XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Betere conditie stopt al gauw boven een paar 100 mg. Anadrol lijkt me wel grappig om te zien bij een crossfitter tho. Als je niet geblesseerd raakt van 't feit dat je een 1RM deadlift moet trekken na 17 km rennen en 4 trappen op koprollen raak je 't wel van de enorme pumps.
Denk dat je het überhaupt niet haalt door de backpumps

Na lang nadenken (minstens een halve dag) heb ik besloten dat ik een CrossFit kuurtje ga starten na m'n vakantie.
W1-18 : 400mg Test-E
W1-18 : 400mg Boldenone
W1-8 : 20mg Cardarine
W10-18 : 50mg anadrol
Lijkt me een prima stack om leuk te presteren in CrossFit en mooi een kilo of 10 in lichaamsgewicht te zakken.
Heb expres gekozen dat mijn stack nooit over de 900mg per week gaat, zodat ik m'n natty status kan behouden.
Haha shit hey, straks ga je nog 'n greute jongen worden. Niet angstig voor cardarine? Succes!

Na lang nadenken (minstens een halve dag) heb ik besloten dat ik een CrossFit kuurtje ga starten na m'n vakantie.
W1-18 : 400mg Test-E
W1-18 : 400mg Boldenone
W1-8 : 20mg Cardarine
W10-18 : 50mg anadrol
Lijkt me een prima stack om leuk te presteren in CrossFit en mooi een kilo of 10 in lichaamsgewicht te zakken.
Heb expres gekozen dat mijn stack nooit over de 900mg per week gaat, zodat ik m'n natty status kan behouden.
Van trt naar dit vind ik wel een hele grote stap. Als je alles halveert is dat ook al zat mg’s. Of heb je toch al eerder kuurtjes gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.144
Van trt naar dit vind ik wel een hele grote stap. Als je alles halveert is dat ook al zat mg’s. Of heb je toch al eerder kuurtjes gedaan?
Nooit eerder kuurtjes gedaan. Je ziet bij boldenone altijd zo'n grote hoeveelheden milligrammen overal dat ik dacht: zal vast door de lange ester komen dat je er veel van nodig hebt.

Lees bijna overal 400mg als start.

lekker man! ik denk dat het voor crosfit zeker pluspunten opleverd met gw50156.
en de andere compound geven je meer spiermassa en sneller herstel.
ik zeg doen , maar ik ben ook niet ervaren hierin maar het klinkt goed.

Laatst bewerkt:
Naja het is dus minder dan 1g gear. Dus "natty", dus in principe zie ik het niet als 'on' gaan.

Ik noem het Natty+

In CrossFit wordt overigens veel gebruikt, dat heb ik al wel gezien in m'n nieuwe gym.
Herreken nog maar eens, je gaat boven de gram dus word officieel een man.

• #2.147
Scared 30 Rock GIF by HULU

Nooit eerder kuurtjes gedaan. Je ziet bij boldenone altijd zo'n grote hoeveelheden milligrammen overal dat ik dacht: zal vast door de lange ester komen dat je er veel van nodig hebt.

Lees bijna overal 400mg als start.
Ik lees nu pas dat het is i.c.m. crossfit. Ik vond jou altijd wel een persoon die zaken goed doordacht, maar een dergelijke kuur nemen i.c.m. crossfit slaat nergens op. Heb je ook de mogelijkheid overwogen om eens van trt naar 250 mg test e per week te gaan? ALS je training en voeding op orde is kun je zonder veel ervaring met gebruiken best leuke resultaten halen op slechts zo’n beetje testosteron. Maar dan moeten zoals gezegd wel je voeding en training goed zijn.

Is dit nou wel of geen troll

Ik lees nu pas dat het is i.c.m. crossfit. Ik vond jou altijd wel een persoon die zaken goed doordacht, maar een dergelijke kuur nemen i.c.m. crossfit slaat nergens op. Heb je ook de mogelijkheid overwogen om eens van trt naar 250 mg test e per week te gaan? ALS je training en voeding op orde is kun je zonder veel ervaring met gebruiken best leuke resultaten halen op slechts zo’n beetje testosteron. Maar dan moeten zoals gezegd wel je voeding en training goed zijn.
Volgens mij was het een sarcastische post

• #2.152
Hmm, dat is ook nog wel een idee. Maar bold geeft veel cardio voordelen, toch? Dus waarom zou je, als je sport erg afhankelijk is van cardio output, niet wat bold er overheen strooien? Ben je ook grotendeels van je gyno risico's af doordat je een DHT mee laat lopen, of zie ik dat verkeerd?

De anadrol heb ik gekozen door iets wat @Shadow Project zei: "Anadrol, de enige oral waarop ik me ooit echt een vieze anabolengebruiker heb gevoeld".
Die ervaring lijkt me echt magisch, dus vandaar die 6-8 weken 50mg Anadrol.

9 weken abombs ook. Je mag al blij zijn als je de 3 weken haalt :p

• Haha
Waarderingen: 6am
  • #2.159
Maarja, zo zegt iedereen iets anders. Zo kreeg ik laatst op DBB de wijsheid dat er qua bijwerkingen amper tot geen verschil zit in of je nou 400 of 600mg Test per week pakt. Dus misschien de test beter op 600mg zetten?

Anadrol wordt medisch gezien geloof ik op veel hogere doseringen en voor veel langere tijd genomen. Hoe je je dan voelt durf ik niet te zeggen 😂 sowieso in combinatie met crossfit ga je 't geen 2 maand volhouden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven