ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Zet hen er fftjes op dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet hen er fftjes op dan
Yesss. Wel leuke gymFox in Den Bosch? Lijkt erop alsof die helemaal veranderd is sinds de laatste keer dat ik daar was.![]()

Volgens mij is er geen douche. Er is 1 toilet met een kraantjeIs de doucheruimte inmiddels af of is dat nog steeds een kraantje in het berghok?![]()

Lang geleden dat ik zoveel heb gelezen in 1 trek.. moet zeggen het leest wel leuk!Weer zo'n boekwerk. Moet ik echt eens gaan proberen mee op te houden

Ja dat weet ik. Maar 15g op een dag is erg overdreven ten opzichte van de 6g richtlijnIn de zomer mag je best iets meer natrium tot je nemen.

Probeer de cut redelijk goed hier neer te zetten, leuk om straks ook zelf terug te lezenLang geleden dat ik zoveel heb gelezen in 1 trek.. moet zeggen het leest wel leuk!
Ben benieuwd naar de recepten![]()

Weer zo'n boekwerk. Moet ik echt eens gaan proberen mee op te houden...
Minder bloat, energieker, en sneller resultaat in de spiegel dan bij bulken.
Mooi manNee joh, juist niet! Wat mij betreft dan..
Zo'n 'boekwerk' geeft jouzelf veel inzicht in het proces. En voor onze mede DBB'ers maakt dat het volgen van je log een stuk interessanter.
Ik herken wat je zegt over dat cutten eigenlijk prettiger is dan bulken. Het voelt gewoon gezonder of zo.Minder bloat, energieker, en sneller resultaat in de spiegel dan bij bulken.
Ben benieuwd of je door te spelen met je zoutinname de hoeveelheid vocht die je vasthoud zichtbaar kunt verminderen. Leuk experiment.![]()
Dan ga ik er mooi mee door.
Dit is ook nog eens nep gyros. Vooral die nep spekjes, die op varkensspek moeten lijken zat gewoon 5-6g zout in. Nee, niet meer eiwitten. Denk dat het misschien meer vezels zijn, maar mijn darmen doen het vaak slecht op eetwissels. Dus vaak is 3-4 weken geduld ook wel handigNee man, boekwerk leest lekker weg en laat zien hoe je er over denkt.
Gyros, shoarma etc is meestal veulste zout! Zelf maken, of niet doen.
Ben je veel meer eiwit gaan eten ivm die winderigheid?

Ho ho, wie heeft het over gemiddeld?Was in de veronderstelling dat de gemiddelde persoon 3-4 zinnen zou lezen.

Zout verhoogt de gemiddelde bloeddruk alleen in een grotere groep mensen, zegt niet persé iets over jou persoonlijk.Zat zo aan ruim 20 gr zout per dag. Maar zolang t constant elke dag was geen probleem. En dan nog een bloeddruk van 70/40