XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wandelen heen.
Screenshot_2022-06-09-12-51-22-99_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

IMG_20220607_090748.jpg
Wandelen terug.
Screenshot_2022-06-09-12-51-35-82_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

COMPOUND :flex:
IMG_20220611_060502.jpg

Notities:
- Beetje met de volgorde van oefeningen gespeeld. De standaard SBD ingevoerd, eens kijken hoe dit bevalt. @Shadow Project, je had gelijk. Werkt veel beter! Denk dat ook die OHP uit deze training gaat.
- Nog 4 trainingen tot m'n deload vakantie weekje. Volgende week wel een paar taaie wekkertjes te pakken, het lijkt erop dat ik 2x met m'n oom mee ga werken in A'dam. Dus dat wordt 7u op de zaak ipv 8u. Dus wekker rond 3u. Maar no fucking way dat ik 1 of 2 trainingen voor m'n deload ga skippen. Dus rond 03:00u uit bed en waarschijnlijk om 19:00u thuis. Achja, week daarna lekker de hele week in een huisje.
- Damn wat gingen die squats lekker! Die 100kg bench wordt nog wel even werken denk ik. 3x3x150 deadlift, extreem tevreden mee en eindelijk god***domme die 160 van de grond gesleurd!!
Screenshot_2022-06-11-05-53-07-31_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
- Iedere week kijk ik uit naar deze training, kracht zat er goed in. Top training:D Life is good. Gas gas gas met die zooi:rocker2:
Thor Ragnarok GIF by Marvel Studios

Het video materiaal van deze training:
3x105kg squats (had hier achteraf zeker 1 rep meer kunnen doen):

1x160kg deadlift:

Solide lifts man! Die squat zit zeker meer in.
Met een paar goede teugen lucht had je er misschien wel twee extra herhalingen uit kunnen persen. Lekker bezig. :)

Solide lifts man! Die squat zit zeker meer in.
Met een paar goede teugen lucht had je er misschien wel twee extra herhalingen uit kunnen persen. Lekker bezig. :)
Daarna ook nog 4x107,5kg gepakt omdat ik inderdaad wat teleurgesteld was over dat ik daar 1 of zelfs 2 reps had laten liggen. Maar vond ze er ook best netjes uit zien eigenlijk :) Bedankt! :D

Squats zien er echt netjes uit man. Daar zit nog wel wat meer in zoals je al zegt. DL ook prima (maar zie ik niet zo heel goed op deze clip).

Hahaha. Heb wel echt veel aan je tips gehad tot dusver. Waarom zelf het wiel uit willen vinden als je ook gewoon wat vragen kunt stellen aan iemand die jaren aan powerlifting gedaan heeft. Eerst squat dan deadlift werkt 100x beter.
Squats zien er echt netjes uit man. Daar zit nog wel wat meer in zoals je al zegt. DL ook prima (maar zie ik niet zo heel goed op deze clip).
Haha, bedankt man! Vond na eindeloos techniek bashen hier regelmatig dat ik zelf ook wel een keer een filmpje mocht dumpen. Deadlift filmpje was meer als bewijs dat de 160 gelift is :)

Haha, bedankt man! Vond na eindeloos techniek bashen hier regelmatig dat ik zelf ook wel een keer een filmpje mocht dumpen. Deadlift filmpje was meer als bewijs dat de 160 gelift is
Dat laatste is zeker bewezen :) Een filmpje zegt meer dan de cijfertjes idd, en nu zien we ook een keer wie PartyMarty is :p

Dat laatste is zeker bewezen :) Een filmpje zegt meer dan de cijfertjes idd, en nu zien we ook een keer wie PartyMarty is :p
Haha, had een paar weken geleden met m'n 150 deadlift PR ook al een filmpje met gewoon m'n gezicht geupload. Maar aan de snelheid van de deadlift rep te zien denk ik dat mijn 1RM nog wel snel 5-10kg hoger ligt dan die 160. Vond hem vrij eenvoudig van de grond komen eigenlijk :)

Dacht als een soort active recovery 25.000 stappen te gaan wandelen door de stad. Wat een godsvergeten t*ring eind :roflol: gewoon 3,5u op gelopen...
Screenshot_2022-06-11-14-46-12-01_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

:eek: dat is 20 km zowat denk ik....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven