- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Bumper is inderdaad zijn nickname.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
14 maart is het al snel!
Ik maak filmpjes via de camera, die ik daarna op mijn computer zet.
Elke Windows heeft als het goed is Windows Movie Maker, en in dat programma kan je een film in elkaar zetten met intro pagina en andere pagina's tussen de filmpjes in.
Daarna zet ik de filmpjes op mijn YouTube.com account waardoor iedereen het kan zien.
kijken of ik van de training van vrijdag 1 filmpje kan maken. 
Spencer, bedankt! Ik ga het eens proberen met een aantal trainingen. Is niet alleen leuk om te laten zien, maar ook goed om je techniek te bekijken.
.
Haha, onze eigen camera-man!
Dan zie ik je vast en zeker 14 Maart op het NK?!![]()
.

Nog niet helemaal opgeknapt, kijk ik alweer halsreikend uit naar een flinke training.
Om mezelf te motiveren wil ik iets meer mijn PR's bijhouden. Sommige dateen van 2 jaar geleden van voor mijn rugblessure, maar ik hoop ale onderdelen op den duur weer op te kunnen pakken.
Personal Records Dr STRONG:
Bench press RAW: 240kg (Nov 2008)
Bench press RAW + sleeves: 250kg (gewoon leuk toch)
Close grip bench press RAW: 220kg (Apr 2009)
Push Down: 130kg ( Jan 2010)
Rack Pulls RAW: 340kg (2 jaar geleden)
Deadlift RAW: 280kg (2 jaar geleden)
Full squat RAW: 280kg ( 2 jaar geleden)
Front squat RAW: 230kg (Jan 2010)
Ik hoop zo, dat mijn rug weer aantrekt. Zal me na het NK meer gaan toeleggen op de andere onderdelen. Daarbij moet ik vermelden dat mijn techniek altijd zeer slech is geweest en dat daar nu gelukkig door deskundige ogen naar gekeken wordt.
?