- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Een beetje liever voor jezelf mag best!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een beetje liever voor jezelf mag best!

Kansloos zijn is wat anders dan minder kans maken héMaarja *de kans op* winnen *is minder* bij die wedstrijd, mijn maat heeft namelijk een afwijking waardoor we sowieso *minder kans* maken.

Okay, natty is de afwijking...Hahaha @marina1975 en @Mentat wat zijn jullie samen weer heerlijk gemeen.
Dan hebben we 2 afwijkingen. Hij is natty en ik een randdebiel
![]()

Nee, - x - daarentegen...

Klopt, heb hem al proberen te overtuigen dat het gras mooier is aan de overkant maar "hij mag niet van z'n werk en is er principieel op tegen blablabla"Okay, natty is de afwijking...
Binnen de crossfit comp wel, fair enough.

Ander werk zoeken dan heheeeeeujKlopt, heb hem al proberen te overtuigen dat het gras mooier is aan de overkant maar "hij mag niet van z'n werk en is er principieel op tegen blablabla"![]()
Ben ik nou gewoon de basisschool regels al vergeten 🤣😂Okay, natty is de afwijking...
Binnen de crossfit comp wel, fair enough.
Nee, - x - daarentegen...
![]()
Of ik blasten voor 2?

Als jij nu stopt met test dan kunnen jullie bij de mixed teams meedoen?

Is ook opnieuw uitvinden hoe je trainingsweek er dan uit ziet he. Pas je wel op dat je niet weer (te) leip veel gaat doen en dan weer van de kar valt schat?Klopt. Maar dat Muay Thai kijk ik elke week zo naar uit dat ik dat sowieso niet ga doen.
Ik denk dat ik mijn aandacht naar olympic weightlifting, gymnastics en conditie moet verplaatsen. En wat skills moet leren/verbeteren zoals touwtjespringen, toes-to-bar en dat soort shit. Ohhja en alles rondom dat fladderen.
Ziet eruit als een goeie challenge, al weet ik niet wat alle oefeningen zijn. HSPU is bruutKracht:
3 rondes.
Uni db z-press 10x15kg
Parallettes dips 10xbw
Wall handstand push-ups 10xbw
Wat kipping wall hspu techniek.
Emom 28min (7 rondes. 45sec werken, 15sec rust)
15kcal roeien
10 box step overs 2x22,5kg DB
12kcal assault bike
8 barbell burpees
![]()
Om te kotsen.

HSPU ligt mij altijd verdacht goed. Kan die vrij makkelijk meer dan 10Ziet eruit als een goeie challenge, al weet ik niet wat alle oefeningen zijn. HSPU is bruut![]()

En nog geen één keer met je gezichtje tegen de vloer gekwakt omdat de armen helemaal verzuurd waren?HSPU ligt mij altijd verdacht goed. Kan die vrij makkelijk meer dan 10

ThanksBarbell burpees zijn gewone burpees waarbij je over een barbell springt en dan aan de andere kant weer een burpee doet.
Step over zijn gewoon met 2 dumbbells in je hand op een box stappen en aan de andere kant er weer af.
Gefeliciteerd!WOD.
Gewoon m'n eerste WOD gewonnen
Kracht:
6x1 snatch Squats @80%.
WOD:
5 rondes in maximaal 18min
8 db snatches per hand 25kg
15 box jump overs
15kcal assault bike
Geëindigd in 13:20 min
![]()

Hij ging inderdaad uitzonderlijk makkelijk vandaagGefeliciteerd!
Gisteren was een goede warm up en goed kh geladen?
Misschien door de kilo sushi inderdaad.Ben inderdaad aardig aan het zoeken naar hoeveel van die trainingen m'n herstel kan hebben, het lijken er maximaal 4 per week te zijn. Maar ben er zeker op aan het letten liefieIs ook opnieuw uitvinden hoe je trainingsweek er dan uit ziet he. Pas je wel op dat je niet weer (te) leip veel gaat doen en dan weer van de kar valt schat?
En ga je nog specifiek naar die meet toe trainen? Taperen oid?