Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Als het maar geen negativisme wordt, dat is meer een taak voor het forum.
:trollface:
Haha, ik krijg zo weinig negativiteit over me heen hier dat ik m'n negetivisme moet creëren.
Als ik hulp nodig heb zal ik het aangeven aan jullie, zodat jullie extra negativiteit toe mogen voegen :roflol:
 
Zou Steks een mention krijgen bij "negativisme"?

#Now this sounds like a job for me....#
 
Zou Steks een mention krijgen bij "negativisme"?

#Now this sounds like a job for me....#
Hij gebruikt gewoon iedere dag 5x de uitgebreide zoekfunctie op posts van de laatste 24 uur waar "negati" in voor komt :)
 
Strafcardio :suicide:
Fatty moet weer op de crosstrainer.
Bekijk bijlage 561707
Gisteren als bedankje voor het vloer leggen had de klant een taartje gehaald. Maar ik had de afspraak dat ik niet boven de 2500kcal zou eten... Dus uurtje strafcardio om dat taartje op te vangen. Had hier echt geen zin in. Echt door gestampt tot zwarte vlekken toe.
Sad Family Time GIF by Lifetime
Waarom haalt nou nooit eens iemand tomaatjes of worteltjes als traktatie? :dunno:
 
Haha, ik krijg zo weinig negativiteit over me heen hier dat ik m'n negetivisme moet creëren.
Als ik hulp nodig heb zal ik het aangeven aan jullie, zodat jullie extra negativiteit toe mogen voegen :roflol:
Maar als iemand met je fatty opmerking koketteert reageer je geirriteerd (of was dat ook maar gespeeld? :D )
 
Maar als iemand met je fatty opmerking koketteert reageer je geirriteerd (of was dat ook maar gespeeld? :D )
Haha was gespeeld. De enige persoon die een hekel heeft aan die fatty uitspraak is m'n vriendin :roflol:
 
Hopppaa. Om m'n doelstelling te kunnen halen van 75,5kg op 8 augustus zou ik maandag 80,9kg moeten wegen. Die doelstelling was wel berekend op een start gewicht van 82,5 en niet 84kg. Maar lig mooi een tikkie voor op schema :)
Screenshot_2022-07-09-04-56-02-56_f698951d6e227bac10834ac0853d847e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven