Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maarja, zo zegt iedereen iets anders. Zo kreeg ik laatst op DBB de wijsheid dat er qua bijwerkingen amper tot geen verschil zit in of je nou 400 of 600mg Test per week pakt. Dus misschien de test beter op 600mg zetten?
Dat je kwa bijwerkingen niks voelt betekent toch niet automatisch dat je daarom ook meer moet pakken?
Wat is de reden dat je hoog wilt doseren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
Dat je kwa bijwerkingen niks voelt betekent toch niet automatisch dat je daarom ook meer moet pakken?
Wat is de reden dat je hoog wilt doseren?
Fair point. Ik had boldenone uitgezocht voor de cardio. Als je dat spul in gaat lezen zie je overal beginners kuurtjes van 400-400 voorbij komen. Dus vanuit dat oogpunt bezien ontstond dat plan.

Ook omschrijft iedereen bold als een milde starter steroïde.

• #2.163
Haha shit hey, straks ga je nog 'n greute jongen worden. Niet angstig voor cardarine? Succes!
Hahahahha, dat is wel het plan. Hoezo bang voor cardarine? 2x eerder 20mg per dag voor 8 weken gepakt en vond de resultaten, vooral in output, echt enorm van dat spul :)

Maarja, zo zegt iedereen iets anders. Zo kreeg ik laatst op DBB de wijsheid dat er qua bijwerkingen amper tot geen verschil zit in of je nou 400 of 600mg Test per week pakt. Dus misschien de test beter op 600mg zetten?
1667998475210.png

Ik zou dit pakken

Fair point. Ik had boldenone uitgezocht voor de cardio. Als je dat spul in gaat lezen zie je overal beginners kuurtjes van 400-400 voorbij komen. Dus vanuit dat oogpunt bezien ontstond dat plan.

Ook omschrijft iedereen bold als een milde starter steroïde.
Maar bijna niemand zal meer dan een gram aanraden aan een totale beginner zowel qua training als qua gear. Ik ben 't eens met degene die zei dat je op 250 mg test zat resultaat gaat boeken voor op, met alle respect, jouw niveau. Desnoods idd wat cardarine nemen als je echt wilt blijven hoelahoepen tijdens crossfit.

Hahahahha, dat is wel het plan. Hoezo bang voor cardarine? 2x eerder 20mg per dag voor 8 weken gepakt en vond de resultaten, vooral in output, echt enorm van dat spul :)
Had vroeger gelezen dat 't kankerverwekkend zou zijn voor ratten (en waarschijnlijk dus ook mensen). Men was er toen verdeeld over, sommige bronnen zeiden dat er geen rekening gehouden was met het verschil van gewicht tussen mens en rat, waardoor de dosis naar verhouding vele malen hoger lag bij de ratten. Maar goed, dit had ik hééééél lang geleden gelezen, dus neem deze informatie met 'n korreltje zout.

"In the mice study, mice were given 0, 10, 30, 60 or 80 mg/kg/day. The results showed increased mortality at doses >30 mg/kg/day and neoplasms considered related to cardarine in various tissues, namely:"

Hoe vertalen de doseringen naar mensen? En hoe kankerverwekkend kun je iets noemen als je het 2 jaar lang geeft, wat voor zulke dieren een significant deel van hun leven is? Is een 8 weken cycle van 20mg vergelijkbaar met een paar pakken sigaratten, of een paar pakken per dag voor enkele jaren?

"In the mice study, mice were given 0, 10, 30, 60 or 80 mg/kg/day. The results showed increased mortality at doses >30 mg/kg/day and neoplasms considered related to cardarine in various tissues, namely:"

Hoe vertalen de doseringen naar mensen?
Dat weet alleen GSK waarschijnlijk, die zullen daar (ongepubliceerde) data van hebben. Aan de hand daarvan hebben ze deze doseringen gekozen; je kiest als farmaceut natuurlijk niet te hoge doseringen (maar ook niet te laag, want je moet het ooit goedgekeurd krijgen).

En hoe kankerverwekkend kun je iets noemen als je het 2 jaar lang geeft, wat voor zulke dieren een significant deel van hun leven is?
Je weet dan vrij zeker dat het carcinogeen is:
This has been done for decades and there’s a wealth of data on the most commonly used rat strains for this type of studies. The bioassay has good sensitivity and specificity [10]. Meaning that, if a substance is carcinogenic, there’s a good chance this bioassay will demonstrate this. Similarly, if a substance is not carcinogenic, there’s also a good chance this bioassay will demonstrate that.

Je gaat het dan hoogstwaarschijnlijk niet meer goedgekeurd krijgen en dan trek je als farmaceut ook de stekker eruit.

Is een 8 weken cycle van 20mg vergelijkbaar met een paar pakken sigaratten, of een paar pakken per dag voor enkele jaren?
Onbekend, zijn geen data van.

• #2.175
WOD.
Wat handstand push-ups, gingen erg gemakkelijk. Daarna wat handstand walks geoefend, viel best tegen.

4 rondes (max 15min)(tijd = 12:50)
10 squat cleans @50kg
15 toes-to-bar
12 parallel burpees over barbell
Nadat de 15min voorbij waren nog 100 sit-ups.

Was kut. Ik kan dat kipping niet, dus 15 relatief strikte toes-to-bar was god***domme afzien.

Allemaal heel leuk maar is je kuur al begonnen? Mag namelijk wel eens tijd worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven