- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig Marty
Ohh wat heb ik heerlijk geslapen zegDat is een goed herstel slaapje zeg
Ja de zon was wel fel gisteren (of de lucht erg schoon), ik merkte het zelf ookSmeren, smeren, smeren zeggen ze .....
Niks gesmeerd gisteren. Doordat ik eergisteren ook al 32k stappen had gezet in de middag en niet verbrand was, dacht ik dat gisteren weer te kunnen doen... Nope.Ohh wat heb ik heerlijk geslapen zegNiks gesmeerd gisteren. Doordat ik eergisteren ook al 32k stappen had gezet in de middag en niet verbrand was, dacht ik dat gisteren weer te kunnen doen... Nope.
Gelukkig is alleen m'n nek knalrood. Wel 1 voordeel; geen koude nek gekregen in de cyro
Die huid gloeide gewoon heerlijk warm door.maar je ballen zijn er weer afGelukkig is alleen m'n nek knalrood. Wel 1 voordeel; geen koude nek gekregen in de cyroDie huid gloeide gewoon heerlijk warm door.

Jouw fixatie met mijn ballen begint opvallend te worden.
niet moeilijk... die afbeeldingen die je me allemaal voor we gingen trainen stuurde zitten nog in mijn hersenen gebrandJouw fixatie met mijn ballen begint opvallend te worden.
![]()

PULL + BENCH
Vooral heel veel roeien. Eindeloos. Roeien.
![]()
![]()
![]()
Notities:
- Had gisteren niet getraind, dus heb besloten vandaag een hele pull training te willen doen + benchen.
- Wat begin ik uit te kijken naar m'n deload die zaterdag start, heb overal van die kleine pijntjes die wat aandacht/rust nodig hebben. Ga denk ik op vakantie wel m'n rotator cuff oefeningen blijven doen en misschien eens kijken of ik 4-5x wat yoga kan doen om wat flexibiliteit mee te pakken in m'n vakantie. Nog 2 trainingen te gaan tot deload
- Deze training begint nogal snel m'n favoriete training te worden (op 't powerliften na), moet het volume wel snel wat terugschroeven. Was ook weer verdomd sterk deze ochtend, zieke mid trap pump gepakt. Lekker lekker, me gusta
![]()
Vorige week ook al. Ga een maand of 2 experimenteren met unilateraal trainen. Dus al die rows net waren unilateraal. Die lat pulldown heb ik een pulley station en positie gevonden waarbij de stretch heerlijk is en de MMC echt legendarisch!
had het overlaatst eens geprobeerd maar ik voelde het niet goed bij de single pulldown,mss doe ik het ook wel gewoon verkeerdVorige week ook al. Ga een maand of 2 experimenteren met unilateraal trainen. Dus al die rows net waren unilateraal. Die lat pulldown heb ik een pulley station en positie gevonden waarbij de stretch heerlijk is en de MMC echt legendarisch!

Het is handig als je een greep tussen je benen hebt die je vast kunt pakken met de hand die niet werkt. Je moet vrij ver achterover gaan hangen voor je gevoel. Schouders laag en naar achter en dan langs je lichaam af roeien.had het overlaatst eens geprobeerd maar ik voelde het niet goed bij de single pulldown,mss doe ik het ook wel gewoon verkeerd![]()

Ook ijsbaden werken voor mijn gevoel niet zo heel erg voor spierherstel. Ook dat heb ik redelijk uitvoerig getest. Heb meerdere Wim Hof cursusjes gevolgd en ook wat van zijn courses thuis gedaan. Vorig weekend eens besproken met een huisarts hoe zij dat zag, zij zei: je bloed trekt naar je kern om je organen te voorzien in bloed, waardoor het bloed uit je spieren en dergelijke trekt. Vandaar dat je verlichting merkt. Maar qua spierschade herstel zag zij niet in hoe het zou kunnen helpen. Ze zag wel de meerwaarde in het laten vernauwen/verwijden van je bloedvaten (als je geen 70+ hartpatiënt bent natuurlijk).Mooi verslag. Voor spieren kan ik me ook niet echt voorstellen dat de kou de diepte in dringt, dus zou je daar met ijs-wisselbaden denk ik meer succes mee hebben.
Via de thermoregulatie ontstekingsprocessen beinvloeden, dat hoor je ook in die hele Wim Hof school, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Reuma en exzeem zijn natuurlijk ook ontstekingsprocessen.