Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
PUSH :flexgrin:
Fatty gaat Benchen.
Bekijk bijlage 560705
Bekijk bijlage 560706
Blessure preventie:
Bekijk bijlage 560707
Notities:
- Legendarisch lekker 7,5u geslapen. Good life.
- Had moeilijk veel spierpijn in m'n rug verwacht gisteren, aangezien m'n lats/traps/erectors echt gruwelijk stijf waren gisterenavond, maar alleen in m'n traps en erectors zit beetje spierpijn.
- Nog 45min Crosstrainer op 't eind.
- Training was prima. Extra reppie op de bench. Geen rotator cuff pijn, behalve beetje bij incline pressen. Dus denk dat heel dat incline pressen uit m'n schema gaat.
- Wat heb ik die heerlijke pec/triceps pump gemist :heart:

man omg GIF
Doe je die cross over pulley naar beneden of schuin naar voren ?
 
Denk dat je hem dan wel zwaarder zal kunnen.
Ieder cable machine is anders, ook qua weerstand. Heb dan al 2 borst oefeningen er op zitten. Dus leuk dat jij denkt dat ik hem zwaarder kan, maar het is niet zo, rep of 10-12 met 10kg per hand is redelijk m'n max als ik ze netjes gecontroleerd uit wil voeren.
 
Denk dat je hem dan wel zwaarder zal kunnen.
Om hier even iets uitgebreider op terug te komen:
Wat het is met cable machines en en ook normale machines, is dat de ene kabel stroever loopt of net anders qua katrollen loopt, waardoor je machines en cables niet 1 op 1 kunt vergelijken. In mijn gym staan 2 dubbele pulley stations naast elkaar, wel van een ander merk, de ene kan ik 12x10kg cable flys de andere 12x15kg. Alleen vind ik die van 10kg fijner lopen en voelt beter. Laatst hebben ze de kabels/katrollen van mijn standaard pulley station vervangen, nu zie ik ook dat ik overal 3-4 reps minder doe of zelfs 1 stapje qua gewicht moet verlagen, omdat de cable nu dus anders loopt. Dus kun je eigenlijk helemaal niks meer met je normale progressie op die oefeningen, omdat de cable machine niet meer hetzelfde is.

Opzich kun je losse gewicht oefeningen of barbell oefeningen best redelijk 1-op-1 vergelijken. Maar machines en cables totaal niet. Het kan goed zijn dat mijn 12x10 cable fly net zo zwaar qua weerstand is als jouw (ik noem maar wat) 12x15kg.

Er zijn zoveel factoren die bepalen hoe zwaar zo'n machine van zichzelf al loopt, dat er eigenlijk niks aan te vergelijken valt, alleen als we beide op hetzelfde apparaat (in dezelfde gym) zouden trainen, zouden we onze kracht statistieken kunnen vergelijken.
 
Om hier even iets uitgebreider op terug te komen:
Wat het is met cable machines en en ook normale machines, is dat de ene kabel stroever loopt of net anders qua katrollen loopt, waardoor je machines en cables niet 1 op 1 kunt vergelijken. In mijn gym staan 2 dubbele pulley stations naast elkaar, wel van een ander merk, de ene kan ik 12x10kg cable flys de andere 12x15kg. Alleen vind ik die van 10kg fijner lopen en voelt beter. Laatst hebben ze de kabels/katrollen van mijn standaard pulley station vervangen, nu zie ik ook dat ik overal 3-4 reps minder doe of zelfs 1 stapje qua gewicht moet verlagen, omdat de cable nu dus anders loopt. Dus kun je eigenlijk helemaal niks meer met je normale progressie op die oefeningen, omdat de cable machine niet meer hetzelfde is.

Opzich kun je losse gewicht oefeningen of barbell oefeningen best redelijk 1-op-1 vergelijken. Maar machines en cables totaal niet. Het kan goed zijn dat mijn 12x10 cable fly net zo zwaar qua weerstand is als jouw (ik noem maar wat) 12x15kg.

