AndroidHealthClinic

Trainingslog 2009/2010 Dr STRONG

• Topic Starter Topic Starter
Rene,

Kan niet wachten om in het nieuwe shirt te gaan trainen. Morgen nog even rust en dan woensdag weer beginnen met een lichte training. Maandag weer benchtraining bij Leon. Ik heb er zin in.

Eens kijken wat we kunnen bewerkstelligen in 8 weken?:rolleyes: 14 maart is het al snel!:D

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Spencer, hoe maak jij die filmpjes zo met intro pagina''s? En hoe zet je die hier op het forum?

Ik maak filmpjes via de camera, die ik daarna op mijn computer zet.

Elke Windows heeft als het goed is Windows Movie Maker, en in dat programma kan je een film in elkaar zetten met intro pagina en andere pagina's tussen de filmpjes in.

Daarna zet ik de filmpjes op mijn YouTube.com account waardoor iedereen het kan zien.

Ik maak filmpjes via de camera, die ik daarna op mijn computer zet.

Elke Windows heeft als het goed is Windows Movie Maker, en in dat programma kan je een film in elkaar zetten met intro pagina en andere pagina's tussen de filmpjes in.

Daarna zet ik de filmpjes op mijn YouTube.com account waardoor iedereen het kan zien.

mooie voor deze uitleg, want dat wilde ik je net vragen. Ik zeg nu elke keer elk filmpje er apart. :) kijken of ik van de training van vrijdag 1 filmpje kan maken. :p

Spencer, bedankt! Ik ga het eens proberen met een aantal trainingen. Is niet alleen leuk om te laten zien, maar ook goed om je techniek te bekijken.

Spencer, bedankt! Ik ga het eens proberen met een aantal trainingen. Is niet alleen leuk om te laten zien, maar ook goed om je techniek te bekijken.

Graag gedaan! Na mijn strongman wedstrijd in april zal ik ook meer gaan focussen op het bankdrukken en mogelijk wedstrijden draaien bij de NPB, dus je zal mij nog vaker voorbij zien komen ;).

Ik zal de kalender in de gaten houden om nog eens al sterreporter te functioneren :D

Haha, onze eigen camera-man!;)

Dan zie ik je vast en zeker 14 Maart op het NK?!:D

Ruud,

Netjes jongen wat je toch nog gedrukt heb naar omstandigheden. Ben benieuwd voor de toekomst! Wanneer train je bij Leon, en train je alleen bank daar? Kunnen misschien eens afspreken om echt een knalle training samen te doen.

Alex

Hey Alex,

Bedankt! Tsja, was een beetje ziek die dag. Mijn voeding is er 3x uitgekomen, haha dus ik was IETS zwakker dan normaal;)

Maar had met dit shirt echt geen 260kg ofzo gedrukt hoor. Zat erg los, weinig spanning onderin. Schoof ook de hele tijd omhoog, dus dat was niet optimaal.

Maar daar ging het ook niet om, het was een goede les en een hele leuke ervaring. En het smaakt naar meer, haha:D

Samen trainen lijkt me zeker hartstikke leuk! Ik merk ook dat mijn RAW drukken iets omlaag gegaan is omdat ik de laatste tijd de intensiteit er wat uit gehaald heb. Ik heb wel zin in weer eens wat ouderwets brute trainingen.

Doe maar een voorstel! Ik wil best jullie kant opkomen....

Gr.

Ruud

Deze week heb ik woensdag rug op het programma staan en donderdag borst, vrijdag is de afsluiter met benen. Mijn weekschema is de komende tijd:
Maandag - Schouders
Dinsdag - Rug
Woensda - nvt
donderdag - Borst
Vrijdag - Benen

Vul maar aan! Ik weet dat jullie op maandag banken dus dat zou ik wel kunnen ruilen met donderdag. Lijkt me dat we in het kader van beter leren kennen bij Leon kunnen afspreken. Of je komt een keertje bomen in brunssum

Ik hoor het wel

Hey Alex,

Bij Leon train ik meestal op maandag. Dan doen we meer technisch benchen met shirt. Zeker omdat ik daar nog weinig ervaring mee heb.

Ik train verder borst nog 1 keer in de week, met wat meer volume en meer oefeningen. Die training lijkt me wel iets om bij jullie te doen.

Rug train ik meestal in Maastricht, maar kan ook elders. Zou wel weer eens echte rack pulls willen doen. Dat kan bij ons op de sportschool namelijk niet goed.

Ik zal even kijken wanneer ik kan. Je kunt zowiezo op maanag bij Leon langskomen, dat is altijd hartstikke nuttig en leuk!

Gr.

Ruud

Zal er maandag zijn. hebben we het er dan nog eens over!

Nog niet helemaal opgeknapt, kijk ik alweer halsreikend uit naar een flinke training.

Om mezelf te motiveren wil ik iets meer mijn PR's bijhouden. Sommige dateen van 2 jaar geleden van voor mijn rugblessure, maar ik hoop ale onderdelen op den duur weer op te kunnen pakken.

Personal Records Dr STRONG:

Bench press RAW: 240kg (Nov 2008)
Bench press RAW + sleeves: 250kg (gewoon leuk toch)

Close grip bench press RAW: 220kg (Apr 2009)
Push Down: 130kg ( Jan 2010)

Rack Pulls RAW: 340kg (2 jaar geleden)
Deadlift RAW: 280kg (2 jaar geleden)
Full squat RAW: 280kg ( 2 jaar geleden)

Front squat RAW: 230kg (Jan 2010)

Ik hoop zo, dat mijn rug weer aantrekt. Zal me na het NK meer gaan toeleggen op de andere onderdelen. Daarbij moet ik vermelden dat mijn techniek altijd zeer slech is geweest en dat daar nu gelukkig door deskundige ogen naar gekeken wordt.

Nette stats hoor, waar uiteraard je Bench uit springt.
Heb je verder nog absolute doelen je wilt halen op DL en Full Squat?

Nou, ze weerop hetzelfde niveau als voor mijn rugblessure krijgen is mijn eerste prioriteit. Mocht dat lukken, dan gan we door....

Nog niet helemaal opgeknapt, kijk ik alweer halsreikend uit naar een flinke training.

Om mezelf te motiveren wil ik iets meer mijn PR's bijhouden. Sommige dateen van 2 jaar geleden van voor mijn rugblessure, maar ik hoop ale onderdelen op den duur weer op te kunnen pakken.

Personal Records Dr STRONG:

Bench press RAW: 240kg (Nov 2008)
Bench press RAW + sleeves: 250kg (gewoon leuk toch)

Close grip bench press RAW: 220kg (Apr 2009)
Push Down: 130kg ( Jan 2010)

Rack Pulls RAW: 340kg (2 jaar geleden)
Deadlift RAW: 280kg (2 jaar geleden)
Full squat RAW: 280kg ( 2 jaar geleden)

Front squat RAW: 230kg (Jan 2010)

Ik hoop zo, dat mijn rug weer aantrekt. Zal me na het NK meer gaan toeleggen op de andere onderdelen. Daarbij moet ik vermelden dat mijn techniek altijd zeer slech is geweest en dat daar nu gelukkig door deskundige ogen naar gekeken wordt.

gezien je front squat 2010 heb je wel je benen en onderrug nog kunnen trainen toch????

Nee, totaal niet. Ik ben 2 weken geleden voor het eerst sinds 2 jaar uberhaupt weer onder het halter gedoken. Ik was best verrast.....
Alhoewel dit natuurlijk nog veel werk nodig heeft

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Ben wel sinds begin 2009 bent over rows weer gaan doen.

ongelofelijk zie je maar weer hoe het menselijk lichaam jezelf soms kan verrassen Net zoals ik een half jaar geen bank meer gedaan (ontsteking schouders) echter borst wel anders getraind en maandag jl de eerste keer weer eens banken en meteen een volume pr. (zonder pijn)

Ja idd. Maar ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik weer 280kg kan squatten. Hoeveel heb je gedrukt?

Terug
Naar boven