Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ARMS! :flex:
Fatty gaat beetje pompen.
IMG_20220730_050720.jpg

IMG_20220730_050738.jpg

Notities:
- Had eigenlijk leg day vandaag, maar vorige keer 2 dagen amper kunnen lopen van de pijn in m'n knieën. Deze week knee sleeves laten komen, maar ik ga zaterdag+zondag chillen met mijn zus dus ik vind fatsoenlijk kunnen lopen wel handig. Dus ben maar wat armen gaan doen vandaag.
- Begin het cutten ondertussen verdomd goed te zien :D
IMG_20220730_045457.jpg
major league baseball GIF
Die biceps curl lying. Heb ik nog nooit iemand zien doen. Waar is dat goed voor.

Incline biceps curl is voor de stretch (als je je triceps aan het einde ook aanspant en niet dood laat hangen)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Die biceps curl lying. Heb ik nog nooit iemand zien doen. Waar is dat goed voor.

Incline biceps curl is voor de stretch (als je je triceps aan het einde ook aanspant en niet dood laat hangen)
Het principe achter die training is vrij simpel, namelijk:
1 oefening neutral grip + 2 oefeningen supinated
1 oefening met je armen achter je lichaam = Incline hammer curl
1 oefening armen tegen je lichaam = Ez-bar cheat curl
1 oefening met je armen voor je lichaam = Spider curl
Je had net zo goed standing hammer curls DB (tegen)+ Seated incline DB curls (achter) + Preacher Curl (voor) kunnen pakken. Had je dezelfde training qua principe.

Hier ook even plaatje van de spider curl:
spider-curl.jpg

Laatst bewerkt:
Het principe achter die training is vrij simpel, namelijk:
1 oefening neutral grip + 2 oefeningen supinated
1 oefening met je armen achter je lichaam = Incline hammer curl
1 oefening armen tegen je lichaam = Ez-bar cheat curl
1 oefening met je armen voor je lichaam = Spider curl
Je had net zo goed standing hammer curls DB (tegen)+ Seated incline DB curls (achter) + Preacher Curl (voor) kunnen pakken. Had je dezelfde training qua principe.

Hier ook even plaatje van de spider curl:
spider-curl.jpg
Heb jij nog tips om nie last van je ribben te krijgen? Heb ik wel altijd met deze maar de pomp in mn biceps is echt goed.

• #1.545
Rustig duurloopje.
Rennen dikke. Rennen!
Screenshot_2022-08-01-09-43-03-93_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Voor het eerst in maanden weer eens gaan hardlopen. Had makkelijk een halve marathon kunnen lopen :D

Netjes, maar ben benieuwd hoe je kuiten morgen voelen :D

• #1.547
Uurtje hardlopen na lange tijd niet gedaan te hebben is pittig man 😅 geen last van knieën of schenen gehad? Wellicht ook door je lange wandelingen

• #1.549
Uurtje hardlopen na lange tijd niet gedaan te hebben is pittig man 😅 geen last van knieën of schenen gehad? Wellicht ook door je lange wandelingen
Nergens last van gehad, schenen had ik vroeger vaak last van totdat ik 2-3x per week kuiten ging trainen.
Moest vooral in het begin even zoeken naar de juiste ademhaling, zodra ik die gevonden had was het rustig aan uitlopen.

Heb ook niet zo hard gelopen, had besloten gewoon rustig aan te doen en niet meteen 11-12kmh te gaan rennen.

10km per uur een uur lang vind ik netjes hoor 👌 naar mijn mening nog best door gelopen (gerend 😉). Maar lekker dat het zo uit pakte

Ben ik jaloers op, moet het altijd opgeven vanwege de liezen :(

• #1.552
10km per uur een uur lang vind ik netjes hoor 👌 naar mijn mening nog best door gelopen (gerend 😉). Maar lekker dat het zo uit pakte
Mwa, 10 kmh is voor mij normaal gezien wel echt makkelijk te lopen. Waarschijnlijk als ik dit een paar weken doe loop ik zo weer 12. Maar je hebt zeker gelijk hoor, het viel me reuze mee. Had het veel erger verwacht... Vooral conditioneel had ik het zwaarder verwacht. Ben aan het overwegen hardlopen 1x per week te gaan doen en dan een wat langere afstand te gaan lopen. Haal nu het gros van mijn beweging uit stappen, dus opzich is 1x per week +-90min gaan hardlopen wel lekker in plaats van al dat wandelen.
Ben ik jaloers op, moet het altijd opgeven vanwege de liezen :(
Aii, klote man :(

Hahaha. Conditie train je wel makkelijk hoor. 2-3x 30min wat cardio doen per week en je merkt het verschil in no-time :)
Hoe ik het zie is: kcal verbranden is moeilijker en duurt langer dan niet over je deficit gaan. Dus zolang ik in mijn deficit ben hoef ik niet in contact te komen met cardio (zelfs het typen ervan maakt me misselijk🤣).

Ook het extra eten als ik cardio doe is het niet waard omdat ik niet elke kcal die ik verbrand mag terug eten, ik weet niet of die moeite het waard is en vooral voor iemand die haat heeft aan cardio

Hoe ik het zie is: kcal verbranden is moeilijker en duurt langer dan niet over je deficit gaan. Dus zolang ik in mijn deficit ben hoef ik niet in contact te komen met cardio (zelfs het typen ervan maakt me misselijk🤣).

Ook het extra eten als ik cardio doe is het niet waard omdat ik niet elke kcal die ik verbrand mag terug eten, ik weet niet of die moeite het waard is en vooral voor iemand die haat heeft aan cardio
Je mist het aspect gezondheid voor je hart/bloedvaten. Zeer belangrijk en nog belangrijker wanneer je gear gebruikt.

Cheat gevoelig, beter doe je EZ-Scottcurl

• #1.558
Cheat gevoelig, beter doe je EZ-Scottcurl
Ik zie niet in wat het verschil is tussen de ez-bar preacher curl en de Scottcurl?
Maar preacher curls zijn inderdaad een stuk minder cheat gevoelig aangezien je met die spider curls onderin nog wel eens wat wilt swingen.

• #1.559

Cardio heeft zoveel meer voordelen dan alleen wat kcal verbranden man. Betere nachtrust, bloeddruk, hartslag, longen, hart- en vaten, mentale rust en zo nog heel veel meer dingen.
Natuurlijk zijn die kcal mooi meegenomen, maar cardio alleen maar zien als een manier om kcal mee te verbranden... Mis je in mijn ogen toch wel een hoop waardevolle componenten van wat conditie hebben :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven