar op wedstrijden wil dat er helaas niet altijd uitkomen. Het was overigens gisteren best wel grappig...na de wedstrijd sprak hij ons gekscherend aan dat hij teleurgesteld was...hij had namelijk gehoord dat ik 240 zou gaan drukken en Ruud minstens 270.
Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat Ruud en ik dat niet beweerd hebben, maar dat jongens op het forum dat graag hadden gezien.
En toen kwam de uitdaging van zijn kant...Ik heb hem ook verteld dat Ruud nog niet "alles" heeft laten zien en dat hij zijn (overigens) brede borst nat kan maken voor het NK ;)

cool, nog een phd'er ... en zelfs 2 tegelijk, respect :)

mooie prestaties zo te zien, succes en beterschap!!

• Topic Starter Topic Starter
We nemen de uitdaging van Badal graag aan. Leuk ook dat er zo wat meer competitie ontstaat in die klasse!

Ben vandaag ziek thuis, gisteren was echt killing.:o

Hoop de volgende wedstrijd lekker fit te zijn dan kunnen we tenminste knallen!

Badal is toch Bumper?

Terug
Naar boven