- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren moeten assisteren bij een OK, had echt moeite de klemmen vast te houden, 

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1300 kcal per shake, 72 gr eiwit!!!!!!![]()

Jij zou eens goed naar je voedignspatroon moeten laten kijken en een meting van je rustmetabolsime uitvoeren. Daarnaast doe je gewoon te weinig aan duurtraining. Echter, de kwestie spier vs vetverlies is hierin een mogelijke spelbreker.

.Dat bedoel ik....
Alhoewel wordt gesuggereerd dat piekkracht niet verandert met afname van je vetmassa en vetvrijemassa op korte termijn.

.
Huggy bedoel je dit:
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen hetzij instrumenteel gemeten.
Een feit moet met objectieve waarnemingen vastgesteld en getoetst kunnen worden (zie het artikel wetenschappelijke methode). Echter, de waarneming zelf is altijd subjectief en afhankelijk van persoonsgebonden factoren, zoals perspectief, voorkeur, nauwkeurigheid, tijdigheid, compleetheid en omstandigheden.
gr fr![]()
.

Nee HUGGY, gesuggereerd betekent in wetenschappelijke termen, alszijnde menigmaal onderzocht met vooralsnog onvoldoende significantie, maar zeker niet dermate zwak dat de hypothese verworpen dient te worden.
---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------
En nu blijkt Frans ineens een verborgen filosoof. Mwah, het moet niet gekker worden
---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------
Nee mannen, alle gekheid op een stokje......................jullie houden me SCHERP
---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------
Vanavond weer een lekkere bankdruktraining. Weliswaar de lichte van de week, maar toch heb ik er zin in!![]()
Nee HUGGY, gesuggereerd betekent in wetenschappelijke termen, alszijnde menigmaal onderzocht met vooralsnog onvoldoende significantie, maar zeker niet dermate zwak dat de hypothese verworpen dient te worden.
---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------
En nu blijkt Frans ineens een verborgen filosoof. Mwah, het moet niet gekker worden
---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------
Nee mannen, alle gekheid op een stokje......................jullie houden me SCHERP
---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Hij is gewoon een bescheiden iemand en loopt niet te koop met wat hij allemaal weet en kan