AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vrijdag is de nieuwe maandag!
Haha, vanochtend m'n TRT al gezet. Heb besloten voor nu de cardarine te laten zitten en voor 0,6ml Test/Bold (300mg/ml) iedere 3 dagen te gaan.
Zou je uitkomen op 420mg van ieder :wiet:

Heb dat potje anadrol ook staan, dus misschien dat ik ga voor 3 weken 50mg anadrol en aan het einde van de kuur nog eens 3 weken. De bold/test wil ik 18-20 weken doortrekken.
De anadrol is de factor waar ik wat twijfels bij heb :roflol:
 
Afgezien van dat je uiteraard fysiek verre van klaar bent voor een kuur en crossfit doet. Laat de oxy liggen man, doe jezelf een plezier. Dat spul is op een hoog vetpercentage gewoon vragen om gezeik en ook niet geschikt voor crossfit.
 
Afgezien van dat je uiteraard fysiek verre van klaar bent voor een kuur en crossfit doet. Laat de oxy liggen man, doe jezelf een plezier. Dat spul is op een hoog vetpercentage gewoon vragen om gezeik en ook niet geschikt voor crossfit.
Hmm, toch nog eens heroverwegen dan. Wat maakt in jouw ogen oxy dan zo ongeschikt voor die sport? Als je gaat zoeken naar aas die je output drastisch vergroten lees je overal oxy, ook bij powerliften en dergelijke. Waarom is het dan zo kut voor sporten zoals CrossFit en kickboksen?
 
Waarom wil je eigenlijk uberhaupt kuren als je crossfit doet? Ik snap het niet.
 
Hmm, toch nog eens heroverwegen dan. Wat maakt in jouw ogen oxy dan zo ongeschikt voor die sport? Als je gaat zoeken naar aas die je output drastisch vergroten lees je overal oxy, ook bij powerliften en dergelijke. Waarom is het dan zo kut voor sporten zoals CrossFit en kickboksen?
In mijn ervaring werkt het gewoon moker zwaar op je lever wat je dus hartstikke lethargic maakt
Voor crossfit en kickbox helemaal kut
 
Waarom wil je eigenlijk uberhaupt kuren als je crossfit doet? Ik snap het niet.
Extra herstel? Sneller aanleggen van spiermassa? Betere conditie? Die hele sport zit minstens net zo vol met AAS als bodybuilding/fitness. Dus waarom niet?
 
Hmm, toch nog eens heroverwegen dan. Wat maakt in jouw ogen oxy dan zo ongeschikt voor die sport? Als je gaat zoeken naar aas die je output drastisch vergroten lees je overal oxy, ook bij powerliften en dergelijke. Waarom is het dan zo kut voor sporten zoals CrossFit en kickboksen?
T maakt een heleboel mensen doodmoe. Had ik zelf geen last van destijds maar wel van de enorme pumps. In bodybuilding is dat natuurlijk oké-ish, tijdens crossfit blesseer je jezelf alleen maar eerder. Komt nog bij dat je verre van lean bent dus waarschijnlijk enorm last van bloat gaat krijgen en dus dikke kans 0.0 voordelen qua cardiac output gaat zien.

Als 't je overigens echt om een kuur voor die sporten gaat. 250 test, 3 of 4 iu hgh en een dosering epo. Zal je stukken meer brengen dan dit.
 
In mijn ervaring werkt het gewoon moker zwaar op je lever wat je dus hartstikke lethargic maakt
Voor crossfit en kickbox helemaal kut
Hmm, maar waarvoor wordt het dan wel gebruikt? Je leest zoveel glorieuze dingen over dat spul, zelfs in boksen :p
 
Extra herstel? Sneller aanleggen van spiermassa? Betere conditie? Die hele sport zit minstens net zo vol met AAS als bodybuilding/fitness. Dus waarom niet?
Jawel, maar je maakt wel een beetje een denkfout imo. De topcrossfitters doen geen crossfit om zo sterk en fit te worden. Ze doen diverse cardio, krachttraining en weightlifting om hun conditie en kracht op te bouwen. Vervolgens presteren ze op die Crossfit games. Door te kuren met crossfit beperk je je gains, terwijl je wel het risico loopt.
 
Hmm. Misschien dat ik de oxy dan toch maar ga laten liggen. Mocht ik ooit weer een tijdje gaan powerliften met een drastisch lager vetpercentage kan ik de abombs alsnog uit de kast toveren.
 
Waarom niet even goed cutten en daarna niet meer zover laten komen?
tis even doorpakken dan nu maar ik denk dat het je in de long run meer oplevert als op dit % blijven ronddobberen en maar wat proberen. Ik mis toch een beetje een plan(korte en lange termijn)
 
In all seriousness, volgens mij ben je best een aardige kerel maar kom op. Je zit op TRT en ziet er uit alsof je nog nooit een schijf hebt opgetild in je leven met alle respect. Ga eerst eens alles op de rit krijgen en een normale basis opbouwen voordat je met deze achterlijke shit komt lol.
 
In all seriousness, volgens mij ben je best een aardige kerel maar kom op. Je zit op TRT en ziet er uit alsof je nog nooit een schijf hebt opgetild in je leven met alle respect. Ga eerst eens alles op de rit krijgen en een normale basis opbouwen voordat je met deze achterlijke shit komt lol.
Ik vond jou altijd zo'n vriendelijke en attente Vlaming en nu krijgen we dit :( Onnodig kwetsend dit.

Ohh lol. Ik had chrash in m'n hoofd :p
 
Zoals een wijsman ooit zei:
Ik ben atleet, ik vind zelf 10% vetmassa en jullie gaan zien.
Take Off Space GIF


De anadrol gaat er wel uit overigens. Je hebt me overtuigd Ano_09_01_24 / Vypaw
 
Ik denk Idd ook dat het genoeg is om gewoon je test een beetje hoger te prikken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven