Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Koop racefiets voor 500 ofzo zoveel meer plezier van
Ben dat inderdaad al een tijdje aan het overwegen, je krijgt nu al die mensen die racefietsen/mtb's hebben gekocht voor de lockdown die die dingen voor belachelijk lage prijzen verkopen op marktplaats omdat ze hun bedachte hobby toch niet de grond bleken te krijgen.

Moet alleen ff kijken hoe ik nog een extra fiets m'n schuurtje in gevrot krijg :roflol:
 
Ben dat inderdaad al een tijdje aan het overwegen, je krijgt nu al die mensen die racefietsen/mtb's hebben gekocht voor de lockdown die die dingen voor belachelijk lage prijzen verkopen op marktplaats omdat ze hun bedachte hobby toch niet de grond bleken te krijgen.

Moet alleen ff kijken hoe ik nog een extra fiets m'n schuurtje in gevrot krijg :roflol:
Ik ben daar 1 van hahaha, en ik zet hem lekker op marktplaats in het voorjaar. Vond het altijd saai om alleen te doen, en het waait zo hard hier in de polder :P
 
Heb zoiets in een balk van schuur gedraaid:

Racefiets hangt aan z'n wiel eraan. Soms alleen beetje kloten om hem over de andere fietsen heen te krijgen, maar neemt daarvoor veel minder ruimte in.

Dacht trouwens dat je zat te geinen met je oma fiets 🤣 dan fiets je nog best aardig door 😂
 
Heb zoiets in een balk van schuur gedraaid:

Racefiets hangt aan z'n wiel eraan. Soms alleen beetje kloten om hem over de andere fietsen heen te krijgen, maar neemt daarvoor veel minder ruimte in.

Dacht trouwens dat je zat te geinen met je oma fiets 🤣 dan fiets je nog best aardig door 😂
Ohh dat is wel het kijken waard! Bedankt voor de tip.

Nee was bloed serieus, trap me regelmatig helemaal de pest pleuris in :roflol:
 
Nou dat kan ik helemaal begrijpen 😅 lekkere training hoor. Als je voor een racefiets gaat is een goede wielerbroek met zeem wel echt aan te raden 😉 zeker bij vaak en langere afstanden. Ik vind zelf Odlo een erg lekker merk.
 
Nette log man! En mooi verhaal zal het eens gaan volgen! 👌👌
 
Ochtend gewicht: 75,0 kg.
Gisteren gegeten: 2100kcal
Bloat lijkt eindelijk weg te zijn + het bijbehorende extra gewicht aan vocht.

LB2.
Duur training: 1:03u

Deadlift: 5x5x105 (+5kg)
Superset
Wall Handstand Push-ups: 5x8xbw

Front Squat: 4x12x45 (+5 kg)
Superset
Cable rear delt flys: 2x15x3,75 + 1x12x3,75 + 1x10x3,75

Sled Leg Press: 3x15x95 (+5kg)
Superset
Shrugs: 3x12x35

Box Jumps: 3x12xbw
Superset
Calf Raise: 1x12x60 (+5kg) + 4x15x62,5 (+7,5kg)

Notities:
- Pff best een heavy training, deadlift + hspu superset is wel aardig aanpoten.
- training voelde lekker, voelde me sterk genoeg om een ME eenheid te fighten :roflol:
- 12 reps front squatten is wel weer even wennen. Kan volgende week wel stapje extra omhoog. Net zoals de deadlift en sled leg press.
- misschien zo nog rondje fietsen, niet zeker, m'n reet doet pijn en dat eindeloos fietsen begint me m'n strot uit te komen.
 
Laatst bewerkt:
De tank is echt beyond leeg:headbang::headbang:
Wel fiets onderbroek aan gedaan, zit voor geen meter maar kon wel zitten op die manier.
Screenshot_20220128-085511.jpg

Consistency. Check.
Screenshot_20220128-085530.jpg

Misschien dat ik komende week m'n fietsen ga verlagen naar 20-20-30-20-20. Vond het in combinatie met het eten + de sportschool gisteren en vandaag echt een hel.
 
Probeer inderdaad wel naar je lichaam te luisteren. Lijkt me voor je herstel niet zo wenselijk als je continu tot het uiterste blijft gaan.

Rust is ook belangrijk ;-)
 
Probeer inderdaad wel naar je lichaam te luisteren. Lijkt me voor je herstel niet zo wenselijk als je continu tot het uiterste blijft gaan
Precies, gewoon snel weer netjes iedere dag 2400-2500 kcal gaan eten. Dat fietsen wat terug schalen en kijken of het wat beter wordt.
Dat fietsen had vandaag en gisteren eigenlijk niet zoveel zin.
 
Precies, gewoon snel weer netjes iedere dag 2400-2500 kcal gaan eten. Dat fietsen wat terug schalen en kijken of het wat beter wordt.
Dat fietsen had vandaag en gisteren eigenlijk niet zoveel zin.
Ben geen expert, maar lijkt me verstandig om het langer (en leuker 😋) vol te houden
 
Ben geen expert, maar lijkt me verstandig om het langer (en leuker 😋) vol te houden
Jep. Dit was m'n plan voor deze week, bleek te veel te zijn, het weekend even denken wat ik wil doen:
1- eten omhoog?
2- minder fietsen?
3- beide?

Daar even een besluit in maken en dan weer een weekje proberen :D
 
Klinkt goed, trial en error inderdaad.
Zet hem op weer bikkel :flexbiceps:
 
Je cardio is nogal overkill. Als je rustig wilt cutten zou ik gewoon elke dag 30min. Op lege maag wandelen. Meeste BBers doen ook fasted cardio en eigenlijk nooit langer dan 30min. Je zou het is kunnen proberen... Je zult niet zoveel calorieën verbranden. Maar dat fietsen zal je wel meer spierafbraak doen(of wat ik altijd noem slanke spieren maken)

Je eet nu al 2400cal en 600cal gaan eraf van fietsen en +/- 600 cal van trainen. Dan leef je in principe maar op 1200 cal. En dat is toch best wel een flinke cut. IMO

Of ik zou je voeding uppen of beter nog je cardio verlagen of aanpassen.
 
Je cardio is nogal overkill. Als je rustig wilt cutten zou ik gewoon elke dag 30min. Op lege maag wandelen. Meeste BBers doen ook fasted cardio en eigenlijk nooit langer dan 30min. Je zou het is kunnen proberen... Je zult niet zoveel calorieën verbranden. Maar dat fietsen zal je wel meer spierafbraak doen(of wat ik altijd noem slanke spieren maken)

Je eet nu al 2400cal en 600cal gaan eraf van fietsen en +/- 600 cal van trainen. Dan leef je in principe maar op 1200 cal. En dat is toch best wel een flinke cut. IMO
Ja precies, misschien dat ik dat fietsen inderdaad beter terug kan schroeven naar 5x30min o.i.d. ik ga liever niet wandelen, ook een tijdje geprobeerd maar die shit vind ik zo ongelofelijk saai dat ik daar geen consistentie in gevonden krijg.
Ik doe mijn training + fietsen altijd op een proteine shake of op alleen maar blikkie monster. Dus fasted cardio ben ik redelijk thuis in :)
Denk inderdaad dat de cut ook te agressief is, heb hem al opgehoogd van 2000 naar 2400 maar het lijkt alsof het gewicht alsnog veel te snel zakt.
 
Ja precies, misschien dat ik dat fietsen inderdaad beter terug kan schroeven naar 5x30min o.i.d. ik ga liever niet wandelen, ook een tijdje geprobeerd maar die shit vind ik zo ongelofelijk saai dat ik daar geen consistentie in gevonden krijg.
Ik doe mijn training + fietsen altijd op een proteine shake of op alleen maar blikkie monster. Dus fasted cardio ben ik redelijk thuis in :)
Denk inderdaad dat de cut ook te agressief is, heb hem al opgehoogd van 2000 naar 2400 maar het lijkt alsof het gewicht alsnog veel te snel zakt.
Fietsen is top. En 30min is gewoon zat zeker met die intensiteit van je 👌 je moet ongeveer aimen dat je tussen 0.25kg-0.5kg per week afvalt. Als je sneller afvalt kunnen daar spieren bij zitten. En dat vinden we natuurlijk allemaal zonde ☹
 
Fietsen is top. En 30min is gewoon zat zeker met die intensiteit van je 👌 je moet ongeveer aimen dat je tussen 0.25kg-0.5kg per week afvalt. Als je sneller afvalt kunnen daar spieren bij zitten. En dat vinden we natuurlijk allemaal zonde ☹
Ben inderdaad die richting in aan het werken, ik maak zaterdag een plan voor de komende week. Voer dat plan uit, weeg iedere dag, blijkt het gewicht te snel te zijn gezakt voor die week. Dan maak ik op zaterdag een nieuw plan die meer eten of minder cardio betreft voor de week erna.

M'n doel is om nu eerst een punt te vinden waarop ik zo'n 0,5kg per week verlies.
 
Ochtend gewicht: 74,7
Gisteren gegeten: 2400kcal

UB2.
Duur training: 0:55u.

Bench press: 5x5x60
Superset
Chin-ups 5x5xbw

Cable Crossovers: 3x10x11,25
Superset
Lat Pulldown: 3x10x50

Facepulls: 3x15x20
Superset
Crossed triceps extensions: 1x20x3,75 + 2x12x5

Zware ez-bar skullcrusers: 3x12x5
Superset
Lichte ez-bar cheat curls: 1x12x7,5 + 2x10x7,5

Notities:
- Vandaag niet fietsen en morgen rustdag. :D
- weer super zwakke bench vandaag. Met moeite 5x5x60 gehaald. Was voor de lockdown 4x10x60.
- denk dat ik m'n cut doel verander van 67,5 naar 70. Denk dat ik er daar wel klaar mee ben.
 
Laatst bewerkt:
Ochtend gewicht: 76,9
Gisteren gegeten: 2000kcal.

LB1.
Duur training: 1:06u

Barbell back squat: 1x8x67,5 (+2,5) + 2x8x80 (+5)
Superset
Military Press: 3x10x35

RDL: 1x10x77,5 (+2,5) + 2x10x80 (+5)
Superset
Military Press 3x5x40

Sled leg press: 3x12x110
Superset
Leaning cable lateral raise: 1x15x3,75 + 2x9x5 (+1,25)

Leg Extensions: 1x12x50 + 2x12x55 (+5)

Smith Machine Calf Raise: 4x15x62,5 (+2,5)
Superset
Shrugs: 4x12x35

Loopband:
3min wandelen 6kmh
7min rennen 10-10,5kmh
6 rondes + cooling down
Afstand: 9,25 km
Tijd: 1:05 uur.

Notities:
- kracht begint vlot terug te komen.
- military press verhogen. Ging prima 3x10 strict.
- sled leg press kan ook tikkie omhoog (115 denk ik = +5kg)
- leg extensions ook omhoog. Zelfs met 12x55, TUT style, 1 sec hold, 3 secs down gaan ze veel te makkelijk.
- kuiten ook maar weer verder verhogen.
 
Laatst bewerkt:
Ochtend gewicht: 76,0
Gisteren gegeten: 2400kcal.

UB1.
Duur training: 0:55min (excl. Loopband)

Bench Press: 4x8x55
Superset
Pull-ups: 4x4xbw

Cable Crossovers: 3x10x11,25
Superset
Lat Pulldowns: 3x10x50

Low Row Machine: 3x12x70
Superset
Incline Chest Press Machine: 3x10x45

Reverse Flys: 3x15x3,75
Superset
Zware Ez-Bar Skullcrushers: 3x12x5
Superset
Lichte Ez-Bar Cheat Curls: 3x12x7,5

Loopband.
Afstand: 5,5k
Tijd: 30min
Hartslag: 150gem. 187max.

Notities:
- benchen ging weer super kut. Met 5kg verlaagd om eens te proberen of wat meer reps werkt. Hopelijk gaat het benchen snel beter, vind benchen geweldig om te doen maar echt lekker gaat ie op 't moment niet.
- lat pulldown verhogen ging veel te makkelijk. (+5 = 55)

Zou dat super crappy benchen kunnen komen doordat ik gisteren schouders gedaan heb en die nog niet fatsoenlijk hersteld zijn? Misschien aankomende week UB en LB eens omdraaien, kijken of benchen dan alsnog zo kut gaat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven