- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je er een happy ending bij van je favo turk?
Haha je "waardigheid" is niet wat je er van gewend bent na 3 minuten op -110

Life is good. Gas gas gas met die zooi
Daarna ook nog 4x107,5kg gepakt omdat ik inderdaad wat teleurgesteld was over dat ik daar 1 of zelfs 2 reps had laten liggen. Maar vond ze er ook best netjes uit zien eigenlijkSolide lifts man! Die squat zit zeker meer in.
Met een paar goede teugen lucht had je er misschien wel twee extra herhalingen uit kunnen persen. Lekker bezig.![]()
Bedankt! 
Hoor ik vaker

Hahaha. Heb wel echt veel aan je tips gehad tot dusver. Waarom zelf het wiel uit willen vinden als je ook gewoon wat vragen kunt stellen aan iemand die jaren aan powerlifting gedaan heeft. Eerst squat dan deadlift werkt 100x beter.
Haha, bedankt man! Vond na eindeloos techniek bashen hier regelmatig dat ik zelf ook wel een keer een filmpje mocht dumpen. Deadlift filmpje was meer als bewijs dat de 160 gelift isSquats zien er echt netjes uit man. Daar zit nog wel wat meer in zoals je al zegt. DL ook prima (maar zie ik niet zo heel goed op deze clip).

Dat laatste is zeker bewezenHaha, bedankt man! Vond na eindeloos techniek bashen hier regelmatig dat ik zelf ook wel een keer een filmpje mocht dumpen. Deadlift filmpje was meer als bewijs dat de 160 gelift is
Een filmpje zegt meer dan de cijfertjes idd, en nu zien we ook een keer wie PartyMarty is 
Knappert he (no homo)Dat laatste is zeker bewezenEen filmpje zegt meer dan de cijfertjes idd, en nu zien we ook een keer wie PartyMarty is
![]()
Haha, had een paar weken geleden met m'n 150 deadlift PR ook al een filmpje met gewoon m'n gezicht geupload. Maar aan de snelheid van de deadlift rep te zien denk ik dat mijn 1RM nog wel snel 5-10kg hoger ligt dan die 160. Vond hem vrij eenvoudig van de grond komen eigenlijkDat laatste is zeker bewezenEen filmpje zegt meer dan de cijfertjes idd, en nu zien we ook een keer wie PartyMarty is
![]()

Het video materiaal van deze training:
3x105kg squats (had hier achteraf zeker 1 rep meer kunnen doen):
1x160kg deadlift:
Gas gas gas met die zooi

Ow sorry, heb daar geen actieve herinneringen meer aanHaha, had een paar weken geleden met m'n 150 deadlift PR ook al een filmpje met gewoon m'n gezicht geupload.