Zoooo. Gisteren eens uurtje met Ms. Party gebuurt over hoe en wat qua sporten en eten.
Heb een 4 maanden bulk achter de rug. Ben van 74kg naar 84kg gegaan, veel massa gepakt en vooral veel sterker geworden.
Uiteindelijk de laatste 3 maanden dit aan krachtwinst gepakt: 127,5kg Squat (+27,5kg), 92,5kg Bench (+15kg), 175kg Deadlift (+37,5kg), 67,5kg military press (+12,5kg). Dus toch een mooie 92,5kg toegevoegd op de 4 compound lifts. Ben er hartstikke tevreden mee.
Begin mezelf alleen nu wel een beetje chubby te vinden en mijn gewrichten beginnen te protesteren tegen de lineaire progressie in de sportschool. Dus ik denk dat ik de 4 maanden bulk als succesvol beschouw maar ook na de vakantie de cut ga starten. Ik hoop eigenlijk te cutten tot +-70kg, dus zo'n 15kg er af, heb er wel zin in om mezelf minder vadsig te voelen
Ga eind van m'n vakantie eens het praktische plan schrijven voor mezelf. M'n mealplan bouwen. M'n hoeveelheden kcal/cardio berekenen/bekijken. Ik hoopte deze bulk eigenlijk door te stampen tot 200 DL - 150 SQ - 100 BP - 75 MP, maar dan weeg ik met pech ondertussen over de 90kg en dat vind ik met mijn 1.74m veel te veel. Ook ben ik bang dat ik een blessure pak onderweg naar de doelen omdat het gevoelsmatig allemaal een beetje te hard gaat. Dus ik stel die doelen uit om hopelijk te behalen in de volgende bulk zodra de komende cut erop zit.
Verwacht op mijn 125mg TRT per week weinig regressie te gaan zien in kracht/spiermassa, ook omdat ik pas 4 maanden aan de TRT zit zou ik er zelfs niks van opkijken als er nog wat meer winst geboekt wordt alleen op een wat lager tempo dan de laatste maanden. Ben wel van plan deze cut beduidend verder door te trekken dan de vorige cut, ook omdat ik het nu niet met 7 nmol/L hoef te doen maar met 27 nmol/L. Ben erg benieuwd hoe, na jaren zoveel gecut te hebben, een cut verloopt als je én niet hypgonadaal bent én je natuurlijke Test niet zakt door het cutten.
Heb er zin in

M'n vriendin wilt zelf ook wat gewicht dumpen, dus team ik graag met haar, aangezien samen cutten natuurlijk altijd makkelijker gaat. Mijn vriendin eet nogal graag pizza en troep in de avonduren, dus nu zij ook wilt cutten hebben we gewoon niks van troep in huis. Kan er meestal zelf goed bij wegblijven, maar geen zooi in huis is altijd makkelijker dan de hele dag nee moeten zeggen tegen die zooi.
Ik ga verder vakantie houden. Eind van de week zal ik ergens het plan nog wel eens uitgewerkt hier dumpen.
Geniet van je zondag

Houdoe.