XXL Nutrition

Trainingslog 2009/2010 Dr STRONG

haha damn! hoe doe je in vredesnaam BOR's zonder legdrive met 210kg???:eek:

Hoe voer je die uit? Parallel aan de vloer of wat hoger?

• Topic Starter Topic Starter
Ik sta dan in 60-45 graden (90 graden zou dan horizontaal zijn). Er zit in de laatste set wel altijd een heel klein beetje beweging in de onderrug uiteraard. Maar ik voel die laatste set altijd zo ontzettend goed, niet normaal!!!

ik kan me voorstellen dat je 210kg voelt ja:D

Voel mijn lichaam echt enorm van de afgelopen twee trainingsdagen. :eek!:Gisteren moeten assisteren bij een OK, had echt moeite de klemmen vast te houden, :D

Gisteren slecht gegeten, vandaag gaan we dat anders doen! Hoe gedoseerde leucine, isoleucine en valine >8000 gr /dag. De hele dag insulinogeen eten. Glycogeen goed aanvullen!:meal:

En dan vanavond er weer tegenaan!:wl:

Succes met je 8000gr amino's..... Hehehe, dat is 8kg....

hahaha, zo dan stoppen je nieren er acuut mee:laugh:

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

ik bedoel natuurlijk mg....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1300 kcal per shake, 72 gr eiwit!!!!!!:klink:

Jij zou eens goed naar je voedignspatroon moeten laten kijken en een meting van je rustmetabolsime uitvoeren. Daarnaast doe je gewoon te weinig aan duurtraining. Echter, de kwestie spier vs vetverlies is hierin een mogelijke spelbreker.

Ik viel eerst ook nooit af als ik het doel afvallen had wat ik nogal is probeerde. En nu ik het doel niet heb val ik af omdat ik mezelf niet superstreng meer aan de voeding hou ik eet wel is een soepje of weet ik veel wat en sinds 2weken ben ik van 97kg naar 94kg gegaan ook al is mijn stofwisseling niet om naar huis over te schrijven

Jij zou eens goed naar je voedignspatroon moeten laten kijken en een meting van je rustmetabolsime uitvoeren. Daarnaast doe je gewoon te weinig aan duurtraining. Echter, de kwestie spier vs vetverlies is hierin een mogelijke spelbreker.

Ik denk dat mijn rustmetabolisme zo rustig is dat het überhaupt niet te meten is ;)

Wat mijn voedingspatroon betreft, heb ik toevallig gisteren nog in mijn log geschreven wat ik gisteren gegeten heb.
Ik kreeg al te horen dat ik te weinig deed eten :eek:

Als je onder duursport verstaat een vorm van cardio van b.v. minimaal zo'n 45 minuten per keer, dan klopt dat.
Daarentegen fiets ik 2x per dag 10 km (woon-werkverkeer) en ga ik 1 à 2 x per week traplopen bij Snowworld.

Waarschijnlijk zijn deze cardiosessies niet lang genoeg om serieus vet te verliezen. Na het NK BD ga ik serieus proberen om wat gewicht verliezen...momenteel zou dat me alleen maar te veel kracht kosten.
Want èn BDW (vet) verliezen èn tegelijkertijd sterker worden / spieren kweken is een combinatie die heel erg moeilijk is :(.

Dat bedoel ik....:)

Alhoewel wordt gesuggereerd dat piekkracht niet verandert met afname van je vetmassa en vetvrijemassa op korte termijn.

Dat bedoel ik....:)

Alhoewel wordt gesuggereerd dat piekkracht niet verandert met afname van je vetmassa en vetvrijemassa op korte termijn.

Dat éne woordje: gesuggereerd...dat had je nu niet moeten zeggen ;)

10570.png

SUGGESTIE
-idee -illusie -inbeelding -motie -opgedrongen denkbeeld -propositie -tip -voorstdoen -voorstel -teleboulie -insinuatie -ingeving -ingegeven gedachte -inductie -geopperd denkbeeld -een voorstel -beïnvloeden
Gevonden op
http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor

10538.png

suggestie
opgedrongen denkbeeld, dat niet kritisch of rationeel is verwerkt en waartegen ook het gevoelsleven niet in verzet komt
Gevonden op
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/NL/suggestie

Ik wil alleen maar feiten, feiten en nog eens feiten...géén illusie's, géén opgedrongen denkbeelden die niet kritisch of rationeel zijn verwerkt :D.

