HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.738
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe
niet veel aan te doen denk ikIs er eigenlijk iets waarvan jullie het idee hebben dat het helpt tegen spierpijn?
Paar setjes negative pullups gedaan vrijdagochtend en kan eigenlijk maar amper een vuist maken en kan niet eens zachtjes op m'n biceps duwen zonder dat het zeer doet
Vind de overstap van bb/pl naar cf toch wel gepaard gaan met exorbitant veel spierpijn.

Warmte en beweging (als in: gewoon bezig zijn ipv stilzitten). Beetje rustige cardio na de training kan ook wel wat spierpijn voorkomenIs er eigenlijk iets waarvan jullie het idee hebben dat het helpt tegen spierpijn?
overdosis Vit CIs er eigenlijk iets waarvan jullie het idee hebben dat het helpt tegen spierpijn?
Paar setjes negative pullups gedaan vrijdagochtend en kan eigenlijk maar amper een vuist maken en kan niet eens zachtjes op m'n biceps duwen zonder dat het zeer doet
Vind de overstap van bb/pl naar cf toch wel gepaard gaan met exorbitant veel spierpijn.

Dianabol,test,tren,decaIs er eigenlijk iets waarvan jullie het idee hebben dat het helpt tegen spierpijn?
Hmm. Zat zelf te denken aan test, mast en anadrol maar jouw advies klinkt misschien nog wel beter

Test, deca (of npp) zou ik doen met crossfit. (Denk ik)Hmm. Zat zelf te denken aan test, mast en anadrol maar jouw advies klinkt misschien nog wel beter
Staat genoteerd![]()
Waarom specifiek nandrolon?Test, deca (of npp) zou ik doen met crossfit. (Denk ik)

Maskeert de blessures en pijntjes wat die je krijgt van crossfit.Waarom specifiek nandrolon?
Je zou zeggen dat iets zoals boldenone het ook goed zou moeten doen in die nogal cardiovasculair intensieve sport![]()

Die heb ik ook zeker in overweging genomen, vroeger 2 rondjes 20mg per dag gepakt, dat spul word je heel erg snel heel erg vlug van

Na lang nadenken (minstens een halve dag) heb ik besloten dat ik een CrossFit kuurtje ga starten na m'n vakantie.
W1-18 : 400mg Test-E
W1-18 : 400mg Boldenone
W1-8 : 20mg Cardarine
W10-18 : 50mg anadrol
Lijkt me een prima stack om leuk te presteren in CrossFit en mooi een kilo of 10 in lichaamsgewicht te zakken.
Heb expres gekozen dat mijn stack nooit over de 900mg per week gaat, zodat ik m'n natty status kan behouden.
Wil je succes wensen, maar weet er te weinig van of je nou serieus bent of nietNa lang nadenken (minstens een halve dag) heb ik besloten dat ik een CrossFit kuurtje ga starten na m'n vakantie.
Lijkt me een prima stack om leuk te presteren in CrossFit en mooi een kilo of 10 in lichaamsgewicht te zakken.
Heb expres gekozen dat mijn stack nooit over de 900mg per week gaat, zodat ik m'n natty status kan behouden.

Bedankt man

Nou zet hem op dan!! Knallen maar

'crossfit kuurtje'Na lang nadenken (minstens een halve dag) heb ik besloten dat ik een CrossFit kuurtje ga starten na m'n vakantie.