AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bijzonder is dat, om te ervaren hoe vasten samen kan gaan met energie en concentratie hebben.
Respect voor hoe je dit hebt aangepakt! Ik wil over een tijdje ook weer eens, maar kijk er toch tegenop.

Even nieuwsgierig; pak je de abductors/glute med met een reden niet (apart)?
En voor je buik/onderrug zijn de squats en deadlifts voldoende?
Ik ben benieuwd hoe je schema er uiteindelijk uit komt te zien.
Smakelijk eten, je kan het goed gebruiken..
 
Een mentale dip omdat er niets lekkerders op het menu stond.
Ja, potdomme. Na 60 uur vasten zou je toch wel iets lekkerders verdiend hebben :D
 
Toch niet van die paar soyaboontjes en maiskorrels? :D
Onder die "paar soyaboontjes en maiskorrels" lag 250g ongekookte rijst. Was echt smerig veel eten :roflol:
200g bonen, 150g maïs, 250g rijst, 1 avocoado en 175g zeewiersalade. Met hoeveel vocht dat die rijst opneemt zal het snel 1100g eten zijn geweest. Zit nog steeds vies vol :roflol:
Ja, potdomme. Na 60 uur vasten zou je toch wel iets lekkerders verdiend hebben :D
Heerlijk man.
 
Even nieuwsgierig; pak je de abductors/glute med met een reden niet (apart)?
Heb die eigenlijk nooit apart getraind, en als je al die spiertjes stuk voor stuk wilt gaan trainen dan krijg je boekwerken aan trainingen. Vind deze trainingen eigenlijk al iets "te".
En voor je buik/onderrug zijn de squats en deadlifts voldoende?
Onderrug zeker. Buik zou wat meer aandacht mogen hebben maar heb ik niet zo'n zin in :roflol:
 
Heb die eigenlijk nooit apart getraind, en als je al die spiertjes stuk voor stuk wilt gaan trainen dan krijg je boekwerken aan trainingen. Vind deze trainingen eigenlijk al iets "te".

Onderrug zeker. Buik zou wat meer aandacht mogen hebben maar heb ik niet zo'n zin in :roflol:
Gewoon zeggen dat compounds genoeg zijn voor abs :roflol:
 
PULL :flexing:
IMG_20220628_071546.jpg

IMG_20220628_071607.jpg

Notities:
- Poeh die 5x145 deadlift kwam van ver :roflol: Omdat alles fancy termen moet hebben. 2x5 waren *mrty-reps, laatste set van 5 reps waren 4 *mrty-reps en 1 mayo rep.
- Goeie training, heerlijk getraind, goeie pump en mooie kracht stats kunnen halen. Moet alleen echt eerder op gaan staan, stond praktisch overal in de rij. Ga sowieso op de rows terug naar of 2 werksets of 1 werkset + 1 backoff. Ben anders al bijna 1,5u bezig voordat ik bij de hamstring curl ben. Maar het was heerlijk terug te zijn in de sportschool :heart:
- Hamstrings hadden er helemaal geen zin in vandaag. Hopelijk maken ze die leg curl snel aangezien ik die standing uni hamstring curl helemaal kut vind.
- Half uurtje crosstrainer nog gedaan.
*Mrty-reps, uitgebreid wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, zijn erg waardevol bij het krijgen van spiermassa. Dit zijn namelijk reps die je achtereen uitvoert, dus zonder pauze. Moet je eens proberen! Werkt geweldig, iedereen die ze niet doet laat veel gains liggen. Het zou een stuk duidelijker zijn als iedereen dat soort reps benoemd zoals ze heten.
pumped up win GIF
 
Heb die eigenlijk nooit apart getraind, en als je al die spiertjes stuk voor stuk wilt gaan trainen dan krijg je boekwerken aan trainingen. Vind deze trainingen eigenlijk al iets "te".

Onderrug zeker. Buik zou wat meer aandacht mogen hebben maar heb ik niet zo'n zin in :roflol:

Ik begrijp dat het een kwestie van keuzes maken is, en alle spiertjes apart trainen is idd geen doen. Mag ik vragen waarom je de adductoren, welke als antagonist van de abductoren vaak al dominant zijn, dan wel apart traint?