Huggy bedoel je dit:

Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen hetzij instrumenteel gemeten.

Een feit moet met objectieve waarnemingen vastgesteld en getoetst kunnen worden (zie het artikel wetenschappelijke methode). Echter, de waarneming zelf is altijd subjectief en afhankelijk van persoonsgebonden factoren, zoals perspectief, voorkeur, nauwkeurigheid, tijdigheid, compleetheid en omstandigheden.

gr fr;)

Huggy bedoel je dit:

Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen hetzij instrumenteel gemeten.

Een feit moet met objectieve waarnemingen vastgesteld en getoetst kunnen worden (zie het artikel wetenschappelijke methode). Echter, de waarneming zelf is altijd subjectief en afhankelijk van persoonsgebonden factoren, zoals perspectief, voorkeur, nauwkeurigheid, tijdigheid, compleetheid en omstandigheden.

gr fr;)

Frans ik ben aangenaam verrast en sta helemaal versteld! ;)
Ik zou het echt niet mooier/beter kunnen formuleren :).

Denk je dat Ruud ons nog een beetje kan volgen? :roflol:

Nee HUGGY, gesuggereerd betekent in wetenschappelijke termen, alszijnde menigmaal onderzocht met vooralsnog onvoldoende significantie, maar zeker niet dermate zwak dat de hypothese verworpen dient te worden.:D

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

En nu blijkt Frans ineens een verborgen filosoof. Mwah, het moet niet gekker worden:laugh:

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Nee mannen, alle gekheid op een stokje......................jullie houden me SCHERP:clap:

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Vanavond weer een lekkere bankdruktraining. Weliswaar de lichte van de week, maar toch heb ik er zin in!:lifter:

Nee HUGGY, gesuggereerd betekent in wetenschappelijke termen, alszijnde menigmaal onderzocht met vooralsnog onvoldoende significantie, maar zeker niet dermate zwak dat de hypothese verworpen dient te worden.:D

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

En nu blijkt Frans ineens een verborgen filosoof. Mwah, het moet niet gekker worden:laugh:

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Nee mannen, alle gekheid op een stokje......................jullie houden me SCHERP:clap:

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Vanavond weer een lekkere bankdruktraining. Weliswaar de lichte van de week, maar toch heb ik er zin in!:lifter:

hi hi hi (ik kan ook google)

Laatst bewerkt:

Wil je een volgende keer a.u.b. alleen maar met argumenten komen die gebaseerd zijn op voldoende significantie ik word toch wel erg ongerust van suggesties die gebaseerd zijn op onvoldoende significantie ;)

Wie weet wat Frans nog meer voor (uiteraard positieve) verborgen eigenschappen heeft? :p Hij is gewoon een bescheiden iemand en loopt niet te koop met wat hij allemaal weet en kan ;)

"Scherp" betekend in het Limburgs overigens iets anders dan in het A.B.N vrees ik...en omdat op DBB ook nog jongens en meisjes zitten die nog geen 18 jaar zijn zal ik dat niet nader uitleggen :D
Maar we begrijpen je ;)

Suc6 met je training...zullen e.e.a. beslist wel hier in je log lezen! :)

Ok, Herr professor!

Maar nu dan weer naar de orde van de dag.

Training Do 4 feb

Ben erg moe vandaag, maar heb er wel zin in!

Bench press RAW en paused:

15x 70kg (warm-up)
10x 110kg (warm-up)
..............................
5x 160kg
5x 170kg
5x 180kg
4x 190kg
4x 187,5kg (mwah, vandaag zit er echt niet meer in!)

Close grip bench press RAW en paused:

5x 130kg
5x 140kg
5x 150kg
5x 140kg
5x 130kg (oh mijn god, mijn triceps zeggen NEE, NEE!! hahaha)

Dumbbell press palms facing RAW en paused:

5x 50kg (per hand)
5x 56kg
5x 56kg
5x 56kg
5x 56kg

Mijn schouders hebben het opgegeven:treuren:

Push Down single pully:

5x 70kg
5x 80kg
5x 95kg
5x 105kg