Er zijn zoveel factoren die bepalen hoe zwaar zo'n machine van zichzelf al loopt, dat er eigenlijk niks aan te vergelijken valt, alleen als we beide op hetzelfde apparaat (in dezelfde gym) zouden trainen, zouden we onze kracht statistieken kunnen vergelijken.
Zeker waar. Zo zijn er de zogenaamde hoerenkabels, hè Skatermarvin ? :D
 
Had moeilijk veel spierpijn in m'n rug verwacht gisteren, aangezien m'n lats/traps/erectors echt gruwelijk stijf waren gisterenavond, maar alleen in m'n traps en erectors zit beetje spierpijn.
Te vroeg gejuicht. Heb dat wel vaker, opstaan met weinig spierpijn en dat het in de loop van de dag erger wordt. Nu is m'n hele rug een grote berg spierpijn :roflol: Kan amper bewegen...
 
Pohhh I'm in a world of hurt :suicide:
Kan m'n pecs niet aanraken, m'n rug zit helemaal vol met spierpijn dus kan amper opstaan of roteren, m'n triceps zijn nog wel het meest naar de tering, traps, nek, zelfs m'n fucking onderarmen kan ik amper iets mee van die de hammer curls... Ik was vergeten hoe belachelijk veel spierpijn je na een deloadje van 10 dagen kunt pakken.
Oh Great Smh GIF by NBC
 
Pohhh I'm in a world of hurt :suicide:
Kan m'n pecs niet aanraken, m'n rug zit helemaal vol met spierpijn dus kan amper opstaan of roteren, m'n triceps zijn nog wel het meest naar de tering, traps, nek, zelfs m'n fucking onderarmen kan ik amper iets mee van die de hammer curls... Ik was vergeten hoe belachelijk veel spierpijn je na een deloadje van 10 dagen kunt pakken.
Oh Great Smh GIF by NBC
Het is net of ik naar een aflevering van Obese zit te kijken, daar klagen ze ook zo na de eerste training :roflol:
 
Het is net of ik naar een aflevering van Obese zit te kijken, daar klagen ze ook zo na de eerste training :roflol:
Onnodig kwetsend... Had wel wat spierpijn verwacht maar niet zo belachelijk veel :roflol:
 
Nou, de derde dag gaat het meestal weer de goede kant op.... volhouden :thumb:
Komt helemaal goed joh. Gewoon door trainen en cardio doen, binnen één week is alle spierpijn sowieso weg en blijft ie ook weg :)
 
Dit gifje gaat ver :o
Hoezo? Had gewoon een of andere vent in het ziekenhuis opgezocht :)
Dus geen idee waar het gifje vandaan komt of van welk programma o.i.d. dat het is.
 
Laatst bewerkt:
Quadriceps + Adductors + Kuiten :flex:
IMG_20220701_052001.jpg

IMG_20220701_052023.jpg

Notities:
- Ik ben zo klaar met die stappen challenge, na deze week stop ik met meedoen aan die wekelijkse wedstrijd, ik word veel te competetief van dat soort uitdagingen. Had gisterenavond er al 136.000 stappen op zitten en de lol begint er vanaf te gaan. Deze week nog vakantie dus vond het wel leuk om iets kuts te doen, maar komende week wordt het tijd om fatsoenlijk aan de gang te gaan met dat cutten. Dus gewoon netjes de kcal iedere dag eten en gewoon 2-3 uurtjes per week op de crosstrainer. Zoveel wandelen is ook best een hel op 2800kcal, heb constant belachelijk honger en her en der een bloedsuiker crash :roflol: Ook heb ik het idee dat het constant lopen in de zon op te weinig eten ervoor zorgt dat ik gruwelijk veel vocht vast aan het houden ben.
- Training was meh, benen deden uit bed al zeer, gewichten voelden zwaar. Dus maar een paar setjes er af gehaald. Had uit bed ook al helemaal geen zin/energie om te gaan. Gisteren ook geen avondeten gegeten, hielp ook niet. Achja, volgende keer beter. Wel getraind :thumb:
- Nog steeds gruwelijk veel spierpijn :roflol:
- Na de training nog even 60min op het gemak op de crosstrainer en dan gaan we straks maar weer lopen...
Baby Reaction GIF
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven