AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Bereken je ook je vezelinname? En heb je een idee wat de verhouding tussen fermenteerbare en niet-fermenteerbare vezels in je dieet is? En je totale vochtinname? Kan wel inzicht geven in mogelijke oorzaken van darmperikelen. Bij mensen met PDS en de ziekte van Crohn rekenen we dat wel eens door, en op basis van die informatie kun je echt wel een hoop issues verhelpen met de juiste keuzes. :)
Haha, ik ben nog wel iets doms meer aan het doen hoor... Normaal gebruik ik hydrolisaat of isolaat omdat daar geen lactose in zit. Maar die smaakt zo vies in havermout, dat ik een paar van die sample zakjes whey heb gepakt. Ik weet van mezelf dat ik enigszins lactose intolerant ben, ik kan best wel wat lactose hebben, maar niet al te veel. Dat punt ben ik ook een beetje op aan het zoeken op het moment. Lijkt de darm situatie niet per se beter te maken :roflol:

Ik ga vanmiddag eens rekenen aan die vezels of ik daar wat uit kan vinden. Ik dacht dat ik 40-70g vezels iedere dag wel ongeveer haal, ik weet dat ik dit een tijd geleden ooit uitgerekend heb.

• #1.322
Nee joh, juist niet! Wat mij betreft dan..

heel interessant om te lezen wat je allemaal doet

Vind t zelf altijd goed te lezen wat mensen ervaren.

Ho ho, wie heeft het over gemiddeld? :D

Erg onverwacht dit... Dacht echt dat mensen een hekel hadden aan grote lappen tekst :D Blijkt dat ik dat helemaal verkeerd had. Dan blijf ik lekker uitgebreid rapporteren.
Vind ik eigenlijk ook wel een stuk leuker.

Ja, zeggen ze niet dat 10 g lactose per dag de grens is als je er gevoelig voor bent? Een kwart liter melk..... Zal natuurlijk ook van persoon tot persoon verschillen....

• #1.325
Rustdaaagh.
Move Fatty. MOVE!
Screenshot_2022-07-11-08-27-16-80_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Notities:
- M'n vriendin moest iets doen vanochtend waarvoor het idealer was als ik langer in de sportschool bleef. Dus een verlengde cardio sessie gepakt. 2 uur crosstrainer was best afzien. Morgen weer Pull.
My Big Fat Fabulous Life Dancing GIF by TLC

pohhh 2 uur op de crosstrainer... hoe maak je dat 'leuk'? ik verveel me altijd dood als ik daarop sta (of op de loopband oid)

• #1.327
pohhh 2 uur op de crosstrainer... hoe maak je dat 'leuk'? ik verveel me altijd dood als ik daarop sta (of op de loopband oid)
Alles er aan doen om zoveel mogelijk mentaal af te haken. Podcasts, series, YouTube video's... Handdoek over de timer heen en je brein proberen uit te zetten :roflol:

En als je verder nog wat plankjes op de grond legt voor geld heb je een heel simpel leven.

Hoe meer je van dit soort shit doet hoe minder je brein doet :roflol:
Eigenlijk is dus het een soort vakantie voor je hersenen.

Knap hoor, een uurtje loopband lukt me nog wel, lekker kijken naar de getalletjes en wijzertjes, maar ik weet niet of ik 2 uur zou redden, misschien als ik ieder half uur van machine zou wisselen. Niet in de zin van een ander stuk muur om naar te kijken, maar loopband, fiets, roeimachine....

• #1.332
  • #1.333
Eigenlijk is dus het een soort vakantie voor je hersenen.

Knap hoor, een uurtje loopband lukt me nog wel, lekker kijken naar de getalletjes en wijzertjes, maar ik weet niet of ik 2 uur zou redden, misschien als ik ieder half uur van machine zou wisselen. Niet in de zin van een ander stuk muur om naar te kijken, maar loopband, fiets, roeimachine....
Mwah, is oefenen man. Ik kon 2u crosstrainer eerst ook niet. Maar na al die 3-4 uur wandel blokken van laatste weken stelt het nu helemaal niks meer voor om m'n brein even 2u op vakantie te sturen. Train dat ook wel bewust... Ik zie het bewust kunnen stoppen van nadenken, vooral op oncomfortabele dingen, echt als een waardevolle skill.

Dit is ook nog eens nep gyros. Vooral die nep spekjes, die op varkensspek moeten lijken zat gewoon 5-6g zout in. Nee, niet meer eiwitten. Denk dat het misschien meer vezels zijn, maar mijn darmen doen het vaak slecht op eetwissels. Dus vaak is 3-4 weken geduld ook wel handig :)
Had niet verwacht dat zoveel mensen zo'n lap tekst fijn vonden. Was in de veronderstelling dat de gemiddelde persoon 3-4 zinnen zou lezen. Niet dus :)
Ik was je kwijt bij 5-6g zout,wat zei je nog?

Bij mij op de sportschool kan je spelletjes doen op de crosstrainer (mah-jong, patience enz.) 🤣
20220520_104617.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.336
Bereken je ook je vezelinname? En heb je een idee wat de verhouding tussen fermenteerbare en niet-fermenteerbare vezels in je dieet is? En je totale vochtinname? Kan wel inzicht geven in mogelijke oorzaken van darmperikelen. Bij mensen met PDS en de ziekte van Crohn rekenen we dat wel eens door, en op basis van die informatie kun je echt wel een hoop issues verhelpen met de juiste keuzes. :)
Ik drink zo'n 4 a 5L water per dag.

Dit zijn mijn standaard gerechten en de hoeveelheid vezels daarin:
2022-07-11 14_58_03-Vezels - Excel.png

Laatst bewerkt:
  • #1.338
PULL! :flex:
Row plumpy! Row! Row!
IMG_20220712_054542.jpg

IMG_20220712_055358.jpg

Notities:
- 10x130kg deadlift... Stond er zelf van te kijken 🤣
- Volume was beter deze training.
- Na de training 45-60min cardio.
- Goeie training, kracht blijft redelijk gelijk in de cut tot dusver, goeie pump gepakt. Al met al gewoon tevreden over de training.
Animation Flexing GIF by Mashed

Lekkere deads hoor!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven