- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Klopt. Gisteren 22km gelopen voor 31500 stappen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt. Gisteren 22km gelopen voor 31500 stappen.
Heb me weer ingeschreven voor zo'n Garmin wekelijkse stappen challenge. Vandaag er nog even 20.000 zetten. Lig er zoals het er nu voor staat 27.000 voor op de #2, dus of de punten zijn voor mij, of de #2 mag vandaag 34km gaan wandelen. Dus deze keer lijkt het me verdomd stug als de puntjes niet mijn kant in komen

Enjoy!Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, 20k+ stappen kom maar gauw.
![]()
Geen flauw idee wat m'n vetpercentage is op het moment. Heb m'n doel nu even verplaatst naar 175DL-125SQ-100BP. Vanaf daar overweeg ik weer verder te cutten. Vond dat iedere keer cutten naar 72kg om dan weer 0 massa over te houden niet opschieten. Dus heb besloten een tijdje wat massa en kracht te bouwen om dan eens te kijken of een cut erin zit waar wel eens wat massa van overblijft.Hoeveel vet % sta je nu?
Ben je gestopt met cutten?
Had persoonlijk in 1 keer doorgecut want ergens moet je er toch een keer doorheen.Geen flauw idee wat m'n vetpercentage is op het moment. Heb m'n doel nu even verplaatst naar 175DL-125SQ-100BP. Vanaf daar overweeg ik weer verder te cutten. Vond dat iedere keer cutten naar 72kg om dan weer 0 massa over te houden niet opschieten. Dus heb besloten een tijdje wat massa en kracht te bouwen om dan eens te kijken of een cut erin zit waar wel eens wat massa van overblijft.
Met een 10 of zelfs 20 kg cut ben ik het zelf met je eens. Maar 72 kg is wel ff andere koekHad persoonlijk in 1 keer doorgecut want ergens moet je er toch een keer doorheen.
Maar dat is mijn manier🤣

Daarom. Ieder moet doen wat voor hem het fijnste werkt💪Met een 10 of zelfs 20 kg cut ben ik het zelf met je eens. Maar 72 kg is wel ff andere koek
Ff een mentale break na jaren cutten, beetje spiermassa opbouwen voor hoger metabolisme.
Dan recompen op high dose tren![]()
Dit is ook een heel eind m'n plan. Exclusief de tren. Maar verder omschrijf je het goedMet een 10 of zelfs 20 kg cut ben ik het zelf met je eens. Maar 72 kg is wel ff andere koek
Ff een mentale break na jaren cutten, beetje spiermassa opbouwen voor hoger metabolisme.
Dan recompen op high dose tren![]()
Ik kan prima cutten maar bleef steeds achter zonder massa. Dus even massa erop, meer actief weefsel en dan straks na de zomer nog één laatste lange cut doorstampen.PreciesDaarom. Ieder moet doen wat voor hem het fijnste werkt💪
72kg is best wel een mentale knauw
Maak me er niet zo'n zorgen maar begrijp je aanpak ook zeker hoor!De challenge is al geëscaleerd in m'n kop. Ga 50.000 wandelen. Even m'n blaren intapen, pet pakken tegen de zon, oortjes opladen, extra sokken en schoenen pakken en dan nog 3,5-4u erachteraan doen. f**k me.Dat doel kun je wel naar boven bijstellen. Die bereik je al met heen en weer naar de koelkast..![]()
Maar voor de rest gaat het goed met je?De challenge is al geëscaleerd in m'n kop. Ga 50.000 wandelen. Even m'n blaren intapen, pet pakken tegen de zon, oortjes opladen, extra sokken en schoenen pakken en dan nog 3,5-4u erachteraan doen. f**k me.
De challenge is al geëscaleerd in m'n kop. Ga 50.000 wandelen. Even m'n blaren intapen, pet pakken tegen de zon, oortjes opladen, extra sokken en schoenen pakken en dan nog 3,5-4u erachteraan doen. f**k me.
Nee, ik vind dat soort dingen in groepen weer helemaal kutInschrijven voor de Nijmeegse Vierdaagse? 4x50km. Leuke uitdaging!