Persoonlijk sla ik de buik stiekem ook het liefste over. Ik merk alleen wel dat het mijn stabiliteit, en daarmee onder andere m'n houding en belasting van mijn rug bij oefeningen als de overhead press, squats en deadlifts, geen goed doet.
 
Ik begrijp dat het een kwestie van keuzes maken is, en alle spiertjes apart trainen is idd geen doen. Mag ik vragen waarom je de adductoren, welke als antagonist van de abductoren vaak al dominant zijn, dan wel apart traint?

Persoonlijk sla ik de buik stiekem ook het liefste over. Ik merk alleen wel dat het mijn stabiliteit, en daarmee onder andere m'n houding en belasting van mijn rug bij oefeningen als de overhead press, squats en deadlifts, geen goed doet.
Omdat je er visueel dikke bovenbenen van krijgt. Wat je medius minder doet.
 
PULL :flexing:
Bekijk bijlage 560542
Bekijk bijlage 560543
Notities:
- Poeh die 5x145 deadlift kwam van ver :roflol: Omdat alles fancy termen moet hebben. 2x5 waren *mrty-reps, laatste set van 5 reps waren 4 *mrty-reps en 1 mayo rep.
- Goeie training, heerlijk getraind, goeie pump en mooie kracht stats kunnen halen. Moet alleen echt eerder op gaan staan, stond praktisch overal in de rij. Ga sowieso op de rows terug naar of 2 werksets of 1 werkset + 1 backoff. Ben anders al bijna 1,5u bezig voordat ik bij de hamstring curl ben. Maar het was heerlijk terug te zijn in de sportschool :heart:
- Hamstrings hadden er helemaal geen zin in vandaag. Hopelijk maken ze die leg curl snel aangezien ik die standing uni hamstring curl helemaal kut vind.
- Half uurtje crosstrainer nog gedaan.
*Mrty-reps, uitgebreid wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, zijn erg waardevol bij het krijgen van spiermassa. Dit zijn namelijk reps die je achtereen uitvoert, dus zonder pauze. Moet je eens proberen! Werkt geweldig, iedereen die ze niet doet laat veel gains liggen. Het zou een stuk duidelijker zijn als iedereen dat soort reps benoemd zoals ze heten.
pumped up win GIF
Haha soms sta ik er ook versteld van hoe vroeg mensen allemaal al weer in de sportschool zijn, ik ga zo heen om 8 uur. Het is word dan al druk.
 
Haha soms sta ik er ook versteld van hoe vroeg mensen allemaal al weer in de sportschool zijn, ik ga zo heen om 8 uur. Het is word dan al druk.
Gewoon zorgen dat ik weer om 4u hier ben. Ben je een heel eind klaar voordat de kindjes komen :D
 
PUSH :flexgrin:
Fatty gaat Benchen.
IMG_20220629_062207.jpg

IMG_20220629_062231.jpg

Blessure preventie:
IMG_20220629_062249.jpg

Notities:
- Legendarisch lekker 7,5u geslapen. Good life.
- Had moeilijk veel spierpijn in m'n rug verwacht gisteren, aangezien m'n lats/traps/erectors echt gruwelijk stijf waren gisterenavond, maar alleen in m'n traps en erectors zit beetje spierpijn.
- Nog 45min Crosstrainer op 't eind.
- Training was prima. Extra reppie op de bench. Geen rotator cuff pijn, behalve beetje bij incline pressen. Dus denk dat heel dat incline pressen uit m'n schema gaat.
- Wat heb ik die heerlijke pec/triceps pump gemist :heart:

man omg GIF
 
9x75 gaat de goede kant op! Wat lukt je met 80 denk je? Vers aangekomen.
 
9x75 gaat de goede kant op! Wat lukt je met 80 denk je? Vers aangekomen.
Week of 5 geleden 5x80 gedaan. Dus 5-6 reps moet wel haalbaar zijn vermoed ik.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven