AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
- Komt net een jochie naar me toe: "Hee, meneer, ik zie jou altijd zo zwaar en hard trainen. Zou ik alstublieft 1x met jou mee benen mogen doen? Dan kan ik ook leren hoe ik m'n benen groei. Desnoods betaal ik u ervoor." Dusja, volgende week gewoon for free een leg day met dat manneke doen.
1654150465507.png

Hahaha. Ik vind het al lang leuk een keer zo'n manneke aanpakken:) Sowieso vind ik het wel leuk om beginners wat op gang te helpen. Hij loopt daar altijd zo verdwaald rond namelijk.
Is ook leuk. Betekent dat het er goed uitziet wat je doet, en dat mensen je vertrouwen om hulp te vragen :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Om half 5 ‘s ochtends is er niemand anders om wat aan te vragen. :grinny:
Jawel dus. Laatste tijd is het bij ons dus gewoon echt sterves druk vanaf 05:30u. Maar ik ben een stuk vriendelijker dan de meeste die daar rondlopen dus krijg altijd al de vragen... Meeste zijn daar van die chagrijnen, met een gymshark pakkie aan, een kapsel zoals Vigorous Steve (z'n oude hanenkam) en dan een koptelefoon met hoodie en capuchon eroverheen.

Mis de tijd ook wel dat er op die tijd altijd 6 dezelfde, super vriendelijke, mensen waren :)

Sterke bor nog op t end :thumbs:

QUADS :flex:
IMG_20220606_053333.jpg

IMG_20220606_053350.jpg

Notities:
- Had eigenlijk geen training vandaag. Maar het was sowieso een beetje een raar weekje omdat ik 2 trainingen met andere forumleden ben gaan doen. Zaterdag was rug/hammies. Dus ik had echt zin om vandaag nog eventjes quads te gaan hammeren. Nog even 2 weken het gaspedaal flink in stampen om daarna lekker weekje te deloaden op vakantie.
- Denk dat ik eindelijk de conclusie kan trekken dat ik m'n slaap probleempjes opgelost heb. Al minimaal 1 week heb ik iedere nacht 7,5u geslapen :D Herstel en m'n gemoed zijn nu ook veel beter.
- Goeie training! Grandioos gestorven. Veel verzuurd, lekker doorheen kunnen stampen. Hoppaa. Mooie maandagochtend:D
channel 9 lol GIF by Australian Ninja Warrior

QUADS :flex:
IMG_20220606_053333.jpg

IMG_20220606_053350.jpg

Notities:
- Had eigenlijk geen training vandaag. Maar het was sowieso een beetje een raar weekje omdat ik 2 trainingen met andere forumleden ben gaan doen. Zaterdag was rug/hammies. Dus ik had echt zin om vandaag nog eventjes quads te gaan hammeren. Nog even 2 weken het gaspedaal flink in stampen om daarna lekker weekje te deloaden op vakantie.
- Denk dat ik eindelijk de conclusie kan trekken dat ik m'n slaap probleempjes opgelost heb. Al minimaal 1 week heb ik iedere nacht 7,5u geslapen :D Herstel en m'n gemoed zijn nu ook veel beter.
- Goeie training! Grandioos gestorven. Veel verzuurd, lekker doorheen kunnen stampen. Hoppaa. Mooie maandagochtend:D
channel 9 lol GIF by Australian Ninja Warrior
Best sick dat je pistol squats kan!

Laatst bewerkt:
PUSH! Eindeloos benchen :flex:
IMG_20220607_055440.jpg

IMG_20220607_055502.jpg

Notities:
- Na gisteren de hele dag nog trillende beentjes te hebben gehad van de quads dag gisteren, kan ik nu dus amper opstaan, zitten of traplopen 🤣 Ik had even over het hoofd gezien wat voor zieke glute stretch pistol squats ook alweer geven... Wordt weer eens oldskool mezelf op de wc laten vallen.
- Eindelijk weer een benchen, voor m'n gevoel ook maar amper gedaan laatste weken, resultaten vielen me vandaag wel tikkie tegen.
- Leuke training, top vermaakt weer eens, zieke pump gepakt... Mooi man, dat liften :D
Lifting Weights Gym GIF

Pistol squats zijn wel killing :)

PULL! :flex:
IMG_20220608_055944.jpg

IMG_20220608_060005.jpg

Notities:
- Vandaag eens wat dingen toe gaan passen van m'n sessie zaterdag met @Shadow Project , komende tijd eens proberen. Meer unilateraal, wat meer straps, roeien alsof er geen morgen is en als je denkt dat je geen rep meer kunt kun je er zeker nog 2 :)
- In m'n vakantie eens kijken naar deze pull day, vandaag was nogal veel volume.
- Goeie training, stevige burn. Yay.
Man Flex GIF by Hollyoaks

- Vandaag eens wat dingen toe gaan passen van m'n sessie zaterdag met @Shadow Project , komende tijd eens proberen. Meer unilateraal, wat meer straps, roeien alsof er geen morgen is en als je denkt dat je geen rep meer kunt kun je er zeker nog 2 :)
Klinkt als een prima plan:cool:

PULL! :flex:
IMG_20220608_055944.jpg

IMG_20220608_060005.jpg

Notities:
- In m'n vakantie eens kijken naar deze pull day, vandaag was nogal veel volume.
- Goeie training, stevige burn. Yay.
Man Flex GIF by Hollyoaks

Altijd handig om nieuwe dingen te leren van iemand anders =)

Nice man die squat. Volgens mij zit t met de motivatie wel goed hier :thumb:

LEGS! :flex:
IMG_20220609_062920.jpg

IMG_20220609_062938.jpg

Notities:
- Dat manneke gaat een partij onmogelijk kreupel zijn het hele weekend :roflol:
- Tegen al m'n verwachtingen in zelf ook nog heerlijk kunnen trainen. Eigenlijk best gezellig met hem gehad.
- Goed gewicht verplaatst, kracht zat er lekker in. Mooie ochtend weer zo :D
Austin Powers Doctor Evil GIF

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven