XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Fatty gaat Crosstrainer :loopband:
Screenshot_2022-07-06-05-47-38-28_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Zooo. Dat was 2:30u cardio deze week, dus pas volgende week weer crosstrainer.
cardio GIF
 
PULL! :flex:
Row fatty. Row.
IMG_20220707_054120.jpg

IMG_20220707_055109.jpg

Notities:
- Zag McMetronome 12 reps deadliften en bedacht me dat ik dat ook wel weer eens wilde proberen. Pfff die shit brand voor een goeie in je reet :roflol:
- Mezelf helemaal de tering in geroeid. Lekker man. Deze training begint snel m'n favoriet te worden waar voorheen rug m'n minst favoriete training was.
- Goeie training, lekkere pump, mind-muscle connection was goed en de kracht zat er lekker in. Top training :thumb: Snel omkleden, douchen en de rest van de dag vloertje leggen.
exercise muscle GIF by Bodybuilding.com
 
Laatst bewerkt:
Wat enorm veel pauze neem je bij die deadlifts, dat alleen is dus al 70 minuten van je training als ik het goed begrijp?
 
Wat enorm veel pauze neem je bij die deadlifts, dat alleen is dus al 70 minuten van je training als ik het goed begrijp?
Huh? 3min pauze (180sec) tussen sets. Met warming-up, 2 sets deadliften en 2 sets RDL was ik vanochtend zo'n 17min bezig.

Totale training kost me wel snel 80-90min.
 
Huh? 3min pauze (180sec) tussen sets. Met warming-up, 2 sets deadliften en 2 sets RDL was ik vanochtend zo'n 17min bezig.

Totale training kost me wel snel 80-90min.
Oeps.... delete die opmerking van mij maar. Was nog niet wakker :roflol:
Totale trainingstijd 70-80 min beetje doorwerken vind ik ook wel een fijne tijd.
 
3 minuten rust op een compound lift zoals deadlift is echt niet veel
Is ook meer een indicatie. Wacht gewoon totdat ik het gevoel heb weer een fatsoenlijke set te kunnen draaien. Let eigenlijk helemaal niet op rust tijden tijdens het trainen, maar die app wil dat ik iets invul 🤣 Denk ook dat m'n rust met deadliften hoger ligt dan 3min.
 
Haha, gaan we zo doen? :wl: :thumbs:
Hahaha, was verschrikkelijk man :roflol:
Ik deadlift normaal eigenlijk alleen maar 3-5 reps... Keer iets anders proberen leek me ook wel iets.
Doe ik niet snel meer...
 
Laatst bewerkt:
PUSH! :flex:
Chubby doet chest.
IMG_20220708_064056.jpg

IMG_20220708_064122.jpg

Rotator cuff liefde:
IMG_20220708_065120.jpg

Notities:
- Echt moeilijk veel spierpijn in m'n bovenrug van al dat roeien gisteren....
- Benchen ging beetje minder vandaag.
- Deze training duurt te lang (80min excl warming-up, eens wat setjes gaan schrappen).
- Morgen benen met ak en Ano_081222 in Fox :rocker2:
- Al met al goeie training, kracht wat minder dan begin van de week, maar stond ook al op met honger dus kijk er niet echt van op. Wel goeie pump gepakt en gewoon lekker getraind.
bench press gym GIF by Ben L
 
Strafcardio :suicide:
Fatty moet weer op de crosstrainer.
Screenshot_2022-07-08-07-57-52-28_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Gisteren als bedankje voor het vloer leggen had de klant een taartje gehaald. Maar ik had de afspraak dat ik niet boven de 2500kcal zou eten... Dus uurtje strafcardio om dat taartje op te vangen. Had hier echt geen zin in. Echt door gestampt tot zwarte vlekken toe.
Sad Family Time GIF by Lifetime
 
Zat zelf te denken aan hond heeft m'n sportschoenen opgegeten. Maar hier zitten ook goeie opties tussen :)
 
Zat zelf te denken aan hond heeft m'n sportschoenen opgegeten. Maar hier zitten ook goeie opties tussen :)
Zeg gewoon dat de hond is weggelopen en je hem moet zoeken, meestal gebruik ik in plaats van een hond zoeken dat ik me intresse moet zoeken.
 
'chubby doet chest' als tagline 😆
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven