pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste tijdwel, maar daarna alleen maar bijgekomen. Woog op de wedstrijd maar liefst 142kg. Heb wel nog even 6 weken liggen vreten voor de wedstrijd om wat strakker in mijn shirt te zitten. Dit was maatje 60 en die zat zo los, dat ik maar ben gaan bijeten. Ik had geen andere keus. Maatje 56 hebben we zelfs 295kg opgeladen, maar ik kwam niet beneden.
Merk dat het aan de manier van trainen ligt. Daarnaast speelt overbelasting ook een rol. Heb eigelijk te lang zwaar getraind en raakte steeds meer overbelast. Zo waren 2 mnd geleden 3 spieren van mijn li arm overbelast en liep ik bij alledrie een peesontsteking op. Dit heeft uiteraard ook heel wat voeten in de aarde gehad.

Nieuw omeletje geprobeerd. Moet nog even een naam verzinnen
12 eiwitten
5 eigeel
200gr crispy gebakken kipfilet in geplukte stukjes
3 schijven ananas
150gr rode port champignons
3 plakken gebakken bacon
Side dish: brood + sla
.
(zal het bij mij helaas ook moeten aanpassen
).Whaha, oh crap! Dat zal idd zoden aan de dijk zettenAls het over eten gaat, rinkelt bij mij een bel.
Ik moet helaas wat gaan minderen...150kg BDW is toch wel wat aan de zware kant...en heb de eerste serieuze stappen genomen!
Mijn vriendin was maandag jarig en toen zijn we gaan wokken...en normaal gesproken begin ik dan met een kommetje soep, om daarna flink wat vlees- en visgerechten te verorbereren met als afsluiting een lekker toetje. Maandag heb ik in het kader van "alle beetjes helpen" het kommetje soep achterwege gelaten...is dat geen complimentje waard?
P.S. Ruud je moet effies in je avatar wel je BDW aanpassen...132 klopt niet meer...tis immers ruim 140(zal het bij mij helaas ook moeten aanpassen
).
.Als het over eten gaat, rinkelt bij mij een bel.
Ik moet helaas wat gaan minderen...150kg BDW is toch wel wat aan de zware kant...en heb de eerste serieuze stappen genomen!
Mijn vriendin was maandag jarig en toen zijn we gaan wokken...en normaal gesproken begin ik dan met een kommetje soep, om daarna flink wat vlees- en visgerechten te verorbereren met als afsluiting een lekker toetje. Maandag heb ik in het kader van "alle beetjes helpen" het kommetje soep achterwege gelaten...is dat geen complimentje waard?
P.S. Ruud je moet effies in je avatar wel je BDW aanpassen...132 klopt niet meer...tis immers ruim 140(zal het bij mij helaas ook moeten aanpassen
).

)
Klopt Rene, BDW is omhoog gegaan tot 142kg. Ga het iets naar beneden brengen. Dwz het vetpercentage.
Vandaag weer eerste training na de wedstrijd!
Floor press RAW
15x 70kg (warm-up)
8x 120kg (warm-up)
10x 150kg (beetje laag ingezet, dus deze tel ik ff niet mee!)
...............
5x 180kg
5x 190kg
4x 200kg (5de rep was niet goed genoeg naar mijn mening)
5x 195kg
Zo klaar. Niet teveel zo kort na de wedstrijd. Voel me nog best oke. Morgen weer een dag.........![]()
Niet te veel en vooral niet te zwaar...4x200kg floorpress
...doe je deze oefening in een smithrack?...Bij Jules doe ik deze oefening ook wel eens...vind hem vrij goed voor triceps en de midpoint wat het bankdrukken betreft...doe je floorpress regelmatig?